PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 XC (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jindra71
Vloženo 6.3.2019
Aktualizováno 16.11.2021
Zobrazeno 2 726x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Nová kočička,po Varaderu lehká změna.Elektronika...mám to rád.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Europe Holding - PRI Motocentrum (

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: Má ji kde kdo
Ducati Multistrada 1200 Enduro: Servis,kardan
KTM 1290 Super Adventure: Kardan

První dojmy - První dojmy trochu smíšené,ale asi si budeme rozumět.Zatím najeto 250km tak uvidíme.

Doplňky na motorce -








Recenze

Koupil si jí můj kamarád,tak abych netrhal náš dvouhlavej gang.
Zatím žádné,jen docela vibrace kolem 3000 otáček při akceleraci.
Najeto 1800km a motka je super.Oproti Varaderu to uplně jinak brzdí,zatáčí-a ten podvozek...to je prostě uplně jiná liga.Varan byl super ale dvacet let ve vývoji je prostě znát.
První servis v DK Servis Praha v poho,i když jsem u nich nekupoval.Super přístup i cena.
Dokoupil jsem cestovní plexi,cnc páčky a stupačky,mlhovky a quickshifter...a tím je motorka dokonalá.Už se v létě těším na korziku.

Aktualizace po14000km
Tak hodnocení po první sezoně.Nejen chválení ale i nějaké negativní věci. Nejprve chvála:motka funguje fakt skvěle,podvozek je to největší plus na celé motorce,jde jen o to pochopit jaké nastavení je pro danou chvíli pro tebe nejlepší a nastavit si to.Ze začátku mi to chvilku trvalo se v tom orientovat ale teď už je to vpoho.Další věc je tempomat,na dálky je to fakt super...jak sem bez toho mohl dřív jezdit???no a pak quickshifter...to je naprosto nejlepší věc při lítaní po alpách,hlavně při jízdě z kopce,kopeš to dolu a soustředíš se jenom na správně trefený brždění a stopu...prostě paráda.No a motor super ale že by to bylo jako něco...to ne.Spotřeba po 14000 km je dle compu 5,8l,což je o pul litru míň než na varaderu, tak že dobrý.No a teď ty negativa: motorka žere přední gumu,přezouval jsem původní metzelerky po 9000 km protože předek po 4dením tripu po alpách přisel o vzorek po stranách,jinak byla pneu ještě celkem dobrá ale jak byla hodně do špičky tak se moto hůř ovládalo,zadní guma byla tak ještě na 3-4000 km ale měl jsem před sebou ještě Korsiku tak jsem obul nové dvou směsové michelin adventure a ta dopadla podobně ale už po 4000 km,jinak zadek vypadá ze ještě nejezdil.Jinak tyto mišelinky mně překvapily jak perfektně držej až na stupačku a na šotolině jsou taky super.Další věc co mě fakt nasralo,v 7000 km se rozbila převodovka,odešlo kolo na 4ce.Stalo se to sice na motorce kamaráda,ale kupovali jsme je spolu u stejného prodejce a máme cca stejně najeto. Oprava proběhla na záruku v Chamu,naprostá spokojenost s přístupem,pan Žižka je fakt moc příjemnej a se vším se snaží pomoc a poradit.Po opravě motorka řadí lépe než nová,prý za to mohl špatně nastavený quickshifter z továrny.No a na závěr mi začala téct levá vidle,takže moto je zase v Chamu.Jinak mě motorka i přes tyto závady a nedostatky hodně baví a snad už se nic neposere. Ještě něco málo k motoru.Protože máme s kamarádem identicke stroje tak mám možnost ty motorky srovnávat a hlavně poslouchat.Takže pokud vám taky příjde že zahřátej motor má zvuk jak když se přidřely ložiska,tak to dělaj oba stejně,že v kardanu cvaká je taky stejný a že vám to potvrděj i v servisu tak to je taky stejný...
PS takhle rozbitou převodovku v Triumphu v Chamu nikdy neviděli,tak snad se to nikomu z nás nestane.

Aktualizace po 30000km.
Tak to co jsem v předchozím popisu nikomu nepřál,tak se přihodilo mojí motce.Do 29950km motorka fungovala perfektně,motor stále stejnej zvuk"na hovno",podvozek super,přední guma jakékoliv značky moc nevydrží,ted mám mitasky TerraForce a jsou supr.Dal jsem na nich sardinku a fungovaly na 1. No a při navratu ze sardinie si převodovka řekla že už jí to nebaví a přestala řadit 5ku.Stalo se to 150km před domovem,ale dojel jsem až domů.
Po telefonátu do Chamu,kde mi řekli že triumph po záruce dává od převodovek ruce pryč a že oprava bude stát cca 2500-3000eur.a že nejsou díly,až tak za 2-3měsíce jsem začal hledat jinde.
Nakonec mi pomohli v DNX Motoshop Hodonín.Po rozebrání se zjistilo že to není jen 5ka.ale že jsou chycený všechny kvalty.Absolutně mizerná cementace.
No a protože si motorku chci ještě nějakou dobu nechat,tak jsem nechal vyrobit všechna kola,celkem10.Hřídele jsou ok.Celé to stálo 56tisíc a trvalo to 3měsíce.
Ted už mám na nové převodovce najeto 700km a je ok,tak snad jí to vydrží.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sasos69
sasos69 napsal 02.05.20 v 19:22 10b.

Super fotky

Pete23
Pete23 napsal 01.01.20 v 22:54 10b.

Té pneu se není co divit, je to těžká motorka a tvůj jízdní styl tomu zrovna asi nepomáhá. Pozdě jdeš na brzdy a v zatáčce asi ještě brzdíš, místo toho aby si předek v zatáčce odlehčil plynem. Na Metzelerech jsem najel cca 11 tis km, Pirelli Scorpion Trail II cca 12 tis km a momentálně mám nazutý Motoz Tractionator Adventure a ujeto na nich 12,5 tis km a ještě nějaký ten tisíc snesou
Jinak ať slouží a 10b automaticky

Jindra71
Jindra71 napsal 09.11.19 v 18:39

Tu nepřesnost v textu už jsem opravil,tak sorry...

čmoudak
čmoudak napsal 09.11.19 v 15:17 9b.

Ta převodovka určitě nasere. Jak ti mohly v továrně špatně nastavit qucikshifter když uvádiš že jsi si so ho dokupoval sám a xcx ho z výroby nemá?? ? Mám stejnou tak doufám že mě to taky nečeká?

RaďaB
RaďaB napsal 22.05.19 v 16:49

Super ať slouži ???

Více komentářů



TOPlist