PROFIL MOTORKY

Ducati 1199 Panigale (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 800XCx
Vloženo 4.3.2020
Aktualizováno 5.2.2023
Zobrazeno 2 090x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pro dvouválce Ducati mám prostě slabost a zkusit se má všechno.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Neskutečné zrychlení a reakce na plyn doprovázená parádním zvukem a ostrými brzdami. Připadal jsem si při zkušební jízdě, jak když mě vystřelí z kanonu :-)

Motorku bych doporučil pro - Stejně jako jakákoliv jiná motorka je pro kohokoliv, kdo nemá v hlavě piliny a má zdravý pud sebezáchovy. I když asi takový nikdy nevyužije její potenciál stejně jako já.

Doplňky na motorce - Karbon spodní kapoty, sedlo Ducati performance, CNC Racing kryt spojky, CNC Racing mřížka chladiče, padáky CNC Racing, Evotech krátký držák SPZ, stupačky Rizoma

Průměrná spotřeba - 7.10063 l/100km

Recenze

Moto které více vyhovují rychlejší silnice s táhlými zatáčkami a kvalitním povrchem. Proti Monsteru se musí více pracovat s tělem a citlivěji s přední brzdou, která se do kotoučů zakusuje s velkou chutí. Stejně jako Monster je lehká a proto za jízdy okamžitě reaguje na každý váš pohyb. Co bych rád zmínil tak quickshifter. Nikdy jsem si nemyslel, že bych někdy něco takového potřeboval. Prostě jedním slovem paráda, jsem z něj nadšenej! Lze ho v nastavení u jakéhokoliv ze 3 jízdních režimů deaktivovat, ale kdo by to dělal. Displej je přehledný, dobře čitelný za všech okolností a do nočního zobrazení se myslím přepíná automaticky. U každého jízdního režimu lze měnit nastavení ABS, kontrolu trakce, brzdění motorem atd. včetně elektronicky stavitelného podvozku. V zakladní výbavě je i vyhřívané sedlo, což se na jaře a na podzim hodí. Zapomněli tam ale kluci italsky namontovat nějakou regulaci topení, tak se uvidí jak v létě. Integrované tlačítko volby jízdních režimů do voliče blinkrů to prostě nechceš, ale Ital to tak chtěl no Vyklopit boční stojan botou se zdálo z počátku nemožné, ale s trouchou cviku už to jde. Až na uvedené drobnosti jinak spokojenost.

Do začátku a do běžného provozu jsem uvítal možnost snížení výkonu v nastavení na 120 koní a s hladší dávkovatelností plynu. To už je pro mě bližší stádo koní z Monstra i z předchozího BMW, i když tady je to zvlášť proti BMW úplně jiné dvouválcové podání výkonu. Jsou to vlastně takové dvě motorky v jednom. Chceš výkonem "šestku" tak ji máš, váhu a s tím spojenou ovladatelnost na to má s přehledem. Chceš superbike s výkonem bezmála 200 koní, dvakrát klikneš a máš ho.

Spotřeba je 6l a výše. Servis je dražší. Po koupi proběhla výměna všech náplní a filtrů, včetně oleje ve vidlích a předních brzdových destiček. O úložném prostoru se nemá smysl bavit. Základní nářadí a lékarnička se pod kryt sedla spolujezdce vejde. Cestovat na ní nebudu, není to stroj na cestování.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 15.09.20 v 22:39 10b.

Nemůžu si pomoct, ale tahle Panigalka je prostě nejhezčí.
Mnohem, mnohem víc než V4.

mendas
mendas napsal 20.04.20 v 19:23 10b.

Pekelný stroj

Milanek13
Milanek13 napsal 14.04.20 v 10:51 10b.

Pěkný stroj , hlavně to akvárium místo krytu spojky je super

DoktorARO
DoktorARO napsal 10.04.20 v 17:43 10b.

Nádhera

800XCx
800XCx napsal 26.03.20 v 19:24

Díky vám za komentáře Snad se mi brzo podaří odvážnějším otáčením heftu tu spotřebu trochu vylepšit

Více komentářů



TOPlist