PROFIL MOTORKY

Piaggio X7 250 IE (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Palaj
Vloženo 20.1.2021
Aktualizováno 6.2.2024
Zobrazeno 1 652x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Takový střední skůtr, ani malý-ani velký.

Více fotografii

Motorka koupena od Zdenda z Příbrami - Fakt dobrý kluk, viděli jsme se poprvé a probrali jsme snad úplně všechno a rád na to vzpomínám.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Po městě je to super přibližovadlo, lehké obratné, tichounké.. První dojmy z jízdy byly smíšené, je to můj první skůtr a když jsem měl vždy jen klasické motorky (nepočítám fechtla, ale Benelli 354 sport, Aprilia Pegaso 650, Honda CBR 600F, CBR 929RR, CBR 1000RR ) tak jsem byl zaskočen jak je to jiné proti mašině. Myslím tím posez a težiště...

Motorku bych doporučil pro - Kdo chce jezdit do práce nebo na kochačky po okolí za trošku benzinu tak bude spokojený.

Doplňky na motorce - Pouze jsem přimontoval originál plexi, sice to nevypadá tak hezky ale zase se člověk za něj schová..

Recenze

Hledal jsem úložný prostor pod sedlem i na integrálku a kompaktní skůtr na větších kolech.
Děcka se toho nebojí a chtějí se vozit
Chtěl jsem něco na dvou kolech
Na skůtru odjeta loňská sezona, kvůli covidu taková slabší-spousta akcí porušena..
Jízda na skůtru je pro mě v porovnání s motorkou úplně jiná, Jednak posez a jednak je vlastně motor skoro součástí zadního kola, což je proti motorce klasické koncepce trochu znát. Brzdy jsou velmi dobré, krásně dávkovatelné a proti motorce je místo spojky brzda-na to jsem se musel zezačátku trochu soustředit.
Podvozek je na pěkné silnici bez dír klidný a krásně ovladatelný, na hrbech to ale poskakuje a jízda není nijak příjemná- spíš vždycky čekám, "až to skončí" "
Úložný prostor je prostě to co se mi na těchto stojích líbí-nic s sebou netaháte, vše dáte podsedlo třeba i střední nákup.
Spolujezdkyně si libuje, po těch cestách na Firebladech(Itálie,Chorvatsko) je to pro ni velká změna...k lepšímu...
Spotřebu paliva jsem naměřil v rozmezí 3,2-3,6l/100km. Nádrž je na 12l.
Motor jsem chtěl 250ccm, aby i ve dvou se dalo jet kolem +-90km na okrskách kopec nekopec.
Od Xmaxe mě trochu odrazovalo, že motor není yamaha ale minarelli (sice bezproblémový-ale vadí mi, že yamaha si nedělá svůj motor) a že má jen sítko-nikoli klasický olejový filtr. Vím, že v tom nikdo nevidí problém, ale filtr je filtr..
Piaggio má sítko i olejový filtřík HF183 - výrobce dokonce doporučuje měnit olej(5w-40) po 10tkm, já se však budu držet klasicky 6-7tkm jak u cbr jsem to dělával..
Poruchy zatím nebyly. Jen nový akumulátor, výměna mot.oleje a fitru, vymytí vzducháče-je tam molitan jak na krosce-ne papírová vložka, výměna baterie v palubních hodinách.
Co mi vadí: blbě jsou vidět kontrolky, když na budíky zasvítí sluníčko.
Přední guma je ještě původní z roku 2008 dle DOT a už je to teda na ni znát-navíc jezdila asi úplně podhuštěná-takže je doskákaná-na jaře budu měnit..
Skůtr je super do města, ale to každý ví, pak je to super na okrskách s pěkných asfaltem, ale jízda je to spíš i tak kochací. Přeci jen maximálka je 127km/h a nemá smysl to honit, stejně se tomu pak už moc nechce. Za mě ideálka 90-100 přepravní rychlost a občas i 110km/h.
První větší cestu jsem jel na sraz skůtrů do Rožnova a po cestě se nás "nasbírala" docelá slušná skupinka jak se ostatní připojovali.
Hleděl jsem jak jsou skůtry všech možných kubatur v oblibě a jaké mají svoje fankluby...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Palaj
Palaj napsal 01.02.21 v 20:55

díky vám všem za reakce i dobré rady,kluci! Přeji vám taktéž spousty kilometrů bez problémů a hlavně se vždycky vrátit ve zdraví domů!

Křeček1
Křeček1 napsal 27.01.21 v 01:48 10b.

CRF1000
CRF1000 napsal 24.01.21 v 17:10 10b.

pěkný skůtr, dobrá značkla, italové umí, jen ty pneu CONTINENTAL ContiTwist, to je skutečná tragédie...ten příbramák nebo výrobce tam dal nejlevnější mrdky, na kterých se v místě, kde je na vzorku ta jednička udělají po první sezoně plošky a u předního kola při rychlejším přejezdu zatáček je cítítit tu nejistotu...je to o hubu...doporučuji vyhodit i tu zadní pneu bez ohledu na vzorek a nahradit značkou metzeller feel free...je to neskutečný rozdíl, i kdybys měl ty kontinentálky nové...kontinentál nekupovat...ja mam beverly 500 a menim olej každých 5000 km, motor má na klice jen kluzná pouzdra...doporučuji interval 5000

Maršo
Maršo napsal 23.01.21 v 10:23 10b.

Dobrá volba... sám mám Aprilku Leonardo 250 a je to přesně tak, jak píšeš. Pod sedlo naskládám dvacet lahváčů a můžu jezdit v tričku a sandálech :)

duffmar
duffmar napsal 22.01.21 v 21:14 9b.

Vloni na jaře jsem pořídil Yamahu Nmaxe 125 jen tak, místo Babetty, kterou jsem musel více opravovat než jezdit. Je to opravdu jiné než na mašině ale je s tím strašná sranda. Je to svižný, do města jak dělaný. Dvěstěpade musí být ještě zábavnější. Ať ti jezdí.

Více komentářů



TOPlist