Honda CRF 205X , rok výroby 2006. Zimní přestávka sice dlouhá není, ale trénovat se musím. Proto jsem ji koupil.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250X: Já jsem nevybírál, já ji koupil.
První dojmy - Naposledy jsem skákal s ČZ 250/513 s Hondou CRF 250X je to mnohem lepší zábava. Skoky jsou jak do peřiny. Někdo může namítnout, že jsou i lepší, ale prozatím určitě bude stačit.
Motorku bych doporučil pro - Začínající enduro sportovce
Recenze
MOTOR A PŘEVODOVKA
Zdvihový objem: 249 ccm
Typ motoru: Jednoválec, čtyřtakt
Kompresní poměr: 12,5:1
Vrtání x zdvih: 78,0 x 52,2 mm
Chlazení: Kapalina
Převodovka: 5-rychlostní
Primární převod, sekundární převod: Řetěz
Palivový systém: Karburátor. Keihin 37.0 mm se snímačem polohy škrtící klapky (TPS)
Zapalování: CD elektronické
PODVOZEK, PÉROVÁNÍ, BRZDY A KOLA
Přední pneu: 80/70-21
Zadní pneu: 100/90-18
Přední brzdy: Jednokotoučová
Zadní brzdy: Jednokotoučová
Zadní pérování: Pro-Link Showa jeden šok s pružinou předpětí, 17-polohy roztažení tlumící nastavitelnost, a komprese tlumící úprava rozdělena na low-speed (13 pozic) a high-speed (3,5 otáčky)
Úhel předních vidlí: 27,9°
Stopa: 118 mm
Přední pérování: 47,0 mm obrácené Showa cartridge vidlice s 16-polohy odrazu a 16-polohy tlumení komprese nastavitelnost
Přední pérování - zdvih: 315 mm
Průměr předních brzd: 240 mm
Průměr zadních brzd: 240 mm
Zadní pérování - zdvih: 315 mm
MÍRY A OBJEMY
Objem nádrže: 8,32 l
Suchá hmotnost: 102,1 kg
Světlá výška: 345 mm
Rozvor: 1 481 mm
Výška sedla: 958 mm
OSTATNÍ SPECIFIKACE
Startér: Elektrický a kick
Barevná provedení: červená,bílá a černá
Pěknou si koupil, také jsem o ní uvažoval. Tak jenom hezké zážitky.