Jako motokrosové ESO: Česká přestavba Hondy Dominator
17.07.2024
17.07.2024
03.09.2021
02.02.2018
16.03.2016
20.08.2015
05.02.2014
10.08.2013
1988 | 1989 | 1990 | 1991 | 1992 | 1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||||
Objem | 644 cm3 | |||||||||||
Výkon | 32.1 kW (43.7 koní) | 31.4 kW (42.7 koní) | 31.8 kW (43.2 koní) | 32.1 kW (43.7 koní) | 32 kW (43.5 koní) | |||||||
Výkon při otáčkách | 6000 ot/min | - | 6000 ot/min | |||||||||
Točivý moment | - | 51.98 Nm | 53 Nm | 54.9 Nm | 55 Nm | 56 Nm | 53 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 5000 ot/min | - | 5000 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||||
Chlazení | Vzduch | - | Vzduch | |||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | |||||||||||
Počet válců | 1 | |||||||||||
Rozvod | OHC | - | OHC | |||||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||||||
Vrtání | 100 mm | - | 100 mm | |||||||||
Zdvih | 82 mm | - | 82 mm | |||||||||
Kompresní poměr | 8.3 : 1 | - | 8.3 : 1 | |||||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | Karburátor | ||||||||
Startér | - | Elektrický | - | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | ||||||||||
Materiál rámu | - | ocel | ||||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 220 mm | ||||||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 194 mm | ||||||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 256 mm | ||||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||||
Přední kolo | - | 21 " | ||||||||||
Zadní kolo | - | 17 " | ||||||||||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | - | 90/90 21 | |||||||||
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | - | 120/90 17 | |||||||||
Rozvor | - | 1440 mm | ||||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 28 ° | ||||||||||
Závlek předního kola | - | 115 mm | ||||||||||
Výška sedla | - | 880 mm | 865 mm | 880 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | - | 153 kg | 164 kg | 167 kg | - | |||||||
Pohotovostní hmotnost | 178 kg | - | 183 kg | |||||||||
Objem nádrže | 13 l | 16 l | - | 16 l | ||||||||
Rezerva | - | 3 l | ||||||||||
Spotřeba | - | 5.4 l/100 km | ||||||||||
Zrychlení | - | 5.3 0-100 km/h | ||||||||||
Maximální rychlost | 153 km/h | - | 165 km/h | 160 km/h | ||||||||
První cena | - | 189000 Kč |
Od underm(1999)
Od underm(1999)
Od underm(1999)
Od underm(1999)
Od underm(1999)
Od underm(1999)
Od underm(1999)
Od Enduromen(1998)
Od Enduromen(1998)
Od Enduromen(1998)
Od Mr.Petr(1998)
Od jsmach(1996)
Od peugeot22(1996)
Od peugeot22(1996)
Od kixel(1996)
Od Jox(1996)
Od Jox(1996)
Od Jox(1996)
Od peugeot22(1996)
Od samotar67(1994)
Od praporčík(1994)
Od HugoStiglitz(1991)
Od peugeot22(1986)
Od peugeot22(1986)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Zážitky z cest, rady | Rakousko-policie | 21 | 20.8.2024 20:59 | ||
Enduro a cross | Vačka | 4 | 2.1.2024 20:30 | ||
Enduro & funbike | Ráno nastartuje | 13 | 20.7.2023 21:21 | ||
Supermoto | Motard - šířka zadního ráfku | 13 | 3.7.2023 16:20 | ||
Enduro & funbike | dotaz ohledně spolehlivosti, na co si dát pozor při koupi z druhé ruky | 31 | 18.6.2023 20:20 | ||
Enduro & funbike | Honda NX 650 Dominator nechce startovat bez párkrát protočení nakopávačkou | 5 | 9.9.2022 07:57 | ||
Enduro & funbike | nastavenie zadného tlmiča s pružinou | 5 | 6.9.2022 10:59 | ||
Japonské | Díly NX 650 | 14 | 4.9.2022 17:15 | ||
Silniční cestovní | Homologace výfuku na stk | 1 | 23.7.2022 21:01 | ||
Silniční cestovní | Homologace výfuku na stk | 3 | 23.7.2022 17:53 | ||
Cross | Výplet drátů | 7 | 13.6.2022 23:33 | ||
Opravy a údržba | startovaci rele hohda nx 650 | 7 | 30.3.2022 15:22 | ||
Opravy a údržba | Interval výměny oleje DR x Dominator | 23 | 5.2.2022 14:35 | ||
Cross | Křivé vidlice | 14 | 22.10.2021 11:30 | ||
Opravy a údržba | Přerušovač blinkrů Honda NX 650 | 6 | 23.2.2021 16:14 | ||
Enduro & funbike | Nepravidelný chod po vyčištění karburátoru, střílení do výfuku, chcípání | 7 | 13.2.2021 08:58 | ||
Enduro & funbike | Karburátor, příruba sání, vzduchový ventil | 3 | 22.1.2021 07:05 | ||
Přestavby | Kompatibilita předního kola NX Dominator / SLR / FMX / FX a jiné Hondy | 7 | 11.12.2020 14:37 | ||
Cross | R17 na R18 | 8 | 4.11.2020 08:58 | ||
Cross | Predelani prednich vodlic | 15 | 13.10.2020 19:24 |
Moje první velká motorka, jel jsem na ni jen při koupi. (Zatím rozšiřuji na A2,původně jsem chtěl ko...
