PROFIL MOTORKY

KTM 690 Enduro R (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jejdapatník...
Vloženo 24.2.2019
Aktualizováno 26.4.2020
Zobrazeno 4 393x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Rallyový mazec i pro hobíky. Motka, která z tebe neudělá počítadlo hodin a která ti dovolí zažít odlesk emocí maratonců ze Severní Afriky.

Více fotografii

Motorka koupena od Leoš Moravčík - Super chlap - férové jednání.

Výška jezdce: 192 cm

První dojmy - Ovladatelnost!! Motor má páru, podvozek polyká kde co způsobem s jakým jsme se zatím nesetkal. Jezdím hlavně ve stoje a to i na přejezdech na asfaltu (musím vypadat jako blázen..), ale to je přesně ta pozice pro kterou byla stvořena. 3 nádrže a všechny úrovní pod sedlem = těžiště dole. To je proč je ta mašina naprosto krásně ovladatelná!

Motorku bych doporučil pro - Pro šílence, kteří v nácti nábožně sledovali borce na enduro obludách co zkoušeli v kalupu dojet v severní Africe do města, jehož jméno zní až nábožně. Dakar. No a tak pro ty, co její potenciál opravdu využijí v nějakých cross country závodech... :)

Doplňky na motorce - Rally kit od Rally Raid EVO 2, Akrap, vzadu nosič, nádrž na vodu před motorem a tím pádem větší ochranný plech pod motorem..

Recenze

Koupil jsem ji před třemi dny a vzhledem k tomu, že je zatím teplota venku pod bodem mrazu, tak jsem najel jen asi 30 km. Silnice, pole a polní cesta. Výborný je motor. Je to točivý jednoválec s jemným až pro některé agresivním plynem (no stará škola KTM, no..), a perfektním podvozkem. Vše u té mé potřebuje základní servis, protože holt byla používána pro to, pro co byla stvořena (minulý rok najela 5 tis. km v Albánii). Nicméně má krásný zátah, vynikající podvozek a neskutečně krásně se mi na ní stojí. Skoro jsem si za těch 30 km ani nesedl a to ani na silnici... :).
Co se mi na ní hrozně líbí: je to Dakarka a to nejen vzhledem. má motor, který je velmi důstojný. Má dost sil nato aby si mohl říct o projížďku v Africe a zároveň je i hladový po otáčkách, takže jízda na silnici je s ním také velmi zábavná. Musím mrknout jestli ten rychloměr funguje dobře, protože jsem tam měl i na poli 80 jen to fiklo... :)
Rally kit EVO 2 je pro mě hobíka naprosto super záležitost. 3 nádrže - jedna původní pod sedlem a dvě vepředu vedle příhradového rámu ale všechny pod úrovní sedla. Připadám si jako na vysokém koni, který má zavěšeny dvě kožené brašny přes hřbet, takže váhu má někde u kolen. A přesně takhle se s ní jezdí. Než jsem dnes vyrazil ven, tak jsem dotankoval všechny tři a pak jsem ji půjčoval kámošovi, který uvažuje přesně o takové a on přijel a ptá se: "Ty nádrže máš skoro prázdné, že?", "Ne, dotánkovány do plna před pár minutami..", "Fakt..???"
Další věc co se mi líbí je servis - základní servis je po 5 tis. km, tedy člověk nemusí počítat hodiny!! Super.
A další věc co se mi líbí je, že nemá elektronický plyn - 100% na zápěstí, žádný filtr, nikdy a nikde. To je to co oceňuji. Nemá ABS (samozřejme!) a je štíhnounká i s těmi dvěma nádržemi. Mimochodem - může být dokonce i štíhlejší a to když použijete ne kit od Rally Raid, ale od čekýho koumáka RadeGarage (viz net) - používá jednu přídavnou nádrž a né dvě a to uvnitř rámu.
No a teď už zbývá jedno - naučit se to kuwa řídit - zdokonalit se, abych se ten kontrast mezi výkonem motky a výkonem jezdce nebyl tak velký.. :)))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
josip
josip napsal 14.03.19 v 21:15 10b.

690 nema kontrolu trakcie, max co ma tak antihop spojku. Mam 2013 - posledny rocnik bez ABS, jednosvieckova raketa...

foxdive
foxdive napsal 03.03.19 v 20:17

Ktm má tu trakci dobře udělanou že to člověk ani moc neregistrovaný
Já sem měl s 690 na cestě akorát problém cca od 140 s lehkým předkem a kmitáním řidítek při plné akceleraci, musel jsem tomu sedět na krku

Jejdapatník...
Jejdapatník... napsal 03.03.19 v 08:51

Zdar, ty kapoty jsou z plastu, aspoň myslím (radši ještě ověřím v garáži..).

Jo, máš pravdu, že jsem mluvil hlavně o kontrole trakce a ne o el. plynu jako takovém... Kontrola trakce mi do toho kecá v každé druhé zatáčce (Na 1190 R) a tam mi to nepřijde nijak nepříjemné.

Mimochodem - včera jsme na 690 R najel cca 60 - 70 km a podstatnou část na asfaltu a ani tam to není vůbec špatné... :)))

jaro27
jaro27 napsal 01.03.19 v 13:27

Jejdapatník: Budem povďačný za akékoľvek info a foto k danej nádrži + poprípade aj šusplech.

foxdive
foxdive napsal 01.03.19 v 13:01

Pro jindruM -poznal bys to lanko je v konstante ucukane u 690

Více komentářů



TOPlist