Prostě Guzzi. A Griso 1200? To si chce prostě zkusit. Je to buď a nebo
Já chtěl 2válec s kardanem nejlépe naháč a potom už motorek s charakterem moc není.
Motorka koupena od BrkoZ750 (Hodonín)
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Griso 1100: Svezl jsem se a jako přechod / sklidnění z GSX-R byl Griso 1200 lepší volba, prostě jede lépe a taky lepší brzdy, novější a mnohem lepší stav moto při koupi než byly 1100.
BMW R 1150 R: Moc retro vzhled budíky a tak. Celkově moc konzervativní a spíše klidná motorka
První dojmy - Do ruky padla i když je to prostě kus železa.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo ví co chce a zkusí Griso.
Doplňky na motorce - Padáky Luigi Stucchi, nástavce na zvýšení řídíitek "Onur", výfuk Mistral Hi-Pipe Carbon a hlavně palivová mapa od Beetla http://www.griso.org/ Textilní kufry s držáky C-Bow Hepco Becker, dural tanklock "Onur" pro Givi TankBagy
Recenze
Mám Griso už pátou sezónu a jsem pořád spokojen. První rok jsem si nebyl moc jistej s motorem protože tam byla tovární palivová mapa a ještě jedna z prvních verzí a projev motoru se mi moc nezdál. Cukala při ustálené jízdě menší rychlostí, nevyrovnaný průběh výkonu (kopanec u 5000ot/min).
Po pravdě nebyla cesta k z mého pohledu dobře fungující motorce úplně přímá.
Při koupi nebyla seřízená něco zkusil prodejce ale nakonec jsem si vyřešil sám, koupil jsem kabel, CarbTune stáhl Guzzi Diag a seřídil. Jelikož někdo "hrabal" na šroubky kde neměl (dorazy klapek, sacred screw) tak jsem si na Ebay sehnal netknuté hrdla vstřiovačů potom znovu seřízení. Pak jsem od Beetla koupil palivovou mapu, nahrál a rázem byla moto mnohem "použitelnější"
No pak jsem ke konci první sezóny došel ke slabosti všech 1200 8V motorů a to jsou vačky, mnohokrát popsáno. Mě se podařilo díky tomu že moto měla servisní knížku i s historií dostat díly od Guzzi zdarma a práce byla v Yamaha Filipenský "za hubičku" pak aktualizovaná mapa do Beetla a od té doby už vlastně jenom jezdím
Dál jsem dělal jen v podstatě běžné servisy, oleje, tlumiče, výměna ložiska v kyvce a promazání přepákování.
Na Grisu se dá v pohodě cestovat, mnohokrát vyzkoušeno, není moc komfortní delší jízda po dálnici (prostě naháč).
Nejlépe se Griso cítí na zakroucených silnicích.
Se spolujezdcem jsem v podstatě ještě nejel Jinak brzdy, podvozek, motor vše z mého pohledu OK.
First time i am not sure how can set the alarm clock in windiw 10 how to set clock but it is very simple way.
krásný stroj a pokud je ještě doladěný, tak to je PARÁDA!!!.
Kdo jednou sedne a sedlá GRISO...,už nechce nic jiného .Co jiného popřát než radost a potěšení z jízdy .
Griso je pecka a nejde se ho nabažit!
Nadhera, Griso je pecka
Jeste ze si Italove drzi svuj skvelej styl.