K elektronikou napěchované 1190 jsem pořídil toto. Prostě návrat ke kořenům, tentokráte hodně hlubokým kořenům, krmeným ještě karburátory. A to jsem se po prodeji Africa Twin 750 zapřísáhnul, že motorka s karbcema už mi do baráku nesmí
Motorka koupena od polovnik7 (Bratislava)
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM LC8 950 Adventure: jedna pěkná černá mi o fous utekla a pak jsem objevil toto eSko
První dojmy - Je vysoká. Hodně vysoká. Ale eSkový podvozek funguje skvěle!
Motorku bych doporučil pro - Hlavně pro dlouhány. Kdo nemá nohy jako čáp (jako třeba já), nesmí se toho bát a taky to půjde ;-)
Doplňky na motorce - Při koupi měla:
* vykousané přední kotouče
* výfuky Akrapovič
* spojkový váleček Oberon
* oranžové KTM padací rámy
Postupně jsem přidal:
* rozšíření a přemístění bočního stojánku
* držák telefonu RAM
* přepínání tripů z řídítek
* zvýšení řídítek o 30 mm
* origo černé ergo seat
* rychloupínání kastlíku mezi nádržemi - rychlý přístup ke vzducháči
* Koso teploměr/voltmetr/hodiny
* širší stupačky R/G
* hliníkový kryt motoru
* přídavný ventilátor chladiče zapojený nezávisle na originálním
* výfuky Akrapovič nahrazeny funglovkami Leo Vince
* origo padáky nahrazeny černými SW-Motech
* odstraněn SAS a EPC
Průměrná spotřeba - 6.07962 l/100km
Recenze
Jak už jsem psal v úvodu, je fakt vysoká. V noci spím zavěšený za nohy jako netopýr, abych se trochu vytáhnul. Je to na dobré cestě, za první měsíc mám +1,5 cm Ten vysoký podvozek ale funguje neskutečně a taky na těch dlouhých nohách vypadá LC8 mnohem lépe než jezevčík s 210mm zdvihy. Navíc v provedení GO!!! se mi tuze moc líbí. Motor je mi důvěrně známý, šlape perfektně, karburátory dělají použitelnější nejspodnější pásmo otáček, čtyřka se na konci vesnice bez protestů sebere i z 2 tis.ot. Karbec má jemnější nástup, ale pak kapku hrubější chod, kdežto stříkačka si při přidání plynu ráda cukne, následně je dodávka výkonu hladší. Nevýhoda karbců je jasná, na GG s tím radši nepojedu, bo bych si to tam moc neužil.
V přímé konfrontaci 1190 vs. 950 S je mladší silnější sestřička mnohem více silničně zaměřený stroj, podle mě je to přímý nástupce SM-T s kapku většími choutkami občas zabrousit mimo asfalt. Pořád víc mě lákalo obout jí na ní silniční pryže a protáhnout jí v Alpských pasech, něž jí trápit někde v offroadu, kde jsem s ní ve finále skoro nebyl. Situace u 950 S je přesně opačná, je to pravý Avík se vším všudy a víc mě to táhne na rozbité cesty i mimo ně. Rozdíl +75 mm ve zdvihách odpružení je propastný. Je to prostě cenduro a Enduro. Uvidíme časem, jak dlouho u mě vydrží, ale přál bych si, aby to bylo dlouho, těchto modrých GO!!! v zachovalém stavu už moc na prodej nebývá.
P.S. Ten oranžový řetěz je úlet, holt to s ním musím ještě chvíli vydržet
Červenec 2019 : Takže 1190 šla do světa a v garáži zůstala jen 950. Užívám si ten ryzí motocykl bez jakýchkoliv asistentů. Na 1190 jsem si s tím pořád hrál, přepínal, nastavoval, ale kupodivu mi to vůbec nechybí. Na můj vkus už do těch nových motorek cpou elektroniky až moc a sám jsem se přesvědčil, že když si takhle napěchovaná motorka postaví hlavu, se šroubovákem v ruce toho člověk moc nezmůže...
Mas peknou sbirku a tahle modra je moc pekna
Super . O KTM jsem taky uvažoval, ale s mojí výškou bych potřeboval zvýšený podrážky
Tohle je vážně krasavice, jasných 10b!
Ahoj, taky po něčem mrkám. Asi skvělý moto.
No ... máš tu cestičku do základního tábora /KTM 950 ADV/ docela klikatou Barevná verze GO!!! je pro tento model ikonická