Supermoto od Bmw z 2007 , některé díly aprilia a motor rotax 650 . Oproti serii ke konci 2023 několik úprav viz popis dole ..
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 X: nadváha , podvozek , v té době cena ..
Suzuki DR-Z400 SM: slaboučká , hubená , v dobrým stavu nebyly ..
KTM 640 LC4 Supermoto: má ji každej , nelíbil se mi dizajn , cena dobrých kusů ..
První dojmy - Najeto asi 700 km , oproti ostřejším supermotardům chybí výkon , přebývá hmotnost , má jinou geometrii podvozku a nemá 6tý kvalt . Ale s tím sem počítal a uvidí se až proběhne kompletní servis a nějaké ty tuningy .
Motorku bych doporučil pro - Kdo chce zkusit supermoto , nemá cash na 701 a nemá koule na ostrou .. :-D a taky máš jistotu že takovou široko daleko nikdo nemá ..
Doplňky na motorce - supermoto blatník , zrcátko , kryty vidlic/polepy , polepy ráfků , kouřové blinkry a zmenšený držák spz , sportovní filtr od Sprint /zvetšené sání , iridiové svíčky , výfuk Leo Vince X3 -2,5kg , Lifepo baterie -2,5kg .
Recenze
Pár let na Honda VFR vtec , nějaký ten rok na KTM EXC 450 ...
Chtěl sem teď něco lehčího do zatáček s rovnýma řídítkama , jednoválec a nejezdit na motohodiny ..
Kátéém má každej a starý lc640 se mi nelíbí , xtéčko 660 je težší , má horší komponenty a slabší motor , dražší stroje jsem zatím vynechal , uvidím jak mě to nadchne ..
Moc sem toho letos nenajezdil protože začala zlobit zřejmě volnoběžka , s tím sem tak trošku vzhledem k ceně počítal ale samožřejmě to nepotěšilo . Takže proběhne kompletní servis a v 2019 se ukáže jak to vlastně jezdí .
Prozatím podvozek dobrej , brzdy super , spotřebu neřeším , ve dvou nejezdím a pod sedlo nepotřebuji nic dávat , zadek trošku bolí ale nejsem fňukna ..
Rovinky je lepší vynechat a kochat se , v zatáčkách si libuje ale spokojený budu až se všechno oservisuje a správně nastaví .
Do světla sem narval lepší žárovky takže to i svítí .
Motorka je v originálním stavu , plánuji vyměnit zrcátka , vzduchový filtr za sportovní spolu s výfukem a iridiovýma svíčkama by mohl hodit nějaký kůň navíc a časem asi vysoký blatník , jinou masku , držák spz , blinkry a tak dále ...
je jich jak šafránu tak o pozornost není nouze a to se mi líbí , třeba ji nechám a pak půjde do muzea .
2023 : sezona spokojenost , odlhečeno , silnější převod a hned je to víc srandy !
2024 :
Technické údaje BMW G 650 Xmoto
Motor jednoválec
Chlazení kapalinou
Rozvod/počet ventilů 2xOHC/4
Vrtání a zdvih 100 x 83 mm
Zdvihový objem 652 ccm
Největší výkon 39 kW při 7000 ot./min
Točivý moment 60 N.m při 5250 ot./min
Převodovka pětistupňová
Sekundární převod řetězem
Zdvihy kol P/Z 270/245 mm
Brzdy/průměr kotoučové
Rozvor kol 1500 mm
Výška sedla 920 mm
Hmotnost (bez nápní) 147 kg
Objem nádrže 9,5 l
Nejvyšší rychlost 170 km/h
Moc pěkný...
Dobrá recenze, mam podobnou taky ne moc běžnou motorku, takže na lidi taky čumí