PROFIL MOTORKY

Honda XR 400 (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rajko
Vloženo 3.6.2019
Aktualizováno 26.3.2024
Zobrazeno 1 397x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vděčnej nekomplikovanej universální traktor.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR 350: Nesehnal jsem v odpovídajícím stavu.
Honda XR 600: Byla těžší a má horší podvozek.

První dojmy - První dojem byl, že jí neumím nastartovat a u tohodle konkrétního kousku jsem strašně dlouho řešil spojku. Originální už klouzala a tak mě nenapadlo nic lepšího než koupit to nejlevněší co jsem na netu našel.

Recenze

Jezdil jsem hodně rychle na silnici a přežil jsem to 10 let, bohužel už nebylo koho prohánět (kamarádi to postupně vzdali) a tak jsem začal koketovat s terénem, ale na sportovních čtyřkolkách. Bylo to super jen jsem k sobě nikoho nemohl najít a při občasných výletech po okolí jsem dost často musel na silnici což byl problém, čtyřkolky neměli SPZ.
Pak mě 2 roky po sobě vzali kamarádi sebou i se 4kolkou na týden do Rumunska a volba byla jasná musím všechno prodat a koupit nějaký jednoduchý enduro a já začal shánět XRka nebo Suzuki DR 350.
V terénu se pohybuju už cca 7 let měl jsem možnost vyzkoušet jak 4kolky tak tyhle staré vzducháče tak i moderní ostrá endura 2t i 4t. Jezdím jak několika denní vandry tak jednodenní vyjížďky s kamarády na ostrých endurech a nikdy jsem neměl pocit, že by na něco tahle motorka nestačila nebo mě nějak omezovala. Je to vděčný jednoduchý a poctivě postavený univerzál který se ani na silnici úplně neztratí, jen to nesmí být dálnice ta je opravdu pro auta a ne pro motorky
Byly dvě věci co mě na téhle motorce vadili, jedna už je vyřešena druhá řešení zatím nemá.
První a nejpalčivější problém byla spojka, pro opravdové off ježdění nevyhovovala ani originální od Hondy která stála raketu (8000,-) jak se ve výjezdech potrápil motor trochu dýl, tak hooodně stoupla teplota oleje a spojka nechtěla klouzat, fungovala jen jako vypínač on-off. Problém vyřešila až karbonová spojka společně s lepším olejem s větším teplotním rozsahem. Předepsaný je 10W40 dnes už dávám 10W50 a vše funguje tak jak má i v tom nejtěžším terénu v Rumunsku.
Druhý je elektrika to je začarovaný kruh motor sice maká jak má, ale světla postupně a pravidelně umírají a na blinkry radši ani nemyslím. ještě že to nemá starter ten by už asi taky nežil

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hrabě-X
Hrabě-X napsal 12.05.20 v 10:31 10b.

Dobrá motorka. Využíváš správně její potenciál!

PSanec
PSanec napsal 22.12.19 v 14:04 10b.

Čus, moc dobrá Honda.Mám XR400 a XR 650.Obě koupené kdysi dávno jako nové.

.Už moc nejezdím,jsem starej, Obě maj nalítano kolem 12 000tisíc km.Nikdy žádnej problém. Servis u Hondy jen když byly nové.Jinak měním olej po 2000km.asi 2x řetězová sada, 3x pneumatiky.Strčený v kůlně.XR 400 lehké,ale slabé a XR 650 brutál 62 koní,pocitově strašná sila a to mám siliční motorky téměř 200koní.Ať ti dobře slouží.Takový motorky už nikdo nedělá.jsou super a věčné.

Více komentářů



TOPlist