PROFIL MOTORKY

Yuki SM 250 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník p.tojejedno
Vloženo 13.4.2018
Aktualizováno 22.2.2020
Zobrazeno 1 904x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


už ot bude nějaký pátek co jsem tuto věc zakoupil

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - První dojmy byly poměrně příjemné stroj nemá takřka žádný výko ale dá se rozhoupat i na rychlost 100km/h, dá se s ním následně i zastavit. Ovladatelnost je dobrá. Vzhledem k pořizovacé ceně se stroj vyplatí.

Recenze

Za dobu co stroj vlastním jsem najel cca 4000 km najeto předchozím majitelem 6400km,zatuto krátkou dobu jsem zjistil celou řadu nedostatků čínské produkce.

1) upadl zadní blatník i s blinkry, výlisek se na slabých místech unavil a odpadl. -opštovné přivařeno(0Kč)
2) spojkové lanko přetrženo- vameněno a opštovně přetrženo a pak vyrobeno vlastní(50kč)
3)Klouzající spojka - výměna lamel za lamely gn 250 a odstranění rozlepovacích kroužků nyní zcela funkční a v pořádku.
4)Roztavení objímky světla žárovkou - ořáto srovnáno a vyměněna žárovka za led(320kč)
5)ustřižené kolíky na rozetě - vysoustružení nových s D 11mm projetí silembloku 11mm vrtákem -zatím drží (0Kč)
6)vytahaný řetěz -nákup řtězové sady (2200kč) nové rozeta varadero 125 předek gn 250, kupodivu byla původní kolečka zcela netknutá ponechal jsem je tedy a vyměnil pouze řetěz.
7) při výměně jsem zjistil vůli na kyvce rozebral ji anestačil jsem se divit jací prasáci čiňani jsou čepy jsou uložené v jehlových klecích a vypadají jak když je pepa z depa vyrobil doma vnější povrch otřesný s průměrem 19,8mm vnitřní díra 14,4mm,průchozí šroub průměr 13,95mm takže výsledná vůle jako prase-vysoustružil jsem nové D 20 d 14H7 vůle elimonována takřka k nule (cena 0)
čep tlumiče stejná písnička nahrazen D18 d11,9 průměr šrou 11,85.(0kč)
8) zadní brzda- brzdový válec zatuhlý, váleček na pumpě zlomený- rozpohybování pístku vysoustružení nového na pumpu (cena 0)

zatím je tedy shrnutí takové, že motocykl není vhodný pro lidi jenž nemají k dispozici soustruh a svářečku, jinak musím konstatovat, že stroj zatím funguje bez fatální poruchy takže vzhledem k ceně je to dobrý stroj. Výše uvedené by bylo vhodné provézt asi ihned po zakoupení je to prostě stroj " DODO dodělej doma"

Pří výměně zadních destiček
9) Zarezlý zadní bzdič- zarezlý čep "plovoucího pohybu" brdiče něco tak zarezlého jsem ještě neviděl musel jsem jej odvrtat z držáku a v lisu vylisovat z brzdiče vše jsem důkladně ojel šmirglem odvtaný šroub jsem dovrtal hlouběji a nahradil jej svorníkem( cena 0 nervy v kýblu:D)

10) Výměna brzdových destiček zadek-zjištění- nebrzdící zadek, po výměně destiček nedošlo k nápravě stavu opět selhala brzdová pumpa, jelikož už jsem na ni neměl nervy, hodil jsem ji do hliníku a nainstaloval brzdovou pumpu z cbr1000f, chtělo to sice drobnou modifikaci ok na rámu stroje, ale zato funguje zcela bezchybně nádobku jsem umístil pod plasty. při té příležitosti jsem vyměnil i přední brzdové destičky. Destičky jsem koupil z čínské provenience a bohužel se vůbec neosvědčili, při delším brždění rychle vadly, zakoupil jsem tedy násobně dražší destičky se zvýšeným brzdným účinkem(cl brakes) a vše opět funguje jak má.

Po čase opět přidávám posun s tímto strojem takže za
11) rozhodl jsem se vyřešit problém se spojkou, u které opakovaně praskalo lanko, zprvu jsem nainstaloval tlustší ohebnější lanko, které řadu měsíců dobře sloužilo... při kontrole jsem zjistil, že opět se blíží jeho konec a rozhodl jsem se předělat spojku na kapalinovou. Zakoupil jsem tedy čínskou hydraulickou páčku s pumpou a pístkem, přičemž jsem musel vyměnit sdružený přepínačozrcátko spojkovou páčku přepínač jsem nahradil hond´áckým, který funguje skvěle spojka též funguje skvěle dávkování i odpor spojkové páčky se výrazně zlepšil. Bylo nutné udělat nový závěs (původního lanka) u motoru s kloubem nikoliv pevný jako byl u lanka.
12) nainstaloval jsem velká zrcátka D110- konečně je v nich i něco vidět...

a dnes jsem překonal hranici 15k najeto. na stroji bude nutné vyměnit kluzáky v přední vidlici jsou již značně "vyjebané" zejména strana naproti kotouči.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
p.tojejedno
p.tojejedno napsal 22.04.18 v 09:30

Děkuji za komentáře, pokusím se pokud se něco "posere" dodat informace co to bylo a jak se stím poprat.

Targus
Targus napsal 16.04.18 v 08:14 10b.

Takže bodíky dnes dáváme za psaní a za domácí opravy, to je jasné.
A jelikož mě moje Jawa už celkem sejří, díky za skvělý tip na další spravovací heblo.
Ale prvně asi fakt ten soustruh, soused je sice fajn chlap, ale jsem u něj častějš, než doma u mámy.

cider
cider napsal 13.04.18 v 19:16 9b.

jj, měl jsem štěstí, že si se vším poradil už předchozí majitel. /TR na větších kolech/ Za ty peníze dobrý kauf, asi se počítá s těmi opravami. Malá motorka, na kterou se neleze, jako na kobilu - co by za 4T člověk dal v době Jaw, MZ a Simsonů. Přeju, ať se nic nevyštění

Více komentářů



TOPlist