PROFIL MOTORKY

Honda NX 650 Dominator (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Poleno
Vloženo 4.4.2019
Aktualizováno 4.4.2019
Zobrazeno 1 588x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zprvu nevýrazné, ničím nevyčnívající cestovní enduro.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: Těžká a vůbec není do terénu.
Kawasaki KLE 500: Váha, dvouválec nic moc.
Honda XL 600: Nesehnal jsem s velkou nádrží, ale jinak bych do ní na 100% šel.
BMW F 650 GS Dakar: Moc drahá, abych se na ní někde válel v příkopě.

První dojmy - Byla to moje první "velká" motorka a ještě k tomu jednobuch, takže hned při první jízdě mě dostalo, jak ta motorka může být divoká i na tak málo výkonu co má. Jinak mě ničím moc nepřekvapila a byla to co jsem od té motorky očekával.

Motorku bych doporučil pro - Pro blázny jako já.

Doplňky na motorce - Motor po GO, repasované brzdy, rozšířený zadní nosič na lodní vak, LED světla + přídavný světla, padáky, plexi.

Recenze

Domíka jsem si vybral nakonec proto, že to byla nejlevnější motorka, co jsem byl schopen sehnat v pojízdném stavu a s padáky (počítal jsem s tím, že to párkrát do měsíce položím D: ).
I když jsem si myslel, že jsem si tu motorku pořídil jen dočasně na občasné ježdění po městě a sem tam nějaký polňačky a naučit se v terénu, tak jsem se spletl. Tahle motorka mě každým dnem co jsem na ní seděl dostávala víc a víc. I když už měla nějakej ten pátek za sebou (přesně 50 000 km), tak to byla spolehlivá a nikde mě nikdy nenechala. Samozřejmě za cenu toho, že po každý jízdě bylo potřeba něco dát do kupy. To jsem ale bral pozitivně a čas jak na silnici, tak v garáži mě s ní začínal bavit víc a víc. Když ale přicházela zima, tak motorka přestala zabírat ve vyšších otáčkách a nakonec i prasknul řetěz a tím bylo dokonáno.
Tím ale pohádka nekončí, ale teprve začíná, v zimě jsem si totiž motor komplet zrenovoval, dal do kupy konečně brzdy (nový těsnění pístků, ocelový hadice atd.) a sehnal novou řetězovku. Motorka ale stále nezabírala ve vyšších otáčkách :( Ale nebojte, po pár týdnech, pár sudů piva, spoustu vylitého oleje se nakonec přišlo na to, že byla pouze ucpaná hlavní tryska v karburátoru (oprava na deset minut :D ).
Po tom co jsem vše s motorkou zažil, bych jí už za nic na světě nevyměnil. Důvodů je hned několik. Za prvé je to spolehlivý kladivo, který může žrát litry oleje, jezdit s vylítanou řetězovkou, v děšti, zimě, sněhu, s ucpanou tryskou v karbecu, ale i tak vás nikdy a nikde nenechá. Vždy vás doveze tam kam má, někdy stěží, ale zvládne to :). Co se jízdních vlastností týče, tak i přes větší váhu celé motky a klepání jednobuchu, je pro trochu odolnější cestovatele naprosto pohodlnou a jednoduchou motorkou, kterou ovládáte pouze vy, bez elektroniky a bůh ví čeho dalšího. V terénu je větší váha trochu znát, ale zátah jednobuchu vás vytáhne téměř z čehokoli.
Abych to shrnul, tak tahle motorka je pro trochu odolnější a zručnější enduro cestovatele, kteří nepotřebují zbytečnou elektroniku a pohodlí a chtějí motorku, co opravý do hodiny uprostřed pouště a mohou ji několikrát za den položit ve škarpě, aniž by se o ni báli.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
GL1
GL1 napsal 09.04.19 v 21:42 10b.

Honda...1994...krásně napsáno. Nemůžu jinak než 10

vopák
vopák napsal 05.04.19 v 16:17 10b.

Dobrá práce..už sem dominátora nepotkal ani nepamatuju..at' to bouchá

Radus88
Radus88 napsal 05.04.19 v 09:12 10b.

Dobry stroj, souhlasim s tvym názorem. Stara dobra motorka:)

Více komentářů



TOPlist