Krásná stará bába s pořádným motorem a hmotností, co se musí řídit - ne se jen na ní vozit.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 1200 Bandit: Dost běžná a hlavně ještě moc mladá - ještě to není youngtimer.
Suzuki GSX 1100 G: Celkem raritní a zajímavá, ale ještě moc mladá - ještě to není youngtimer.
Suzuki GSX 1200: Celkem raritní a zajímavá, ale ještě moc mladá - ještě to není youngtimer.
První dojmy - Těžká mašina pro pořádné motorkáře - hlavně na místě je hmotnost znát. Po rozjetí už hmotnost není tolik znát, jen brzdy jsou poplatné době výroby motorky a spíše jen zpomalují než brzdí, takže to chce s brzděním myslet dopředu.
Motorku bych doporučil pro - Moto je vhodná pro milovníky starých poctivých mašin. Určitě ne pro menší postavy - vzhledem k hmotnosti motorky, která za jízdy není zas až tak znát, ale na místě to chce mít pro manipulaci s motorkou páru a grif.
Doplňky na motorce - Na motorce jsou navíc padáky domácí výroby, dále hliníková řidítka a pancéřové hadice přední brzdy - ale účinek brzd je stejně chabý, jelikož dost tlaku v brzdových hadicích sežere protiponořovací antidive systém přední vidlice.
Recenze
Je to bajk z 80tých let a svého času nejrychlejší sériově vyráběná motorka, takže se umí rozparádit, když se vezme pořádně za plyn - motor má síly dost. Motorka je dost velká (žádné ořezané tintítko, jako ty dnešní, na kterých se šetří každý gram) a tedy i pohodlná, ale brzdy na dnešní dobu té hmotnosti nestíhají. Výhodou je centrální stojan, na který lze motorku postavit (celkem snadno) a netrpí pak gumy a tlumiče, při dlouhém stání. Je třeba si dát pozor na boční stojan - automaticky se vrací (nemá aretaci), takže je lepší z motorky nejdříve sesednout a teprve pak stojan vyklopit a motorku na boční stojan postavit, jinak člověk riskuje držkopád - v náklonu tu váhu málokdo na noze udrží. Mám z ní radost, je to motorka, co se dnes moc nevidí. Potřebuje ještě nějakou péči, ale u motorky téměř 40 let staré to není nic neobvyklého.
nejhezčí jaká tady z tohohle typu je , nádherné barevné provedení.
Máš ji parádní
Cau, vypada dobre, rad bych se zeptal na to jak jsi s moto spokojeny po letech. Nahodou nevis o FB skupine pro milovniky Moto-youngtimers?
dvoubarevný youngtimer se zlatou linkou, to mě prostě baví
a borci, co jezdí nad 240 kg živé váhy já opravdu obdivuju