Ohromující výkon v obrovském těle motorky a přitom skvělá ovladatelnost. Krásný zvuk má i se standardními výfuky, není nutný upgrade.
Motorka koupena od FIRMA:Moto Kuňka Pardubice (Pardubice) - Domnívám se, že mi zatajil proklemování elektrického okruhu, který signalizuje poruchu kontrolkou F1. Chybu vykazoval servomotorek na ovládání klapek sání.
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic: Suzuki je hezčí, výkonnější
První dojmy - Motorka mi ihned padla do ruky. Přecházel jsem ze suzuki M800, věděl jsem tedy, co očekávat. Ten výkon M1800R mě ovšem mile překvapil a i přes svoji velkou hmotnost se skvěle ovládá. Cestování je na ní velmi pohodlné i pro dvě osoby, boční kufry jsou sice menší, ale vejde se do nich vše potřebné.
Motorku bych doporučil pro - Pohodáři, kliďasovi, co zkusil i něco slabšího (např. M800), a který už nikam nespěchá. Může si ji koupit i začátečník, ale musí z počátku opravdu hodně opatrně. Hmotnost motorky + její výkon + nezkušenost = problém. Kdo se však jednou sveze je ztracen a musí ji mít. Tak pozor :-)
Doplňky na motorce - Vše je tak, jak jsem kupil, na motu jsou padáky a kufry. Mám rád motorky v co nejvíce originálním stavu
Recenze
Po rozježdění na Suzuki M800 byla jasnou volbou M1800R. Krásný kousek jsem našel v Moto Kuňka u Pardubic. Když jsem se projel, nebylo co řešit. Posed jako na dragsteru, v rukou držíte kus lešenářské trubky, sedíte na pohodlném sedle mírně nakloněný vpřed s nohami pohodlné poloze. Před sebou máte obrovskou hmotu nádrže a v kapličce nad řídítky otáčkoměr. Zadní pneu budí rozhodně respekt a podtrhuje celou siluetu motorky.
Při prvním servise zjistil mechanik proklemování řídící jednotky tak, aby se nerozsvěcovala kontrolka F1, která hlásila občasnou poruchu servomotorku na klapkách sání. Prodejce motocyklu byl starý profík, takže by mu tato závada rozhodně neunikla. Mrzí mě, že mě na tuto "drobnost" neupozornil, snižuje to v mých očích jeho kredit.
Motor M1800R má brutální výkon, při zrychlení se Vám kůže z obličeje přesouvá někam do týlu a vy se jen usmíváte a usmíváte... Je třeba dát pozor na podřazování do zatáček. Pokud se domníváte, že můžete brzdit motorem, je to do jisté míry pravda, ale pak i na volnoběh se motor nedusí a tlačí vás ven ze zatáčky. Doporučuji tedy před zatáčkou podřadit, za ní si vychutnat ohromující výkon při zrychlení.
Brzdy jsou výborné, dokáží toto monstrum bezpečně zastavit. Přitom nemají nijak divoký nástup, brždění je velmi komfortní, dobře dávkovatelné a bezpečné. Podvozek je dobře odpružen, samozřejmě na dobrém povrchu, kterých naštěstí na silnicích přibývá, je velmi komfortní, motorka sedí jako přibitá a skvěle se ovládá.
Jezdím často i s manželkou, ale s ohledem na hmotnost a výkon motorky ji za sebou téměř nevnímám, pokud na mě neustále nemluví z intercomu...
Motorka je skvělá jak na krátké vyjížďky na kávu/oběd, tak i na víkendové výlety s přespáním. Na silnicích budí pozornost a respekt a nemusí mít hlučné laděné výfuky.
Moje M1800R je srdeční záležitost a s ohledem na to, že dnes jsou velké cruisery kvůli eko buzeraci tabu, tak si ji ponechám v garáži a budu si užívat každý kilometer, který ujedu. Spotřeba? Podle stylu jízdy, pohodová = ca 5L, zběsilá = ca 10L, ale kdo by to u tohoto stroje řešil...
Krásná motorka a poutavé čtení. Před několika lety mi na plese jeden majitel M1800R s obrovským zaujetím vyprávěl o pocitech z jízdy na této moto. Nechal jsem se strhnout. A jak píšeš, jednou jsem se projel a byl ztracen. Od té doby jsem snil o pořádném kusu železa pod sebou. Jen v jednom jediném bodů se mýlíš: Yamaha xvs1100 classic je minimálně stejně krásna jako bejk. Co se někdy projet, jsem poblíž
Dobrá volba . Přeji hodně spokojených kilometrů .
Parádní kus motorky
Vítej v klubu Parádní stroj..Pořád se ho nemůžu nabažit
Pořádný japonský kladivo.jen super km.