Moje 7 jednostopé vozidlo které jsem si pořídil.
Už jsem chtěl konečně novější stroj.
Motorka koupena od Jan Vinklárek - Kluk v mích letech , slušné a solidní jednání , pěkně jsem si pokecali o cestách.
Výška jezdce: 169 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Slabší výkon
Suzuki DL 1000 V-Strom: Cena
Honda XL 1000V Varadero: Už moc stará
KTM 1190 Adventure: Cena
Triumph Tiger 800 XC: Nebyl kus který bych chtěl
První dojmy - Můj první dojem , přístrojová deska je velice zajímavá a čitelnost hodnot výborná. Pěkná akcelerace , rychlosti krásně padají jedna za druhou. Chvíli jsem si musel na ní zvykat , ale myslím že jsem již sehráni.
Motorku bych doporučil pro - Komu se líbí a má rád 4 válce.
Doplňky na motorce - Na moto standardní doplňky * 3 kufry od Givi * Padáky po stranách motoru * Chrániče rukou ( blastry ) * Turistické plexi taktéž od Givi.
Časem bude přidávat ještě další doplňky.
3.8.2021
Jak je psáno v deníku je tu první doplněk , držák navigace.
23.8.2021
Druhý doplněk , Hlavní stojan.
Recenze
Po dlouhém rozhodování jsem se nakonec rozhoupal a řekl jsem si že si pořídím konečně nějaký novější stroj z menším nájezdem.
Určil jsem si cenu do 200.000 Kč. Nakonec padla volba na Kawasaki Versys 1000. O které při hledání nové moto nepadlo vůbec zmínky. Kawasaki byla koupená jako nová v Česku ze servisní dokumentací a 2 klíči , zpečetěno nájezdem 14.894 km. Opravdu jsem se váhal do poslední minuty nakonec koupě nelituji a jsem velice spokojen.
A první dojmy ? Tah jako kráva a do kopce nádhera ! Ovladatelnost výtečná , brždění motorem neuvěřitelné , ani nepotřebuješ sahat na brzdy. Jedině co mne tak nějak vadilo jsou tenké rukojeti mohli být hrubší ( to je , ale o zvyku ). Zdá se mne nějaká lehčí o proti Italce přitom váhově je to stejné asi má těžiště níže. A menší výtka také k bočnímu stojánku který je hodně ve předu a vadí tam stupačka , takže se to blbě zavírá. Ale to jsou drobnosti o zvyku. A málem bych zapomněl na zrcátka ve kterých je opravdu nádherný výhled a to bez vibrací to samé platí o motoru proti dvouválci Caponorda to je bavlnka.
Od prodávajícího najeto prvních necelých 50 km.
Po ujetí 1.000 km dopíši nějaké nové poznatky o stroji.
Dnes 4.8.2021 najeto 1.458 km. Přidám nějaký ten poznatek z jízdy.
Začnu spotřebou která se pohybuje na 5,2 l na 100 km i z dálničními přesuny ve 140 km/h. Tak že si myslím že je to slušná hodnota na takový to stroj ( Spokojenost ). Italka bere i přes 6 l.
Proběhla i zkušební noční jízda v délce 83 km , myslel jsem si že budu muset vyměnit žárovky za výkonnější , ale byl jsem mile překvapen jak to svítí , potkávací standard * dálková paráda. Časem dokoupím jen boční přídavná.
Rekapitulace
Kawasaki Versys 1000
Rok : 2015
Koupena :23.7.2021
Najeto : 14.894 km
14.8.2021
Dosaženo 20.000 km v Rakousku na dálnici A9.
17.10.2021
jsem prodal Versyse z důvodu koupě levné nemovitosti.
Přesto že jsem ho měl pouze87 dní a najel 11.440 km jsem si užil více než dost. Prodáno místnímu kolegovi a přeji mu mnoho radosti a méně starostí s tímto strojem.
Děkuji pane Orbitu. Určitě to bude jízda , ale začal jsem pozdě zabírat , aspoň symbolicky.
Ať je to jízda
Díky Pumpo , určitě tento stroj bude o něco lepší.
peknej kousek
gratuluju a preju spousty km bez nehody bez zavad (jako u aprilky)