Tohle semínko od Z1000 jsem si zamilovala hned, jak jsem na něj sedla.
Výška jezdce: 168 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000: Většinou vyšší cena, nájezd a menší výběr, přitom jsem věděla, že 750 mi bude stačit
Triumph Street Triple: Vyšší cena, menší výběr, dražší servis, navíc Kawa je srdcovka
První dojmy - Jsem z ní naprosto nadšená. Motorka je hodnější než ZX-6R, nemá výkonový kopanec, ale táhne krásně a dělá přesně, co má.
Motorku bych doporučil pro - Motorku si podle mě užije téměř každý. Může na ní jezdit i úplný začátečník, který jen trochu umí pracovat s plynem, protože motorka je vážně hodná, ale je zábavná i pro zkušené jezdce. Jedině lidem, co jezdí hodně přes 200km/h a mají rádi dravé chování motoru bude asi připadat trochu nudná. Je ale neskutečně hravá a zatáčky vás s ní budou bavit.
Recenze
Moje bývalá 100kW ZX-6R 636 mě nadchla svou ovladatelností a chováním motoru, jenže jsem se trápila kvůli její výšce a posezu. Při 168cm jsem na ní trpěla a došlo mi, že chci něco podobného, jen nižšího.
Sedí se na ní pohodlně i vpředu i vzadu, je to neskutečná hračka. Pod zadní sedlo na rozdíl od Ninje dáte aspoň něco.
Spotřeba se v tabulkách uvádí 4,7. Řekla bych, že je to možné, ale člověk by musel jet vážně hodně v klidu. Pokud se za ni tahá, po méně než 200km budete na rezervě. Za ten zážitek to ale stojí.
Na pěkných silnicích je radost s ní jet, ale poradí si i s horším povrchem.
Ať vám to spolu jezdí , hodně km bez technických i jiných problémů... Vím o čem Zed je - mám už druhýho (novějšího) - prostě KAWA
Kači hezká mašinka, tak ať Ti přináší jen radost Já si minulý týden koupil něco podobného od Suzuki, to bude zase dlouhá zima