Mám pocit, že tahle mašinka mi byla vyrobena přesně na míru. Má vše co chci a jezdí přesně dle mých ...
Moje první větší motorka...Honda Dominator, jednoduchá,docela lehká, výkonu na rozdávání sice nemá a...
Můj první velký jednoválec. Koupil jsem ji prože jsem to prostě chtěl zkusit.
O Dominátorech už toho bylo určitě napsáno hodně, ale za mě - skvělý univerzální stroj.
Domča.Můj opětovný návrat k Hondě.Po zkušenosti s Canyonem jsem si řekl,že jednoválce a vzducháče se...
Cestovní enduro černé barvy. Koupeno v ČR 05/2002. Domík má velký kufr Nonfango 852, endurocomputer ...
Do garaze pribyl jeste jeden dominator, tentokrat rocnik 1988 jeste s nakopavackou..
Honda NX 650 Dominator-babicka mezi endury...
Honda NX650 Dominator, typ RD08, vyráběný již v Itálii.Evidentně červená barva!
tezke endurko vysoke ovladatelne super motor na motokros se moc nehodi
Jednoválcové "cestovní" enduro s malým nájezdem a v pěkném stavu.
Skvělá lehká motorka pro vyšší lidi
Staré poctivé jednoválcové kladivo.
Lehčí a obratnější než byla Tenérka při stejném výkonu
Moje první motorka. Bylo težký čekat ale vyplatilo se. Narazil jsem na perfekní kousek na bazaru a t...
Starý poctivý železo od Honďoura, upravený lehce do Adventure.
Tuhle motorku mám nejdéle, koupil jsem ji za účelem dojíždění do práce...A jelikož to mám pár km a m...
Úžasná hračka, 650 single= spousta Nm při nízké hmotnosti. Příjemná pozice pro jízdu, nebojí se teré...
Povedená poctivá mašina, bohužel už vyrobená v Itálii
Nebyl na motorku čas ani prostor na ježdění.
Výměna oleje Motul 5100 10W-40 spojkové lanko Tecnium (pro rok 1992) [b]510 Kč[/b] nová zadní gum...
Nový brzdový kotouč + měřič motohodin (Motořetězy.cz) NG656/Z 149756 / Brzdový kotouč NG zadní HOND...
Výměna brzdového obložení 1. FE FDB531P Brzdové destičky FERODO 1 21% 418.20 [b]506.02[/b] Kč 2...
[b]Cíl je jasný: - výměna oleje + filtr - výměna svíčky - výměna vzduchového filtru - objednat ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.8/10 |
Průběh výkonu | 7.4/10 |
Vibrace | 5.6/10 |
Převodovka | 7.6/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.7/10 |
Těsnost tlumičů | 8.3/10 |
Tuhost rámu | 7.5/10 |
Jízda | |
Sport | 5.7/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 6.8/10 |
Terén | 7.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 6.1/10 |
Servisní síť | 7.4/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 5.7/10 |
Servisní intervaly | 5.2/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.8/10 |
Výška | 7.8/10 |
Ochrana motoru | 7.9/10 |
Skoky | 4.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.1/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Pegaso 600 | Chtěl jsem jezdit :D |
BMW F 650 | Těžší má 19 přední kolo oproti 21 |
Aprilia Pegaso 650 | Ceny náhradních dílů, pověst a vzhled |
Kawasaki KLR 650 | Nedostupná |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Nedostupná |
Honda XL 600V Transalp | Silnější typ A na kterou nemám řidičák |
Honda XL 600V Transalp | Chci se naučit jízdu mimo silnici a cestovat. Pro začátek jsem chtěl něco co zvládne oboje, nebude stát raketu a když s tím někde praštim (i s bagáží) tak ať to sám v klidu zvednu |
Kawasaki KLR 650 | Nebyla na prodej v té době |
Kawasaki KLE 500 | Kle jsem už sedlal před domikem. |
Triumph Tiger 955i | Bál jsem se servisu anglána a celkově větší velikosti a výkonu než u ostatních ve výběru. |
