Nová kočička,po Varaderu lehká změna.Elektronika...mám to rád.
Motorka koupena od FIRMA:Europe Holding - PRI Motocentrum (
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: Má ji kde kdo
Ducati Multistrada 1200 Enduro: Servis,kardan
KTM 1290 Super Adventure: Kardan
První dojmy - První dojmy trochu smíšené,ale asi si budeme rozumět.Zatím najeto 250km tak uvidíme.
Recenze
Koupil si jí můj kamarád,tak abych netrhal náš dvouhlavej gang.
Zatím žádné,jen docela vibrace kolem 3000 otáček při akceleraci.
Najeto 1800km a motka je super.Oproti Varaderu to uplně jinak brzdí,zatáčí-a ten podvozek...to je prostě uplně jiná liga.Varan byl super ale dvacet let ve vývoji je prostě znát.
První servis v DK Servis Praha v poho,i když jsem u nich nekupoval.Super přístup i cena.
Dokoupil jsem cestovní plexi,cnc páčky a stupačky,mlhovky a quickshifter...a tím je motorka dokonalá.Už se v létě těším na korziku.
Aktualizace po14000km
Tak hodnocení po první sezoně.Nejen chválení ale i nějaké negativní věci. Nejprve chvála:motka funguje fakt skvěle,podvozek je to největší plus na celé motorce,jde jen o to pochopit jaké nastavení je pro danou chvíli pro tebe nejlepší a nastavit si to.Ze začátku mi to chvilku trvalo se v tom orientovat ale teď už je to vpoho.Další věc je tempomat,na dálky je to fakt super...jak sem bez toho mohl dřív jezdit???no a pak quickshifter...to je naprosto nejlepší věc při lítaní po alpách,hlavně při jízdě z kopce,kopeš to dolu a soustředíš se jenom na správně trefený brždění a stopu...prostě paráda.No a motor super ale že by to bylo jako něco...to ne.Spotřeba po 14000 km je dle compu 5,8l,což je o pul litru míň než na varaderu, tak že dobrý.No a teď ty negativa: motorka žere přední gumu,přezouval jsem původní metzelerky po 9000 km protože předek po 4dením tripu po alpách přisel o vzorek po stranách,jinak byla pneu ještě celkem dobrá ale jak byla hodně do špičky tak se moto hůř ovládalo,zadní guma byla tak ještě na 3-4000 km ale měl jsem před sebou ještě Korsiku tak jsem obul nové dvou směsové michelin adventure a ta dopadla podobně ale už po 4000 km,jinak zadek vypadá ze ještě nejezdil.Jinak tyto mišelinky mně překvapily jak perfektně držej až na stupačku a na šotolině jsou taky super.Další věc co mě fakt nasralo,v 7000 km se rozbila převodovka,odešlo kolo na 4ce.Stalo se to sice na motorce kamaráda,ale kupovali jsme je spolu u stejného prodejce a máme cca stejně najeto. Oprava proběhla na záruku v Chamu,naprostá spokojenost s přístupem,pan Žižka je fakt moc příjemnej a se vším se snaží pomoc a poradit.Po opravě motorka řadí lépe než nová,prý za to mohl špatně nastavený quickshifter z továrny.No a na závěr mi začala téct levá vidle,takže moto je zase v Chamu.Jinak mě motorka i přes tyto závady a nedostatky hodně baví a snad už se nic neposere. Ještě něco málo k motoru.Protože máme s kamarádem identicke stroje tak mám možnost ty motorky srovnávat a hlavně poslouchat.Takže pokud vám taky příjde že zahřátej motor má zvuk jak když se přidřely ložiska,tak to dělaj oba stejně,že v kardanu cvaká je taky stejný a že vám to potvrděj i v servisu tak to je taky stejný...
PS takhle rozbitou převodovku v Triumphu v Chamu nikdy neviděli,tak snad se to nikomu z nás nestane.
Aktualizace po 30000km.
Tak to co jsem v předchozím popisu nikomu nepřál,tak se přihodilo mojí motce.Do 29950km motorka fungovala perfektně,motor stále stejnej zvuk"na hovno",podvozek super,přední guma jakékoliv značky moc nevydrží,ted mám mitasky TerraForce a jsou supr.Dal jsem na nich sardinku a fungovaly na 1. No a při navratu ze sardinie si převodovka řekla že už jí to nebaví a přestala řadit 5ku.Stalo se to 150km před domovem,ale dojel jsem až domů.
Po telefonátu do Chamu,kde mi řekli že triumph po záruce dává od převodovek ruce pryč a že oprava bude stát cca 2500-3000eur.a že nejsou díly,až tak za 2-3měsíce jsem začal hledat jinde.
Nakonec mi pomohli v DNX Motoshop Hodonín.Po rozebrání se zjistilo že to není jen 5ka.ale že jsou chycený všechny kvalty.Absolutně mizerná cementace.
No a protože si motorku chci ještě nějakou dobu nechat,tak jsem nechal vyrobit všechna kola,celkem10.Hřídele jsou ok.Celé to stálo 56tisíc a trvalo to 3měsíce.
Ted už mám na nové převodovce najeto 700km a je ok,tak snad jí to vydrží.
Super fotky
Té pneu se není co divit, je to těžká motorka a tvůj jízdní styl tomu zrovna asi nepomáhá. Pozdě jdeš na brzdy a v zatáčce asi ještě brzdíš, místo toho aby si předek v zatáčce odlehčil plynem. Na Metzelerech jsem najel cca 11 tis km, Pirelli Scorpion Trail II cca 12 tis km a momentálně mám nazutý Motoz Tractionator Adventure a ujeto na nich 12,5 tis km a ještě nějaký ten tisíc snesou
Jinak ať slouží a 10b automaticky
Tu nepřesnost v textu už jsem opravil,tak sorry...
Ta převodovka určitě nasere. Jak ti mohly v továrně špatně nastavit qucikshifter když uvádiš že jsi si so ho dokupoval sám a xcx ho z výroby nemá?? ? Mám stejnou tak doufám že mě to taky nečeká?
Super ať slouži ???