PROFIL MOTORKY

Ducati 848 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Stanford
Vloženo 14.8.2021
Aktualizováno 6.2.2023
Zobrazeno 3 753x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tož všem dobře známý,nicméně soudě dle udivených a vyplašených reakcí mas lidí na ulicích a silnicích,spíše tedy né moc známý.Toť italský to motocykl Ducati s objemem motoru 848 cm3,vlastně tedy pardon 849 cm3,no prostě a jednoduše - vosumpade jako pjase!

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 1098: Je to větší pjasátko :-D

První dojmy - Inu,s prominutím,nic pro sralbotky :-D Vlastně ani nevim,co dělá u mě v garáži :-D Co se týče mého prvního seznamování s DUCI, tak první kochací dojmy byly a jsou stále maximální. Zvukovej projev, alá votevřený roury "spadlá brada", "voči z důlků", "uši dokořád s kovadlinkou bijící na poplach" a srdcem co chce za každou cenu vylézt z hrudníku ven, opravdu těžko popsatelný! Mimochodem, teď docela lituju toho, že se ze mě nestal kominík :-D Všechny tyto dojmy lze bez skrupulí přirovnat k mému prvnímu orgastickému vyvrcholení! Nicméně, první svezení (promiň Duci), fakt nepohodlný, v každym případě ovládání samotnýho stroje prvotřídní. Plynulý, přesto razantní zátah 2V motoru až do 10 tis. toček - jedním slovem genitální, pardon - geniální! Je vůbec dechberoucí a famózní to samý? Podvozek, co na mě za jízdy volá: Hej pilote! Jako já? Jo ty, co na mě sedíš jako vosa na bonbónu "pojedu, kam budeš chtít a to bez odmlouvání a pořád budeš ode mě dostávat spoustu informací", prostě fantastický. Přední radiální brzdy Brembóó - ex, ex, excelentníí! Ale, po pozor na to dá dávkování! Příště ale už bez toho koktání, prosím! (zasvěcení vědí ;-) Mimochodem, už jsem psal o vzhledu, zvuku, podvozku, brzdách a motoru? :-D

Motorku bych doporučil pro - Nedávno jsem někde viděl jednoduchou deskovou hru, kde bylo uvedeno, že je hra vhodná pro uživatele od 1 do 99 let věku. Z toho plyne jednoduchý závěr - kojenci a senioři - nepořizovat!!! Ikdyž, přeci jenom, kdo ví, kam ten svět spěje ;-)

Doplňky na motorce - MRA kouřové plexi Racing.
Sada šroubů a matic pro připevnění plexi CNC racing - Ducati superbike.
Sada ozdobných čepiček na pneuventily CNC racing.
Sada šroubů krytu spínací skříňky CNC racing pro Ducati.
Víčko nádobky přední brzdové pumpy CNC racing pro Ducati.
Víčko nádobky spojkové a zadní brzdové pumpy CNC racing pro Ducati.
Ozdobný šroub plnicího otvoru oleje CNC racing - design corse.
Seřizovací hvězdice předpětí pružiny vidlice CNC racing.
Koncovky - závažíčka řídítek CNC racing univerzální ergal.
Ochranné padáky CNC racing pro Ducati, do osy předního kola.
Ochranné padáky zadní osy kola CNC racing pro Ducati.
Víčko nádrže, rychlouzávěr CNC racing pro Ducati.
Uzávěr víčka nádrže CNC racing.
Motografix 3D Ducati tankpad polep na nádrž.

Recenze

Myslím,že se zde netřeba moc dlouze o tomto italském stroji rozepisovat. Ikdyž,přeci jen. Milé děti,dnes vám povím jednu pohádku na dobrou noc. Za devatero horami a devatero řekami,bylo jedno království v Bologni. Ale tatínku,mohl by namítnout starší a pozorný synek,to království tam přeci pořád je a je to ve skutečnosti továrna Ducati a rozhodně tam pořád nejí jenom boloňské špagety Ano, je to tak milé děti, koukám, že už jste pěkně vyrostli. Dnes totiž budeme podávat hlavní chod se třemi číslicemi - Ducati 848.

