Kawasaki GPZ 900 (1989)

Vlastník alfa33ti
Vloženo 21.2.2020
Aktualizováno 23.12.2022

Top Gun Bike! - Kultovní motorka a jeden z prvních vyráběných super sportů.

První dojmy - Je to young timer, takže jsem nečekal žádné zázraky. Ale po první jízdě jsem pochopil, proč se stala ikonou. I když je to na dnešní dobu těžká motorka, v sedle působí lehce, motor se vytáčí lehce. Vždycky jsem ji chtěl, takže žádné mínusy :-).

Motorku bych doporučil pro - Pro fandy young timerů.

Doplňky na motorce - Další doplňky jsou: K-Factory přepáčko a subframe, Marvelous Engineering plexi štít, Nenainstalované: Power Builder klín pod motor, CB 1300 zadní kolo, ZZR tlumič, zadní Brembo, monopost sedlo, atd..

Jsem blázen do upravených young timerů a GPZ900R byla vždy můj cíl. Po několika letech vyčkávání se objevila slušná motorka s nájezdem jen 28tis. Km. Navíc už byla na moderních 17" kolech, které byly zapsané v TP. Do roku 90 jsou jinak vepředu 16" a vzadu 18".
Motorku jsem koupil s úmyslem dalších úprav s tím, že pojezdím a v klidu si rozmyslím jak s úpravami. Cílem je look jako na poslední fotce. Barvy chci ale zachovat původní.
S velkou pomocí mého kámoše Pažouta, který vše co jsem si vymyslel, zpasoval dohromady. A opravil zrušený předek. Fakt machr . Výsledek je tedy:
Vidlice: Kawasaski Z750 usd
Chladič: Kawasaki ZZR1100
Olejový chladič: Active Japan
Kolo: Honda CB1300
Brzdy: Brembo Ducati 916
Originální svody a výfuky jsem zatím koupil z aukce. Ale jinak jdeme do 4 - 1.
Motorka jede jak z praku a umí potrápit mnohem mladší stroje. Posed je na dnešní dobu trochu zvláštní. Hodně sportovně podseknuté nohy a tělo tak nějak srandovně nahrbené. Motorka se ze začátku dost zavírala v zatáčkách. Bál jsem se, že jsem podělal geometrii, ale nakonec to bylo ve vidlích. Vyměnil jsem olej a gufera a vše je OK. Podle youtube . V Kawasaki mě v létě poslali někam...
Jediné zklamání je úložný prostor. V mé minulé lásce ZRX1200R se daly vozit 2 lahváče plus spousta nepotřebných blbin. Tady nic. Tak zas vrchol elegance - ledvinka.

Ircos
Ircos napsal 22.03.23 v 23:48 10b.

Kali88
Kali88 napsal 24.12.22 v 21:01 10b.

Zajímavá a rozhodně nádhera lahodící oku

FFlaks
FFlaks napsal 26.03.22 v 09:50 10b.

Parádní mašina tyhle starší stroje se svými nedokonalostmi, mně baví víc než moderní dokonalé motorky.

KAWAHAB
KAWAHAB napsal 20.09.21 v 21:32 9b.

Je to pecka .. Přední blatník tam ruší střih devadesátek..mezi chladičama svodama prázdno..Dopasovat klín červeno bílá? (subjektivní názor)

Sporda
Sporda napsal 01.03.20 v 05:56 9b.