Kawasaki VN 900 Classic (2010)

Vlastník Zeekcr
Vloženo 7.5.2018
Aktualizováno 6.10.2023

Dva roky jsem pokukoval pro nové motorce na takové to klidné kochání. Jednou jsem zahlédl fotku Vulkána a od té doby bylo prakticky rozhodnuto.

Yamaha XV 1600 WildStar: Nakonec jsem se rozhodl ve stejné cenové relaci pro mladší motorku (skoro 10let)

První dojmy - Je to velké, drnčí to, klepe se to, nebrzdí...Ve 140když jsem byl zvyklej řadit u fazera za 3..počkat tak rychle jsem vlastně na Vulkánu ani nejel... Prostě je to paráda :-D Orální roztahovač. Nohy natáhnout dopředu a užívat si jízdu.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo se na to cítí...

Doplňky na motorce - Vše origo, plexi, kufry, padáky, deflektory, opěrka a neorigo doplněk výfuky LeoVince a předkopy...

2017
Už nějaký čas jsem přemýšlel že bych se mohl (měl) trochu uklidnit..zpomalit..a Cruisery se mi vždy moc líbily. Také už byl na cestě potomek a tak padlo rozhodnutí prodat Fazera. Začal jsem hledat co by mi tak ideálně padlo...a jak jsem psal výše...jednou jsem uviděl fotku Vulkána a bylo rozhodnuto.

2018
Když už jsem měl vybráno, tak jen zbývalo najít na bazaru toho nej..klasika...ve chvíli kdy je rozhodnuto najednou všechny zajímavé nabídky zmizí. Pak se ale usmálo štěstí..sice trochu dražší než byl průměr, dotaženej z U.S. ale zase na tachometru svítilo jen 5613 mil, parádní dvoubarevný lakování a hlavně komplet nastrojenej, takže bez dalších velkých investic (zatím). Koncem dubna jsem se tedy sebral a jel se na něj do jižních čech podívat. Na místě na mě čekal stroj, který vypadal jakoby právě vyjel z továrny..vše svítilo novotou (až teda na gumy který byly ještě z výroby), takže nebylo co řešit..zaplatil jsem zálohu a za týden jsem měl Vulkána doma

První pocity z jízdy...no pár dní trvalo než jsem tomu přišel pořádně na chuť...přeci jen proti Fazeru to byl úplně jiný styl, ale po pár dnech jsem byl víc a víc spokojenej.

2019
Koncem loňské sezony jsem měl takový malý šťouchanec od jednoho dědy co do mě odbočil..padáky naštěstí zafungovaly tak jak měly, ale stejně to nakonec dopadlo draze. Já si dal parakotoul přes kapotu a Vulkán se svezl 2m po asfaltu (naštěstí to bylo ve městě v malé rychlosti) No konečná bilance ale byla : ohnutý a odřený padák, sedřená brašna na levé straně a zlomená plotna (od padáku).

2020
Tak Vulkán zpět v provozu. Brašny jsem bohužel z U.S. nesehnal, tak jsem koupil originál EU verzi a bez nýtů s kterýma se už bohužel nedaly sehnat. Padáky zatím nemám...chci tam zase stejný od Baron custom a ty stojí vč. dopravy z U.S. 12tis Delší dobu jsem řešim nepřijemnou věc že když jedu rychleji jak 100km/h, tak mi hlava začne kvrdlat..Našel jsem někde v cizině na forum že toto řeší deflektory na předních vidlích...ale ta cena 7tis za origo je teda brutální..

Letošek byl takovej divnej..rozvod a spousta dalších okolností, takže jsem najel snad jen 1000mil

2021
Letos zatím počasí stojí za h... ale zas je čas na nákupy..konečně dorazil padák z ameriky a Vulkán už zas vypadá skvěle.

Podařilo se mi sehnat originální deflektory na vidle za lepší cenu a fakt to funguje... cestovní pohodlná rychlost se tak zvedla až ke 130km/h a i rychlejší jízda není až tak otravná...
Objednány nové výfuky Leovince Silvertail..mají homologaci ale vyjímatelné vložky, tak jsem na ně zvědavej
Začátkem června výfuky přišly...je to paráda Po prvních pár stovkách km začínají vystrkovat drápy Vypadají skoro jak originály, za což jsem rád a zní skvěle...

Rolka musela jít dolů, jelikož přicházela do kontaktu s blatníkem a toho laku je přeci jen škoda...
Koukám na tachometr a po 3 letech mám najeto 5000mil... jezdím nějak málo...

2022
Letošek stojí za prd...od jara mám problémy se zády a tak je pro mě jízda utrpení a hlavně zhoršení stavu...Do září jsem ujel sotva 1000km a začínám přemýšlet nad tím že by Vulkán šel zas o dům dál

2023
Tak nakonec jsem ještě odjezdil celou letošní sezónu...no odjezdil..ujel jsem za celý rok jen 1200km...prostě už nebyl čas a ani nálada...Každopádně v říjnu šel Vulkán k novému majiteli a já jen doufám že bude dělat radost dál...

mari
mari napsal 07.01.22 v 13:01 10b.

Vymazlenej kousek, ať slouží

fanek007
fanek007 napsal 21.05.18 v 13:43 10b.

parádní strojovna

Bágio1969
Bágio1969 napsal 14.05.18 v 09:35 10b.

Dobrý stroj, hodně štěstí při kochání.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 13.05.18 v 17:12 10b.

Paráda gratulejšn.

wi_tack
wi_tack napsal 08.05.18 v 20:38 10b.

Mám to podobně jako ty taky mě nadchnul
Odkud máš opěrku řidiče? Marně jí sháním.