PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1100 ES (1983)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mesány-TDI
Vloženo 2.8.2019
Aktualizováno 30.3.2022
Zobrazeno 885x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Krásná stará bába s pořádným motorem a hmotností, co se musí řídit - ne se jen na ní vozit.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 1200 Bandit: Dost běžná a hlavně ještě moc mladá - ještě to není youngtimer.
Suzuki GSX 1100 G: Celkem raritní a zajímavá, ale ještě moc mladá - ještě to není youngtimer.
Suzuki GSX 1200: Celkem raritní a zajímavá, ale ještě moc mladá - ještě to není youngtimer.

První dojmy - Těžká mašina pro pořádné motorkáře - hlavně na místě je hmotnost znát. Po rozjetí už hmotnost není tolik znát, jen brzdy jsou poplatné době výroby motorky a spíše jen zpomalují než brzdí, takže to chce s brzděním myslet dopředu.

Motorku bych doporučil pro - Moto je vhodná pro milovníky starých poctivých mašin. Určitě ne pro menší postavy - vzhledem k hmotnosti motorky, která za jízdy není zas až tak znát, ale na místě to chce mít pro manipulaci s motorkou páru a grif.

Doplňky na motorce - Na motorce jsou navíc padáky domácí výroby, dále hliníková řidítka a pancéřové hadice přední brzdy - ale účinek brzd je stejně chabý, jelikož dost tlaku v brzdových hadicích sežere protiponořovací antidive systém přední vidlice.

Recenze

Je to bajk z 80tých let a svého času nejrychlejší sériově vyráběná motorka, takže se umí rozparádit, když se vezme pořádně za plyn - motor má síly dost. Motorka je dost velká (žádné ořezané tintítko, jako ty dnešní, na kterých se šetří každý gram) a tedy i pohodlná, ale brzdy na dnešní dobu té hmotnosti nestíhají. Výhodou je centrální stojan, na který lze motorku postavit (celkem snadno) a netrpí pak gumy a tlumiče, při dlouhém stání. Je třeba si dát pozor na boční stojan - automaticky se vrací (nemá aretaci), takže je lepší z motorky nejdříve sesednout a teprve pak stojan vyklopit a motorku na boční stojan postavit, jinak člověk riskuje držkopád - v náklonu tu váhu málokdo na noze udrží. Mám z ní radost, je to motorka, co se dnes moc nevidí. Potřebuje ještě nějakou péči, ale u motorky téměř 40 let staré to není nic neobvyklého.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 18.08.20 v 15:04 10b.

nejhezčí jaká tady z tohohle typu je , nádherné barevné provedení.

Fuky1
Fuky1 napsal 14.10.19 v 20:28 10b.

Máš ji parádní

Peterchef
Peterchef napsal 04.10.19 v 15:15 9b.

Cau, vypada dobre, rad bych se zeptal na to jak jsi s moto spokojeny po letech. Nahodou nevis o FB skupine pro milovniky Moto-youngtimers?

S-fogy
S-fogy napsal 09.08.19 v 22:05 10b.

dvoubarevný youngtimer se zlatou linkou, to mě prostě baví a borci, co jezdí nad 240 kg živé váhy já opravdu obdivuju

Čadil
Čadil napsal 03.08.19 v 08:08 10b.

Více komentářů



TOPlist