Krásný a parádně ovladatelný naháč.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Motorka je výborně ovladatelná a má perfektní jízdní vlastnosti.Moc se mi líbí ,že i když skoro chybí přední plexi, tak odpor vzduchu na hlavu a tělo je minimální.
Doplňky na motorce - 3-dílná sada krytů motoru.Stylové padáky od Kawasaki.
Ochrana nádrže- tank pad.Chrániče přední osy
Recenze
Motor
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
Zdvihový objem : 1.043 cm?
Vrtání x zdvih: 77 x 56 mm
Kompresní poměr:11.8:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů
Palivový systém: Vstřikování paliva: 38 mm x 4 (Keihin) s oválnými škrticími klapkami
Zapalování: Digitální
Způsob starování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
Výkon
Maximální výkon: 104,5 kW {142 PS} / 10.000 min
Maximální točivý moment: 111 N•m {11,3 kgf•m} / 7.300 min
Spotřeba paliva: 5,8 l/100 km
CO2 emise: 151 g/km
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převody: Utěsněný řetěz
Spojka: Mokrá lamela, manuální
Brzdy a Odpružení
Brzdy, přední: Plovoucí kotouče 310 mm. Radiální čtyřpístkový třmen Brembo M50, monoblok, 4 pístkový
Brzdy, zadní: Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
Odpružení, přední: 41 mm obrácená vidlice s plynulou regulací komprese, odskoku a nastavitelným předpětím pružiny
Odpružení, zadní: Horizontální Back-link, Öhlins S46DR1S plněný plynem s možností nastavení odskoku a dálkovým předpětí pružiny.
Rám a Rozměry
Typ rámu: Dvojitý trubkový, hliníkový
Stopa: 101 mm
Zdvih předního kola: 120 mm
Zdvih zadního kola: 131 mm
Pneumatika, přední: 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní: 190/50ZR17M/C (73W)
D x Š x V: 2.045 x 790 x 1.055 mm
Rozvor: 1.435 mm
Světlá výška: 125 mm
Objem palivové nádrže:17 litrů
Výška sedadla: 815 mm
Pohotovostní hmotnost: 221 kg
Ááách
Pěkná příšerka, mě se líbí moc, ještě jsem na tom nejel, ale parametry mluví za samy sebe,
Nádhera , nádhera ... 10.b