PROFIL MOTORKY

BMW R 100 RS (1978)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Crawly
Vloženo 11.5.2018
Aktualizováno 15.5.2019
Zobrazeno 3 592x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Silné café... Vlastně to nejsilnější!

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Dlouho jsem toužil mít motorku, kterou bych si mohl sám dostavět. Vždy jsem ale šel cestou renovace a motorky jsem měl co nejblíže originálu z továrny. Až doteď.

Doplňky na motorce - Instalované doplňky jsem odinstaloval :)






































Recenze

Začalo to tak, že jsem našel na předek zbořenou BMW r100 RS. Koupil jsem jí naslepo po telefonu a pán mi jí i přivezl a složil. Chodil jsem kolem té hromady neštěstí a málem skončila v bednách jako zásoba dílů. Protože jsme s ERESEM stejně staří, dal jsem jí šanci a po třech letech pozvolného skládání - frčí.

Dvouventilová BMW jsou pro stavby jako stvořená. Je to vlastně jako stavebnice Merkur pro velký kluky. Od roku 1972 do roku 1995, kdy udělali poslední, funguje možnost záměny spousty dílů. Použil jsem nádrž z 5 řady, kola ze 7 řady. Nejnovější vychytávka je elektronické zapalování od Silent Hektik. Ostatní je RS 1978.

Jízda ... :) Asi jako Zetorem po horské dráze. Slabé brzdy (snad se to po nákupu nového kotouče a pancéřové hadice zlepší). Snížené sedlo upravuje jezdeckou pozici a motorka se vrhá do zatáček jako šílená.

Motorku jsem udělal pro sebe a zdaleka ještě nekončím.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sery.
sery. napsal 29.07.19 v 14:30 10b.

Správnej traktor, jinak jízda na vlastnoručně upraveném stroji má něco do sebe

Crawly
Crawly napsal 10.05.19 v 15:17

:)
Když přijedu zpět do garáže na café, vždy běžím na pivo - umrtvovač vyklepaného zadku.
S pružinama budu taky experimentovat. Pancéřová hadice hodně pomohla a pumpu pod nádrží jsem vyřadil už v průběhu stavby. Je sice stylová ale gumová. Zadní buben si kupodivu sednul výborně a když už nic jiného, tak zpomaluje.
Po předním bubnu BMW z 5 řady jsem slintal, ale to už bych nezastavil vůbec. Tak se zase bude zase malinko utrácet a přistavím i druhý kotouč. Zvažoval jsem i přestavbu předku na Bremba, ale jsou ohyzdný. Tak se teď budou snažit od ATE dva.

Wehrmacht
Wehrmacht napsal 11.04.19 v 21:01

Doufam, ze pijes pivo.
Brzdy: urcite dopredu dvoukotouc. Mozna vicepistej. Tvrdsi pruziny nebo silonovej nastavec. Pancerovka pomuze, pumpa pod nadrzi je diskutabilni.Mel jsem to na svy prvni spodovackovy 90/S. Zadni buben vetsinou po seslapnuti pedalu spusobi zrychleni motocyklu.
Klasika by byla dvouklic dopredu z /5 ale to by se jiz blizilo vlastnosi k Vincent HRD . Ze jsme pouzivali bubny z JAWA 500 bylo dano ze malo kdy jsme ze sahary vymackli vic nez 45 ks. ( OK, vaha, rychlost, gumy...).
Tesim se na obrazky PD.
Jdes dobrou cestou, svoji!

p.epanica
p.epanica napsal 12.05.18 v 10:21 10b.

...

abbany
abbany napsal 12.05.18 v 06:24 10b.

není nad jízdu na vlastne postaveném stroji... I když to nemá jízdné a brzdící vlastnosti jako nejnovější technika, tak je to zážitek k nezaplacení.
Aťse dílo daří a nenech se odradit remcalama co jezdí na továrnách a prskaj na stavby.

Více komentářů



TOPlist