Je to sice stará vražda,ale nedám na ní dopustit.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Láska na první rozjezd. Ne nadarmo se jí říká kladivo na Ducati,asi nejlepší superbike z přelomu tisíciletí.Zatím se seznamujeme druhou sezónu,na okruh snad letos,tam to bude teprve tanec,jinak české silnice musím pečlivě vybírat abych se pěkně svezl.
Doplňky na motorce - Zatím sériovka,jen vykuchané výfuky...
Recenze
Kdo se kolem motorek trochu pohybuje,určitě bude znát legendární "kladivo na Ducati" kde Honda doslova prodělala na každém prodaném kusu vzhledem k ceně vývoje motorky,ale povedlo se na výbornou.Nezaměnitelný projev dvouválce a už v základu nastavitelný podvozek dávají tušit co se asi bude dít na silnici.V dnešní době vás na papíře spráská kdejakej mladej frajer,ale to co umí SP-2 na silnici když jí člověk umí trochu vodit,to vám dnešní mašiny s elektronikou prostě neukážou. Nejsem žádnej závodník,ale Honda doslova žadoní o náklon a rychlost v zatáčkách,potom začne svět dávat smysl a řidičák se klepe v kapse strachy. Je to vlastně závodní motorka na značkách a podle toho vypadají faktruy za servis,ale kdo ví co chce,ví taky kolik taková sranda stojí. A věřte že to stojí každou korunu co do ní investujete.
I když už RC51 nemáš, stejně sypu 10 bodů
O víkendu jsem na ní jel.
Díky, snad je z toho cítit to nadšení co nás na cestách provází ?
Super recenze, přeju hodně jezdeckého štěstí