PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník -Jandys-
Vloženo 24.10.2020
Aktualizováno 3.12.2020
Zobrazeno 1 709x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První pocit je to velké, táhne jako lokomotiva, polykač kilometrů

Více fotografii

Motorka koupena od Soukromý prodejce

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX: Cena,velký nájezd kilometrů,u starších ročníků problémové vačky
Suzuki DL 1000 V-Strom: Jsem fanda značky, ale Caponord má pro mě větší charisma
Cagiva Navigator 1000: Podobně jako u Suzuki

První dojmy - Na motorce jsem pouze 2x seděl co by zkouška jak mi sedne.Po třetí rovnou kupovaný kus a cesta s ním 260km po vlastní ose domů.Po 15 až 20 kilometrech jsme si rozuměli a vše bylo v pohodě.

Doplňky na motorce - Výstražné blinkry,vyhřívané rukojeti,navigace Garmin,padací rámy,boční kufry,hlavní stojan,alu plotna

Recenze

Při výběru této Aprilie jsem pročetl mnoho recenzí než se vybraný Caponord dostal do mé garáže.Volba byla jasná, jelikož jsem už cestoval všude možně na Bigovi ať sám či ve dvou, tak po nějaké době(pár let) přišel nápad o lepším a pohodlném cestování hlavně i pro dva.Hlavní prioritou byl motor, litr je akorát a 72kw mi vyhovuje, 2v mám v oblibě, kola na drátech, dostatečný dojezd, pohodlí a komfort, spousta místa a to hlavní nepotkám ho na každém rohu jako Bmw GS či Afriku nebo V-Stroma.Navíc koupě této motorky má i svůj příběh.Když jsem našel inzerát na bazaru byl už skoro měsíc starý.Říkám si, no zkusím zavolat, uvidíme třeba se Kapoun (jak se mu říká) ještě neprodal.Taky že ne a začalo to známé vrtání hlavou, kde sehnat peníze, jak tam pro něj a bude vše v pohodě atd.Vůbec jsem nevěděl do čeho jdu, s tímto cendurem žádná zkušenost.Jen jsem věděl že motor je nezmar a znal jsem ho z RSV a FALCA od kamarádů.Bylo rozhodnuto a i s mojí manželkou jsme autem ještě v celkem pěkném počasí jeli koupit.Jo mám ženu co má pro mě pochopení a i pro mé drahé koníčky, taky ví že spokojený chlap je lepší než věčný mrzout.Cestou tam mi říká "co když se ti nebude líbit,nebo něco" a já v klidu odpověděl, že v okolí jsou když tak další dva, takže s prázdnou se vracet domů určitě nebudu.A taky že jo, stačil první pohled.Motorku jsem jen obešel díval se na potřebné věci a k tomu dostával i informace.Pak se motor natočil a já věděl že pojede se mnou.Rád napíšu něco, co se jen tak dnes už nevidí.Caponord byl koupen nový v německu, tam chvíli jezdil a po pár najetých km se dostal k nám do ČR.Servisní kniha řádně vyplněna.Předchozí majitel i u nás pokračoval jak se má.Veškerá dokumentace,účty i manuál.Na tacho najeto 27000km, moto po úplném servise, včetně nových pneu a řetězovky.Tomu prostě nešlo odolat ani jsem nesmlouval s cenou a dokonce ani neprojel motorku, prostě nebylo co řešit.Bývalý majitel mi ještě v den prodeje zařídil i plnou moc k přepisu, kupní smlouvu mi vytiskl přímo u něj doma při kafe.Před odjezdem byla zamluvena i evidenční kontrola v blízké STK a jako bonus plná nádrž na cestu a navigace k tomu.Nevěřil jsem vlastním očím ani uším, během 1,5 hodiny jsem se stal novým vlastníkem a stále nechápal že je to ještě možné.Tím že jsem neprojel a nezkusil bylo i dohodnuto že kdyby cokoliv tak mohu vrátit zpět.Pro zatím máme spolu ujeto přes 1000km tak ještě moc hodnotit nebudu, jen můj poznatek, když na něm jedu nechci skončit nechci zastavit, prostě mě baví stejně tak dobře jako motorky co mám doma.Dobrá volba a výběr pro cestování.

25.11.2020 - Sezóna pro "Kapona" se pomalu končí.Od koupě jsme stihli najet 1622km což je celkem 28622km.Neni to moc ani málo na podmínky kolem.Já su spokojený a motorka mi sedí, čím víc se jezdí tím více se ukazují + ale i - na co je třeba zvyknout nebo myslet.Tak třeba stejně jako s Bigem (jednoválcem) nemá rád otáčky pod 3.tis. prostě občas se musí sáhnout po spojce či lépe podřadit o kvalt míň.Hlavně v koloně a ve městě.Taky 6.rychlostní stupeň, použitelný je tak od 100km/h nahoru nebo pro dlouhé rovinky a dálnice,jinak ne.Úplně jiná kapitola je jízda v zatáčkách a různých klikatých cestách, tam se chová jako koloběžka a je radost motor pěkně vytáčet a užívat si tu hravost jakou nabízí.Brzdy slušné a nepotřebují ani větší stisk na páku, na abs zatím nedošlo a jde vypnout, kdo jezdí hlavou jej ani nepotřebuje.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
elvis78
elvis78 napsal 28.12.23 v 21:15

asi mi něco uteklo, krásný stroj

kulda
kulda napsal 09.02.23 v 13:21 10b.

Hoj Jandys jak se vede zvažují vyměnit moto xv 1600 Wildu za Yamahu ST 1200 co na to říkáš ty si na ten styl? Kulda jo a co Naďa

parmis
parmis napsal 01.03.21 v 21:54 10b.

marin35
marin35 napsal 28.02.21 v 21:05 10b.

Určitě dobrá volba je to dříč

up11OO
up11OO napsal 05.01.21 v 08:47 10b.

Zdravím... moooc pěkný kousek i tuto moto jsem osedlal a byl jsem nadšený z pohodlí...je měkoučká, jak koráb a z čeho jsem byl ... ten zátah moto...jako silnička vím ten motor je sportovní...řídítka trochu nezvyk, ale moto je fakt raketa ať slouží

Více komentářů



TOPlist