Xjr400.. Solidní japonec. Po chvilce jsem k ní přilnul.. Jezdí perfektně.. Je to palba oproti cb500 a ostatním naháčům v podobných obsazích.. ve předu dva plovoucí kotouče, hliníková kyvka.. Zadní švětlo.. chlouba týhle motorky
Motorka koupena od Soukromý prodejce - Slušnej týpek.. v garáži vedle ní stála ještě nějáká kawa.. Pán na xjeru jezdil jen do práce.. Nic nezatajil, o ničem nekecal.. paráda, takhle by to mělo vypadat
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Kupoval jsem jí v lednu roku 2018 s poctivími 21tisíci na tachometru.. Byla zima jako prase... Přijel jsem, podíval se na ní jak stojí v garáži, majitel jí nastartoval... Pro mě první 4takt.. první naháč.. nevěděl jsem o ní z hola nic kromě toho že je se do Europy nedovážela a že sehnat jí tady je těžký.. Tak samozřejmě něco jsem věděl, ale byly to jen věci nasáté z internetu... Stála tam, jako nová, až na výfuk teda, ten byl měněný za nějáký ze scooteru :D.. takže to bylo dost udušený... No.. Stála tam, modrá metla, nikde nic sprasenýho.. Na pohled je dost malá, hezky padne do ruky, hezky se na ní sedí. Je pohodlná... Jo.. a to kurevsky krásný zadní světlo
Motorku bych doporučil pro - hmm.. pro někoho kdo rád raritky.. Každopádně ta motorka nekoušě, jede krásně, průběh výkonu je velice odhadnutelný a plynulý, brzdy jsou krásně dávkovatelné, spojka jde lehce.. motorka není ani tak těžká.. chce to zvyknout si.. jakmile si člověk zvykne tak jede.. a jede.. a užívá si to)
Doplňky na motorce - výfuk dominátor
zlamovací páčky
padáky
Recenze
Ze začátku jsem jí nemohl dostat do ruky.. Dřív jsem jezdil jen na dvoutaktním enduru a tohle bylo jiný kafe.. hrozně jsem si nemohl zvyknout jak za mě chce pořád zatáčet a jak má přesunutý těžiště jinam.. Byl leden a já moc nejezdil.. stála v garáži u bývalé přítelkyně... pár krát jsem se na ní projel jen tak kolem baráku protože zima nezima, prostě jsem musel.. Takhle stála až do konce března kdy jsem si jí musel vzít z důvodu.. bývalá .. přítelkyně.. takže jsem putoval s motorkou v dešti na Pražské Vinohrady a tam stála ještě několik chvílí než jsem si jí začal brát do parády..
Uběhl měsíc, vyřidil jsem nejnutnější a začal se s příchodem jara seznamovat s Xjr400.. poprvé jsem jí pořádně umyl.. hned mi padla do oka.. udělal jsem základní údržbu jako olej a filtry.. Pak jsem se na ní začal rozjíždět a něco najezdil.. najezdil jsem toho ze začátku prázdnin dost.. v hlavě jsem měl plán že pojedu někam daleko.. nebo aspon dál než minule kdy jsem jel k Balatonu na yamaze Dt125..
Tak se mi v hlavě rozlehl plán dát si Transfagaraš a Rumunsko celkově.. O 14 dní později jsme ve dvou vyráželi směr nesměr Rumunsko.. Motorka to dala bez jedinýho problému.. dobře, až na zadní pneumatiku :D
Myslím si.. teda můj názor v tomhle moc obejktivní neni..protože bych chtěl jet na čemkoliv kamkoliv.. ale mylsím si, že na xjeru se dá v klidu cestovat.. dokonce i ve dvou:).. na nádrž se dá odjet cca 400km když se jede pohodovým tempem.. (měřená spotřeba byla po cestě od Balatonu na Rumunské hranice ve dvou s nabalenou motorkou)
Motorka je čistokrevný naháč, nic do terénu.. když jsem se s ní naučil klopit, tak mi přirostla k srdci ještě víc.. Po zatáčkách na Fagaraši.. po prvním výletu.. něčem co jsem projel sám, něčem o čem jsem jen nečetl, ale jel.. po tom že odvezla mě a holku kterou.. ale ona o sladký kecy nestojí:).. po tomhle málu, pro mě všem jí mám už fakt kurevský rád)..
Ahoj,není XJR 400-naprodej.Dík za případnou odpověd.Zdeněk.
Jo jo,byla pouze pro asii,ale je prďácká ,nehraje si na velkou,ale je stejně parádní
XJR vypadá dobře i ve čtyřkilu a jak je vidět, cestování není o motorce "1000+", ale o chuti vyrazit!
Pěkná mašina