PROFIL MOTORKY

CFMOTO 300NK (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Xfield
Vloženo 6.7.2020
Aktualizováno 3.4.2021
Zobrazeno 3 229x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Lehce ovladatelná, živá, pěkný moderní design

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Lehká motorka, jde dobře do otáček a je pěkně živá. Vcelku pohodlné sezení. Přehledný LCD se vším potřebným. Brzdy nezáludné a plynulé. Motorka odpustí spoustu jízdních chyb.

Motorku bych doporučil pro - kdo hledá pohodovou a nezáludnou motorku, která umí hodně pobavit kdo se k motorkám vrací po delší době a chce se rozjezdit lehoučká i pro holky obratná motorka do města a zakroucené okresky

Recenze

Lehká motorka, jde dobře do otáček a je pěkně živá (ovšem s ohledem na to, že je to "jen" třístovka :) ). I s vyšším a těžším jezdcem se dokáže dostat na 150 km/h, ale nad 120 km/h už je ve větru poznat na stabilitě, že váží jen 151 kg - na D1 Praha - Brno to není. Vcelku pohodlné sezení, poloha za řídítky mi vyhovuje a připadá mi přirozená - nic bych nepotřeboval měnit (měřím 186 cm). Sedlo je dost velké na to, abych při delší jízdě měl možnost i trochu poposednout dopředu či dozadu. Na horších cestách je cítit tvrdší odpružení, které ale k téhle motorce patří a dává jízdě potřebnou jistotu v zatáčkách a při prudším brzdění.

Přehledný LCD se vším potřebným včetně zařazené rychlosti, teploty chladící kapaliny ve °C, ukazatelem paliva v %, hodin, napětí baterie, celkovým stavem km a jedním "trip" počítadlem. Výrazné grafické kontrolky např. ABS, neutrálu, světel a další po stranách displeje. Nastavitelná intenzita podsvícení, dvě možnosti zobrazení (grafika) a automaticky noční režim barev (snad i hezčí, než ten denní :) ). "Přepínání jízdních režimů" je prakticky jen přepnutí vzhledu displeje - žádný vliv na chod motoru jsem nepozoroval (a užitečné bych to považoval spíš u silnějšího stroje). Brzdy nezáludné a plynulé. Fungují tak akorát k výkonu a váze motorky a ABS je fajn.

Spolujezdec se dozadu poskládá i vyšší, na kratší výlety určitě bez problémů. Pod jeho sedlem je malý prostor na lékárničku, pár klíčů a dá se tam dostat i malý zámek na kotouč.
Motorka odpustí spoustu jízdních chyb. Do města skvělá, na dobrých okreskách moc zábavná a obratná. Na dálnici se s ní taky bezpečně dá, ale nad 120 km/h už je znát limit ve výkonu. Městský rychlostní limit motor zvládne i na 5 bez protestů, ale už je to hodně klidná jízda a 4 je přece jen praktičtější. Řazení je ale pro zábavnější jízdu potřeba a rychlosti v převodovce zapadají bezchybně po krátkých drahách bez potřeby použití velké síly.
Spotřeba cca 3 - 3,2 l. 300 km na nádrž bez obav, že budu tlačit. Dílenské zpracování dobré (a pět let záruka od prodejce). LED světla vypadají efektně, ale použitelnost v noci jsem zatím neměl možnost vyzkoušet. "Německé vstřikování BOSCH, prémiový radiální brzdový španělským systém J.Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu, design rakouského studia Kiska..." (trocha citace z textu prodejce :) ).
Zatím jsem řešil jen zrcátka, ve kterých jsem z viděl převážně jen svoje ruce. Po dokoupení rozšiřujících nástavců na uchycení zrcátek za cca 500,- je to naprosto ok. Na Aliexpressu se dá sehnat spousta příslušenství (i originálního) za rozumné ceny, což je taky fajn.

Nemám přímé porovnání s žádnou současnou motorkou (naposled jsem měl kdysi před desítkami let MZ 150 :) ), takže nejsem "zatížen" tím, jaké to je na jiných Hondách, Suzuki a podobně. Pro moje potřeby - 30 km do práce (dálnice + Praha) a víkendové projížďky na dvě tři hodiny po okolních okreskách - je to skvělá hračka a splňuje má očekávání, i když na dálnici by se hodila těžší motorka.

Edit:
2300 km - necelé dva měsíce provozu a první problém. Uvolněný přívod paliva ke vstřikování. Praskla ? Uvolnila se ? kovová spona, která držela přívod. Vcelku drobnost, ale když mi 50 km od domova proběhlo 10 l benzínu za jízdy přes motor a opravit se to na místě nedalo, nebylo to nic příjemného :( Prodejce byl naštěstí velice vstřícný, postaral se o odvoz motorky a během dne opraveno.

Edit 2:
8000 km - po necelém roce výměna za 650GT. 300NK byla moc fajn a kdyby to šlo, nechal bych si obě...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vydrik
Vydrik napsal 01.04.22 v 23:58 10b.

hezkej stroj...

Nabijec01
Nabijec01 napsal 09.07.20 v 16:16 10b.

Kevin1
Kevin1 napsal 09.07.20 v 15:42 9b.

Fakt pěkná moto... na to ježdění co píšeš plně dostačující. Ať slouží.

Páčkalíny
Páčkalíny napsal 09.07.20 v 14:12 9b.

Za odvahu!

wild38
wild38 napsal 08.07.20 v 18:59 9b.

hezká recenze, jedna z prvních, bude hezké sledovat zkušenosti jak půjde čas, přeji mnoho štastných km

Více komentářů



TOPlist