Je to unikátní motocykl s dvoutaktním motorem a sáním rotačním šoupátkem.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Na tu dobu má nadprůměrně stabilní podvozek a svižný točivý motor se sportovním charakterem.Je velmi dobře zpracovaná a jsou na ní použity komponenty které patřily mezi nejlepší.
Recenze
V dnešní době plné elektronických nesmyslů je dvoutakt příjemnou změnou aby nezakrněly naše jezdecké zkušenosti.Jezdím na litrových dvouválcích ale přez to mne
tyhle stroje neskutečně baví.Gilera je lehká a má necelých 40 koní takže je velmi zábavná,k tomu ten nezaměnitelný zvuk a k nejpomalejším také nepatří.Mnoho čtyřtaktních pětistovek dokáže potrápit a často má i navrch.Maximální rychlost
je 185 km.Přední odpružení je nastavitelná Marzocchi M1R a vzadu plynokapalinový tlumič Marzocchi s nastavitelným předpětím.Brzdy ve předu 2 kotouče se třmeny Brembo.zadní brzda kotouč s dvoupístovým třmenem Brembo.Spojka je také hydraulická od Bremba a zajímavostí jsou podsvícené ovladače na řidítkách.
Kola jsou Grimecca,zadní 18 a přední 16 palců.
Je to motocykl pro sběratele,vyrobilo se jich velmi málo kvůli vysoké ceně.
Díly nejsou žádné,v případě problému vše vyrobit a se vším si poradit.
Někdy časem plánuji kompletní přelakování včetně rámu.Koupil bych náhradní motor v jakémkoliv stavu a nebo i jiné díly.
Tohle nejde nepochválit!
Ahoj zavodniku. Zajimavy a svizny stroj, ktery uz dnes bohuzel malo lidi oceni. Ja mel RD350YPVS, coz je obdobna motorka a nezapomenu na to zrychleni a dojem z jizdy..
Pekna motorka.. Hlavne taky poradne musis jezdit..
Ahoj, Tejna
italský dvoutakt dvepade, to musí být rachot...
Moc zajímavá věc...