PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-S750 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mobman
Vloženo 1.7.2019
Aktualizováno 2.7.2019
Zobrazeno 4 314x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Nová GSX-S 750. Pěkně provedená motorka s parádním výkonem

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSR 750: důvod neuveden
Suzuki GSX-R 750: důvod neuveden
Kawasaki Z800: důvod neuveden

První dojmy - Vzhledově parádní stroj + pěkné barevné provedení. Výkonostně super (pěkné zrychlení). Lehce tvrdší (cítím každý hrbol). Parádní ovladatelnost. Na mě trošku menší + užší řidítka.

Doplňky na motorce - originální stav

Recenze

Na tento stroj jsem přesedlal ze Suzuki GSR 600. Chtěl jsem něco novějšího a lehce silnějšího (do litra se mi však nechtělo). Rozhodoval jsem se mezi GSR750, GSX-R750 a GSX-S750. Nové GSX-S750 (2019) nakonec vyhrálo.

Porovnávám tedy GSR600 (2006) se stavem 30tis.km a úplně novou GSX-S750.

Po vzhledové stráce je 750-ka rozhodně perfektní kousek a v barevné kombinaci černá-modrá je prostě TOP. Lehce mi chybí výfuky schované pod sedadlem, ale to už je jen o zvyku.

Při první posezení jsem si všimnul lehce tvrdší sedačky a hodně úzkých řidítek (ruce mám blíže k sobě, což mě lehce ubírá na jistotě v zatáčkách). Na motorce se však sedí pohodlně i když na ní prý vypadám jak vosa na bonbonu (mám 178cm). Na GSR jsem pod sebou cítil kus mašiny a citíl jsem se, že sedím na velké motorce. Na GSX-S se cítím skoro jak na 125-ce. Z pohledu řidiče si nepřipadám, že sedím na silnějším stroji (ba naopak). Oproti GSR600 je trošku váhově těžší (je to znát při tlačení motorky).

Líbí se mi prostorný úložný prostor pod sedadlem spolujezdce (u GSRka se vešla max. lékárnička) a přibalené nářadí. Nadšení však trošku opadlo při zjištění složité demontáže předního sedadla pro přístup k baterii - je nutné nejprve odstranit oba 2 boční plasty a poté z každé strany odšroubovat šrouby držící sedačku.

Dále se mě líbí zpracování budíků. Na panelu jsou dostupné všechny potřebné údaje: rychlost otáček, aktuální rychlost, zařazený rychlostní stupeň, teplota, hodiny, stav paliva, průměrná spotřeba (celkem i za období), ujeté km (celkem i za období), stupeň trakce.

Při jízdě se lehce cítím na motorce jak na slabším stroji. Motorka je za jízdy hodně lehká a dobře ovladatelná. Má trošku vyšší zvuk (např. GSX-S1000 má podstatně hlubší zvuk). Všechno jde lehce (řazení, brzdy, páčky,...). Motorka jde perfektně za plynem. Brzdí spolehlivě, Při prvním rozjezdu jsem byl překvapen jak chtěla motorka hned zrychlit. Při jízdě je znát, že tam ten výkon je. Celkově se mě zdá motorka o hodně tužší (cítím na silnici každý hrbol).

Celkově jsem s motorkou velmi spokojen a mam z ní velikou radost. Doufám že spolu najedem spoustu kilometrů.

Do budoucna se plánují padací protektory, lámací páčky, jiné blinkry, širší řidítka a laďený výfuk (asi dvoutrubkový IXIL).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cebeer
cebeer napsal 04.07.19 v 17:35 10b.

Ať dělá radost.

ancistrus
ancistrus napsal 03.07.19 v 22:20 10b.

Vítej v klubu

klahoun
klahoun napsal 03.07.19 v 21:27 10b.

krásná věc

blondak39
blondak39 napsal 03.07.19 v 21:18 1b.

To je hnus velebnosti nový motorky od Japonců jsou desingnově něco příšernýho.

JA-NE
JA-NE napsal 03.07.19 v 16:09 9b.

Dobra volba

Více komentářů



TOPlist