Kdo se bojí, nesmí do lesa! A já do lesa chodím tuze rád Tenhle bajk je prostě závoďák, jak svým tělem tak i svou duší a obojí opravdu má, to mi věřte. Ze začátku jsem měl díky sportovnímu posezu vynadáno od mýho rozkroku, ale jelikož děti už mít stejně nebudu, tak vše bylo v klidu vyřešeno rozumnou domluvou Zápěstí na obou rukách na mě taky začalo koukat dost vyděšeně, zvláště při delších štrekách, s valnou většinou váhy na řidítkách.., křeč v ruce v rychlosti přes dvě stě (nikoliv ve městě, nicméně poskládán na motce po vzoru jezdce MotoGP, kterej ze mě už stejně nikdy nebude), není úplně dobrá kombinace a už vůbec ne legrace. Ikdyž smích prý léčí, tak se smát musíme A ty moje záda s krkem už taky nejsou v úplný pohodě, ale na to už házím bobek. Hlavně, že srdce furt bije a v mozku to pořád šrotuje. V každém případě jako celek tento stroj funguje nadmíru precizně, zejména při vyšších rychlostech. Vše je vyladěno a sladěno do nejmenších detailů. Je fakt s podivem, a pořád nad tím dumám s prstem v nose, (teď dost často s lahváčem v ruce), jak něco takovýho dali páni inženýři u nějakýho mokačína a rýsovacího prkna, potažmo výrobní linky vůbec do kupy. V motoru to při neutrálu tak strašně zvláštně cvaká a cvrliká, že pro laika by se mohlo zdát, že jde původně o nějaký prototyp zvláštního kladkostroje. Nicméně při vyšších otáčkách se země pod nohama zachvěje Určitě má také, nemalé plus, velký a přehledný displej, který je hezky čitelný za každého počasí a navíc večer krásně svítí, asi jako světluška v říji. Ale abych zde nevyzvedal vše do nebeských výšin a nebyl zaujatý vzhledem, funkčností a nějakým tím kvalitním komponentem, tak zde musím varovat ty, kteří rádi nakupují, nebo rádi převážejí, kdovíkam a kdovíjaký harampádí, páč úložnej prostor pod sedačkou rovná se malý sušence s malým pitíčkem (na to pitíčko ale radši předem zapomeňte:), páč už se Vám tam nenasouká ani vyhladovělej Ferda mravenec, ale i na tohle zapomeňte, ten by tam bez tý svý berušky stejně nevlez... Trochu mi to připomělo Rubikovu kostku, jakože - sem dám tohle a tohle tam a nakonec stejně vše odkládám stranou nechat to být, bez snažení a valného úspěchu je pořád stejně dobře. Ten ze začátku chvalořečenej podvozek je teda fakt dost tvrdej, asi jako já v noci při erotickym snu, sice moc nevnímám, ale pořád vim, že to tam je Zrcátka, taky cajk, ale někdy si říkám, co se to tam proboha za mnou vůbec děje??? Popojížďky po městech, bo v kolonách automobilů, kamionů a všelijakých zemědělských a jiných to hrozných strojů, bych přirovnal k opravdu drastický středověký tortuře a rozbitej povrch silnice bo jiný nepořádek, kterej nemá na veřejných komunikacích co dělat, je dozajista noční můrou každýho nebojácnýho střelce,(nikoliv myslivce), budiž, nemýlím-li se. Převodovka na 848-ce také nepatří mezi úplně nejtišší balerínu na světě a někdy se musí na holku celkem zostra, až mě z toho párkrát nepříjemně píchlo u srdíčka, nebo se mi už vážně ozývá má horní dutá žíla? Co se týká stolování, jak už jsem psal výše, chlazený pivko u holky z Boloně v garáži je nářez, ale nepohrdnu ani jakýmkoli vínem (krabicové fakt né). Nicméně Duci dopřávám Shell V-Power s oktanovým číslem devadesát pět a jak vidno, chutná jí opravdu znamenitě. Ihned po koupi proběhla nepostradatelná výměna oleje stejnojmenné značky Shell i s celkovou diagnostikou, která ukázala světu - jsem zde a jsem v plné síle! Kvalitní obutí je samozřejmost sama, Pirelli Diablo Supercorsa, až mám z toho názvu husinu na těle (lepší než kaštany v kalhotech). V obecné, ale upřímné rovině - ano přátelé, učím se. Stále se učím a učit se v tomto směru nepřestanu. Po deseti letech sednout na tohle peklo vyžadovalo dost velký koule a generální uklid v mozkovně. Rozepisovat se tady dále o značce Ducati nebudu. Zkrátka, vrátil jsem se domů, ke značce, kterou od malička obdivuju, nosím a budu ji nosit na svých bedrech do skonání věků. Sečteno a podtrženo, dostala mě! Doživotní láska na první pohled opravdu existuje. Drobné úpravičky DUC jsem chtěl nechat původně až na příští rok, nicméně již ode mne dostává malé dárečky Btw. trochu mi to připomělo můj nedávný, neštastný vztah s přítelkyní, ale to se opravdu jednalo o zlatokopku každým coulem, bohužel Raději tedy prosím penízky do kasičky sem! Cože? Jakože kam? No, do Ducati přece!!! Tak tedy, došel jsem až sem, k samotnému závěru - nechce se mi, nicméně musím vyřknout ortel. Sama dokonalost prostě a jednoduše neexistuje a na každé kráse jsou malé, byť nepatrné pihy, které ale veškeré dílo, věc nebo bytost jedním tahem podtrhují a vše tímto dostává punc originality a jedinečnosti. Ono pověstné charisma má tato italská divoženka opravdu na rozdávání a nějaké to menší nepohodlí beru tak trochu jako nepatrnou daň, kterou mám zaplatit a já toto beze zbytku plním přátelé, věru, upřímně a opravdu velice rád A Duci na samotný závěr vzkazuje: Jednou.., jó jednou, až ze mě bude fakt prvotřídní voňavka, tak si mě můj vyvolený, chrabrý rytíř, co nedávno slezl z bílého koně a osedlal si mě, vezme k sobě domů místo televize. Stejně na tu bendu už dávno nečumí, kouká teď pořád jenom na mě jako do výlohy s rajcovním dámským spodním prádlem a to se mi fakt líbí a líbit se mi to jen tak nepřestane

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mann
Mann napsal 29.08.21 v 11:56 10b.

Krásný superbike Italský design motorek i aut je prostě TOP Když k tomu připočtu zvuk dvouválcového Desma, začíná i v běžném provozu nenapodobitelná SHOW a la Troy Bayliss

nexus
nexus napsal 20.08.21 v 13:54 10b.

Design je úchvatný a moc pěkná recenze. Díky

Bogodar
Bogodar napsal 19.08.21 v 19:51 10b.

Krása!

Maršal_Malinovskij
Maršal_Malinovskij napsal 18.08.21 v 06:56 10b.

Pěkný kousek ať slouží

petr13
petr13 napsal 17.08.21 v 22:06 10b.

Te hodnocení je dlouhé jak týden před výplatou,už jen za tp máš ode mne 10bodů

Více komentářů



TOPlist