Honda XL 600V Transalp | Nízká. Servisně složitější. V dobrém stavu dražší než srovnatelní KLE500. |
Kawasaki KLE 500 | Neseděl mi vzhled, ale jinak super motorka. |
Suzuki DR 650 SE | |
Honda XRV 750 Africa Twin | Neuvěřitelně vysoké ceny |
Kawasaki KLE 500 | 2 val, vaha, lepsia povest Dominatora |
Kawasaki KLE 500 | nějak to nebylo ono |
Yamaha XT 600 E | nic slušného nebylo k mání |
Suzuki DR 650 | nic slušného nebylo k mání |
Yamaha XT 600Z | stav ponúkaných moto |
Honda XL 650V Transalp | mám rád vzduchom chladené |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XV 535 Virago | jednoválec |
Honda CRF300L | |
Aprilia Pegaso 650 | Nedostupnost bazarových kusů |
Honda XL 600V Transalp | Krásná, lehká, vibrace avšak na občasný průjezd po dálnici nevhodná. |
Suzuki DR 650 | |
BMW F 650 ST | Nenašel se žádný, co by byl hezký a odpovídala by cena. |
Honda SLR 650 | SLR je hezčí |
Kawasaki KLE 500 | +lehká, zvládne i pořádný off, - jednoválec, servisní interval, žádná slušná k mání |
Yamaha XTZ 660 Tenere | |
Kawasaki KLE 500 | Stará a jednovalec |
Yamaha XT 600Z | Na dva sem se byl mrknout,ale uvadeny TOP stav byl spise STOP stav |
Kawasaki KLE 500 | Špatne recenze a Klecko se mi líbilo více. |
Kawasaki KLX 650 | Jako značka Honda je cenově zbytečně nadsazená, motorka je usedlá a nízká, celkově uťáplá, zpohodlnělá, po jízdě na kamarádově NXu jsem se přesvědčil že jsem zvolil správně |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Legendární paní s motorkou mazlíkem - v realu VRAK, odradil i nízký posez. |
Aprilia Pegaso 650 | mimo cenový strop |
Honda XL 600V Transalp | 2 válce jsou víc než 1 |
Suzuki DR 650 | V skutočnosti menšia ako som si predstavoval. Mám 184cm. Vyzeral by som ako na skútri. |
Kawasaki KLE 500 | |
Kawasaki KLE 500 | Jednoválec, za stejnou cenu mnohem horší motorka. |
Honda FMX 650 | starší model, chcel som nieco novšie |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1997 | Benito | nx650-vymena-oleje.doc | 275 KB | Výměna oleje, žádná věda, pokud víte co a kde... |
1997 | Benito | dily-honda_www.doc | 11 KB | Stačí zadat VIN a máte přehledný obrázkový manuál. Zručnému motorkáři to určitě pomůže. http://www.bike-parts.fr/identification_v1.php |
1994 | radian18 | bike-03_1994-bmw-f6.pdf | 10 MB | Článek z anglického časopisu Bike r. 1994, porovnání BMW F650, Aprilia 650 Pegaso a Honda NX650 Dominator |
1991 | m.king | honda_nx650_owners-manual.zip | 1.3 MB | Honda NX 650 Dominator manual EN |
1989 | Skvik | nx650.zip | 46 MB | Servisní manuál NX 650 |
1989 | Jox | nx650-en-manual-hd.zip | 163 MB | Našel jsem u kolegů na polskym fóru manuál s obrázkama na kerejch je konečně něco vidět. Ve 20ce je i pěkný nerozmazaný el. schéma. |
1988 | fandahmota | nx650-y-section...anual-index.pdf | 219 KB | |
1988 | vec | honda_nx650_-88...ir_manual-1.rar | 25 MB | pdf soubory |
1988 | vec | honda_nx650_-88...ir_manual-2.rar | 21 MB | 2 dil |
1993 | _Wally_ | 30.05.2018 | Stáhnout m4a |
Staženo:46x Origo výfuky |
|
1996 | peugeot22 | 29.01.2017 | Stáhnout avi |
Staženo:62x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Metzeler Sahara 3 | 17" | Zadek | 1 | Oproti mitasce, uplnej med :-D | 04.10.2012 v 21:03 |
Continental Conti Escape | 17" | Zadek | 1 | Byl jsem sní spokojen. Teď budu skoušet Mitas E-07 | 02.10.2010 v 19:50 |