PROFIL MOTORKY

Yuki SG 125 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník k3rn
Vloženo 27.4.2019
Aktualizováno 27.4.2019
Zobrazeno 1 070x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednoduchý licencovaný motor DR 125, relativně lehká a ovladatelná motorka.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:PRO+MOTO (Vyškov-Město) - Rychlá domluva, kvalita práce. Doporučuji!

První dojmy - Motorka se mi líbila hned v obchodě. Líbí se mi jednoduchost motorky(prostor kolem motoru, výměna předního světla, ...). Pár set kilometrů mi trvalo si zvyknout na tvrdé úzké sedlo a trochu více vystouplý svod v místě, kde se ho dotýkáte pravou nohou. Origo pneumatiky jsou velice měkké, a v zatáčkách drží na výbornou! Aktuálně mají najeto 4000km a zadní pneumatika má pár milimetrů do sjetí, za to předek je jako nový.

Motorku bych doporučil pro - SGčko bych doporučil pro začátečníky, kteří si chtějí koupit bezproblémovou motorku, líbí se jim třída enduro/adventure, chtějí se naučit na levné motce a v dnešní době kvalitní Yukině za 57,900Kč.

Doplňky na motorce - Motorku jsem si vybavil blástry R-Tech a držákem na mobil.
Aktuálně jsem si objednal horní hliníkový kufr bighusky EVO4 - M.

Průměrná spotřeba - 2.12 l/100km

Recenze

Tuto motorku jsem si vybral po mém Simson S51 Enduro jako silnější náhradu. Kupoval jsem ji jako zcela novou, jelikož jsem nechtěl řešit problémy ojetin a jejich skryté vady.

Pořídil jsem si ji na konci července a od té doby mám najeto 4000km jak po silnici, tak polních cestách. Motor je licencovaný ze Suzuki DR 125. Moje SGčko už má vstřikování, takže je trochu línější než její předchůdce karbecová Yuki TR 125, ale za to má úžásnou spotřebu 2,7L/100km. Motorka má spojené brzdy(CBS), na silnci velmi dobrá věc, ale do terénu se moc nehodí... Její hmotnost 135kg a 91cm vysoké sedlo mi dává někdy zabrat a tak si musím vždy velmi dobře vybrat místo pro zastavení. 21" přední a 18" palcové zadní originální pneumatiky Timsun jsou velmi měkké a na silnici dovolují klopit zatáčky až na doraz. Poté co jsem si ji dovezl domů jsem si všiml tekoucího přední vidlice... skrz záruku, která je na dva roky mi ji prodejce opravil a motorka je zase 100%.

S SGčkem není problém jet i delší cesty, ale prvně jsem si musel zvyknou na to tvrdé spíše crossové sedlo. Jízda ve stupačkách u yukiny není žádný problém a v terénu se ovládá parádně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
callowsick
callowsick napsal 13.05.19 v 20:47

Díky za info, ať to jezdí

k3rn
k3rn napsal 13.05.19 v 20:04

Děkuju za hodnocení :)

Ano, do té nádobky teče benzín

callowsick
callowsick napsal 13.05.19 v 19:06 10b.

Pěkný to máš

Díval jsem se na tuhle motorku a zdá se mi, že z hlavní nádrže teče benzín do malý plechový pod levým krytem a teprve tam, že je čerpadlo pro EFI - je to tak, nebo je to jen nádobka na aktivní uhlí ? (neměl jsem moc času to okounět)

Více komentářů



TOPlist