Nejvíc elektroniky na PR7 je vstřikovač a palivové čerpadlo.
Motorka koupena od Jan Procházka, Krupka u Teplic - Super normální přístup.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Je to jako zjevení. Motorka staré školy v moderním a hlaně fungujícím balení! Žádná trakce. Žádné jízdní režimy. Dokonce ani ABS!
Recenze
Asi jsem už starej.
Ne! Pořád mladej. Ale z posledních sil!
AJP je postavená skoro jako starý endura z přelomu milénia, ale bez těch typických nešvarů - že KTM LC4 Adventure?!
Motor ze staré HQ eště než to přestala být značka jdoucí vlastní cestou. Podvozek od SACHSe. Rám a ergonomie vlastní portugalské konstrukce. Sedlo jako vyrobené na zakázku. A ten tablet před očima se softwarem od Thork Racing. Prostě velmi pěkně poskládaný balíček.
Je asi jasný, že je hloupost nekoupit si k tomu ten tzv. Racing kit - upravené mapy vstřikování a svody bez katalyzátoru a s koncovkou Doma Racing. Mám to tak napůl. Bez hlasitého výfuku je to prostě akorát - dalo by se říct milovník ticha. Jenže origoš koncovka vyluzuje zvuk naprosto akurátní a pěkně v D-dur.
Potom taková ta klasika - nosič a pár drobností od 3Dmoto.pl a ThorkRacing.com a ještě kryt přepákováni od Zety k přidělání na origoš kryt motoru. A je to.
Rally cesťák!
Skvělá volba!
Ať dělá radost!
Těším se na další fotky a reporty!
Btw jak by jsi ji hodnotil z hlediska konfortu při delších přesunech v porovnáním s jiným cestovníám endury se kterým máš eventuelně zkušenost?