PROFIL MOTORKY

Kentoya Lion 125 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Skutrista71
Vloženo 15.11.2021
Aktualizováno 16.11.2021
Zobrazeno 1 803x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


skútr v retro kabátě s vlaštovkami

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motokladno, Motolulu, Jawadily (Kl

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - Líbil se mi na první pohled. Přes výtky motorkářů, že raději jetý japonec, než nová čína, putoval k nám jako nový člen rodiny.

Motorku bych doporučil pro - Pro mne na začátek a nyní už pro mou drahou polovičku.

Doplňky na motorce -

Recenze

Rád bych začal tím, že jako nováček moc nesouhlasím s možností, že k ŘP sk.B automaticky můžeme řídit motocykl s variátorem do 11kW a 125ccm.
Koupil jsem skútr v obchodě bez jakékoli zkušenosti s jízdou v jedné stopě (kolo nepočítám) a vyrazil domů cca 70km.Spíš vlivem štěstí, než jízdním umem, jsem dorazil bez poškození sebe i stroje a bez ohrožení ostatních. Snad je trochu omluva, že jsem se aspoň připravil a oblékl moto kalhoty i bundu s chrániči, moto rukavice a výklopnou helmu.
Dnes už mám najeto cca 8000km a kromě krátkých servisních intervalů nemůžu říct ani výtku. Lion slouží dobře a první větší závada přišla v podobě prasklého tlumiče výfuku, nejspíš díky vypadlému šroubu z držáku (nebo že by někdo zapomněl ?)
Teď k osnově zkušeností:
Lion jsem vybral podle vzhledu a ceny
Jízda na Lionu je sice poklidná, ale pohodlná, tedy aspoň pro mou výšku.
Brzdy nejsou žádná kotva, ale při předvídavosti člověk zastaví, kde potřebuje.
Podvozek není uhlazený, ale s 12-ti palcovými koly to nemůže být žádná hitparáda.
Ovladatelnost je pro mne vyhovující.
Spolujezdec/kyně si stěžovala na špatnou ergonomii stupaček.Posed vyhovoval.
Úložný prostor spolu se zakoupeným topcase stačí i pro víkendový výlet.
Spotřeba do čtyř litrů, takže nutné tankování každých cca 120km.
Se servisem jsem spokojený jak u pana Hrdličky v Motokladno, tak i nyní v Kentoya Hlubočinka.
Za dva roky v provozu výměna brzdové hadice vpředu.Výměna předních tlumičů.A nyní zavařený výfuk a doplnění chybějících šroubů.
Okresní silnice jsou pro Lion to pravé. Je to stroj na kochání, ne na rychlou jízdu. Kolem komína mu to sluší nejvíce. Do terénu bych Liona nebral a na dálnici jedině jako naušnici pro náklaďák. I když krátký přejezd taky zvládne a konstrukčně na dálnici může. Výkonově to však nestačí.
Nejdelší cestu jsem zvládl Nová Ves pod Pleší - Horní Vltavice, Nová Ves pod Pleší - Brno, Nová Ves pod Pleší - Hora Sv.Šebestiána (ve dvou), Nová Ves pod Pleší - Křemešník
Z toho soudím, že kdo nespěchá , tak i delší cestu zvládne

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mamaha
mamaha napsal 17.11.21 v 21:47 9b.

Více komentářů



TOPlist