PROFIL MOTORKY

AJP PR7 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník berpavel
Vloženo 4.5.2022
Aktualizováno 4.5.2022
Zobrazeno 1 221x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nejvíc elektroniky na PR7 je vstřikovač a palivové čerpadlo.

Více fotografii

Motorka koupena od Jan Procházka, Krupka u Teplic - Super normální přístup.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Je to jako zjevení. Motorka staré školy v moderním a hlaně fungujícím balení! Žádná trakce. Žádné jízdní režimy. Dokonce ani ABS!

Recenze

Asi jsem už starej.

Ne! Pořád mladej. Ale z posledních sil!

AJP je postavená skoro jako starý endura z přelomu milénia, ale bez těch typických nešvarů - že KTM LC4 Adventure?!

Motor ze staré HQ eště než to přestala být značka jdoucí vlastní cestou. Podvozek od SACHSe. Rám a ergonomie vlastní portugalské konstrukce. Sedlo jako vyrobené na zakázku. A ten tablet před očima se softwarem od Thork Racing. Prostě velmi pěkně poskládaný balíček.

Je asi jasný, že je hloupost nekoupit si k tomu ten tzv. Racing kit - upravené mapy vstřikování a svody bez katalyzátoru a s koncovkou Doma Racing. Mám to tak napůl. Bez hlasitého výfuku je to prostě akorát - dalo by se říct milovník ticha. Jenže origoš koncovka vyluzuje zvuk naprosto akurátní a pěkně v D-dur.

Potom taková ta klasika - nosič a pár drobností od 3Dmoto.pl a ThorkRacing.com a ještě kryt přepákováni od Zety k přidělání na origoš kryt motoru. A je to.

Rally cesťák!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
VlastiMatty
VlastiMatty napsal 21.09.23 v 13:36 10b.

Skvělá volba!
Ať dělá radost!
Těším se na další fotky a reporty!
Btw jak by jsi ji hodnotil z hlediska konfortu při delších přesunech v porovnáním s jiným cestovníám endury se kterým máš eventuelně zkušenost?

kain80
kain80 napsal 05.05.22 v 13:03 10b.

Více komentářů



TOPlist