Pro dvouválce Ducati mám prostě slabost a zkusit se má všechno.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Neskutečné zrychlení a reakce na plyn doprovázená parádním zvukem a ostrými brzdami. Připadal jsem si při zkušební jízdě, jak když mě vystřelí z kanonu :-)
Motorku bych doporučil pro - Stejně jako jakákoliv jiná motorka je pro kohokoliv, kdo nemá v hlavě piliny a má zdravý pud sebezáchovy. I když asi takový nikdy nevyužije její potenciál stejně jako já.
Doplňky na motorce - Karbon spodní kapoty, sedlo Ducati performance, CNC Racing kryt spojky, CNC Racing mřížka chladiče, padáky CNC Racing, Evotech krátký držák SPZ, stupačky Rizoma
Průměrná spotřeba - 7.10063 l/100km
Recenze
Moto které více vyhovují rychlejší silnice s táhlými zatáčkami a kvalitním povrchem. Proti Monsteru se musí více pracovat s tělem a citlivěji s přední brzdou, která se do kotoučů zakusuje s velkou chutí. Stejně jako Monster je lehká a proto za jízdy okamžitě reaguje na každý váš pohyb. Co bych rád zmínil tak quickshifter. Nikdy jsem si nemyslel, že bych někdy něco takového potřeboval. Prostě jedním slovem paráda, jsem z něj nadšenej! Lze ho v nastavení u jakéhokoliv ze 3 jízdních režimů deaktivovat, ale kdo by to dělal. Displej je přehledný, dobře čitelný za všech okolností a do nočního zobrazení se myslím přepíná automaticky. U každého jízdního režimu lze měnit nastavení ABS, kontrolu trakce, brzdění motorem atd. včetně elektronicky stavitelného podvozku. V zakladní výbavě je i vyhřívané sedlo, což se na jaře a na podzim hodí. Zapomněli tam ale kluci italsky namontovat nějakou regulaci topení, tak se uvidí jak v létě. Integrované tlačítko volby jízdních režimů do voliče blinkrů to prostě nechceš, ale Ital to tak chtěl no Vyklopit boční stojan botou se zdálo z počátku nemožné, ale s trouchou cviku už to jde. Až na uvedené drobnosti jinak spokojenost.
Do začátku a do běžného provozu jsem uvítal možnost snížení výkonu v nastavení na 120 koní a s hladší dávkovatelností plynu. To už je pro mě bližší stádo koní z Monstra i z předchozího BMW, i když tady je to zvlášť proti BMW úplně jiné dvouválcové podání výkonu. Jsou to vlastně takové dvě motorky v jednom. Chceš výkonem "šestku" tak ji máš, váhu a s tím spojenou ovladatelnost na to má s přehledem. Chceš superbike s výkonem bezmála 200 koní, dvakrát klikneš a máš ho.
Spotřeba je 6l a výše. Servis je dražší. Po koupi proběhla výměna všech náplní a filtrů, včetně oleje ve vidlích a předních brzdových destiček. O úložném prostoru se nemá smysl bavit. Základní nářadí a lékarnička se pod kryt sedla spolujezdce vejde. Cestovat na ní nebudu, není to stroj na cestování.
Nemůžu si pomoct, ale tahle Panigalka je prostě nejhezčí.
Mnohem, mnohem víc než V4.
Pekelný stroj
Pěkný stroj , hlavně to akvárium místo krytu spojky je super
Nádhera
Díky vám za komentáře Snad se mi brzo podaří odvážnějším otáčením heftu tu spotřebu trochu vylepšit