PROFIL MOTORKY

Piaggio Liberty 125 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jerseySE
Vloženo 20.9.2020
Aktualizováno 11.7.2022
Zobrazeno 1 090x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Pracant do města. Přes pochopitelně slabý motor je to ve městě překvapivě rychlý a když máte dost času, vymáčknete z toho skoro stovku.

Motorka koupena od Wendy_vmax (Střížkov (Praha 8)) - Supr jednání, jeden den jsem se na Drakouše byl podívat a další jsem si ho vezl s plnou mocí pro převod

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Tyjo, to je kufr jako kráva! Svítí, startuje, jede, tyjo, jede líp než jsem si myslel, překvapivě mrštná, sakra, tak rychle jsem městem ještě neprojel!

Motorku bych doporučil pro - Pro chlapce co mají rádi vítr ve vagíně ;) Ba ne. Ani ne tak pro koho, ale kam. Jeho revírem je město. Tempo... přiměřené.

Doplňky na motorce - Poste Italiane kit da corsa

Recenze

Protože žijeme mezi kreténama, nemůžu mít motorku ve společné podzemní garáži a svou garáž mám přes půl Prahy, auto do ní nezaparkuju ani když vyndám motorku a před garáží je parkování auta často problematické. Takže jsem se už před časem začal zamýšlet co s tím. No a nakonec jsem celkem nepřekvapivě dospěl k závěru že nejlepší bude skůtr. Nejlíp nějakej vrak u kterýho mě fakt nebude mrzet když mi do něj někdo kopne nebo ho dokonce povalí.

Moje zkušenosti se skůtry se omezují na první kontakt asi ve čtrnácti (ano, je to bohužel nepříjemně dávno) s Vespou v Itálii krátce po revoluci kde jsme s podobně starým židovským kamarádem jehož rodiče tam měli jachtu s jednou "erární" řádili v maríně. Pamatuju jen že měla řazení na levým heftu a že jí utíkalo přední kolo. A že se řídila naprosto nezáludně. Pak jsem měl ještě skůtra půjčenýho na Santorini, ta byla nová a byla to nějaká Čína, ale byla s ní taky sranda, zvlášť když jsem jí musel za smradu pálící se odstředivý spojky tlačit do kopce. Kamarád Ráďa co opravuje motorky i skůtry mi doporučil italskou provenienci, že zvlášť když chci nějakou starou vykopávku že to bude lepší, že Italové je celkem uměj. Tak jsme začali hledat. Nakonec jsem jednu našel sám. Stav odpovídal ceně, i mým představám, tak nebylo o čem.

Drakouš původně sloužil u italský pošty a jako vzpomínka mu zbyl obrovský box místo zadní sedačky. Sice už přišel o přední nosič, což mu sice trochu ubralo na přepravní kapacitě, ale zase to trochu líp vypadá, ale ten box vzadu je obrovský. Taky má větší kola a snad posílený brzdy. Ty sice zas tak supr nebrzděj, ale když se v případě potřeby pořádně vezme za obě, tak to docela jde.

Celkové zrychlení je pochopitelně celkem slabé, ale vzhledem k malé hmotnosti, mrštnosti, faktu že jste na světlech vždycky první a variátoru, jsem na tom prdítku v provozu ve městě rychlejší než na velké motorce. Pro mě celkem překvapení. Já se snažím s motorkou vždycky dostat co nejrychleji z města a přiznám se že se rozpakuji motat se mezi autama a cpát se dopředu jako to umí někteří motorkáři. Taky si vybírám spíš trasy které mě dovedou z města plynuleji i za cenu objížďky. Prostě nejsem městský jezdec a jsem určitě postižený tím že jsem na motorce začal jezdit až potom co jsem byl plechovkářem. Ale u skůtru mi to kupodivu přijde úplně přirozené a ve městě mě to snad i baví.

Vlastně není víc co psát. Je to přesně co jsem chtěl - pracant do města se kterým je i trocha srandy. Hlavně je skvěle osvobozující fakt že stačí si nasadit kokosku a vyrazit bez toho těžkýho koženýho skafandru bez kterýho bych na velkou motorku nevlez. A že zaparkuju všude a nemusím se o to bát.

EPILOG
Vrakouš bohužel začal stávkovat, Po službě u italské pošty a téměř 200 000 km na to měl nárok. Po dvou odtazích a potřebou repasovat motor jsem usoudip, že se poohlédnu po o něco novější náhradě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pajapaja
pajapaja napsal 16.05.22 v 19:47 8b.

Více komentářů



TOPlist