Nechtěl jsem úplně caferacer, ale poctivou motorku na každodenní ježdění do práce i na výlety.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Byla a je to láska na první i další pohledy a i po 5 letech se mi stále líbí. Mam ji po těch 35.000 km celkem v ruce a cítím se na ní velice jistě.
Doplňky na motorce - Mám vyhřívané rukojeti Oxford, tlakový palivoměr a ukazatel rychlosti od české firmy LSK Electronics, padáky originál a mlhovky. S předělaným výfukem 4v1 zn. Marshall Deep tone už jsem to koupil a vzhled i zvuk je parádní. Kardan je taky v pohodě a velkým plusem je obrovský hlavní světlomet, který vzali japonci asi z nějaké lokomotivy.
Recenze
Je to pro mě motorka na každý den. Na město ideál, nízká, obratná -52kW až nad hlavu- hlavně ve spojeni se 100 oktanovým benzínem. Delší trasy taky zvládá, nejdál jsem s ní byl v Itálii, po republice víkendy, Slovensko, dá se jet 2h v bouřkovém pásu a taky 680km v kuse- nicméně je třeba se sbalit do 60lt vaku na zadní sedadlo a není to zrovna ideální cestování. Ročně najezdím 5-8tis km, Jezdím s ní za každého počasi i při teplotách kolem nuly, pokud je sucho. Není problém startnout a v zatáčkách drží i při nízkých teplotách.
Vypadá pěkně,ta černá ji sluší