PROFIL MOTORKY

Hyosung RT 125 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Slowmoto
Vloženo 6.5.2022
Aktualizováno 6.5.2022
Zobrazeno 1 782x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak jsem si koupil po asi roční pauze druhou motorku, Hyosunga, který byl upraven a předělán na scramblera.

Výška jezdce: 189 cm

První dojmy - Na první dobrou mi motorka neuvěřitelně sedla. Byla o dost živější, než moje minulá 125, ale to jsem naopak uvítal. Vzhledově mě potom doslova uchvátila, jelikož mám velice rád scramblery.

Motorku bych doporučil pro - Vyšší osoby a lidi co mají rádi scramblery, nebo cestovní motorky.

Doplňky na motorce - Výfuk

Recenze

Motorku jsem původně sháněl jako takové levné přibližovadlo do práce. Budget jsem měl okolo 28000. Nezáleželo mi na tom, jestli někdy předtím byla padená, sedřená, bez plastů... Zkratka jsem chtěl něco levného a pojízdného. Nicméně, sháněl jsem ji na jaře, což jak všichni víme není ideální doba. Dlouho nic nebylo k mání, až jsem najednou narazil v inzerátech právě na tohle. Na první pohled se mi líbila! Už roky koukám po scramblerech, ale jelikož stále mám jen A1 a hlavně omezený rozpočet, zůstal jsem u snění. Tohle byla motorka jako dělaná pro mě. Vysoká jednoduchá, stylová, svižná (mezi 125 ccm bych ji řadil do kategorie svižnější, takže do mírného kopce vytáhnu cca 95 a z kopce tak cca 110). Od původního majitele jsem se dozvěděl, že ji předělal jeho kamarád. Nějakou dobu na ní jezdil a pak ji prodal v létě 2021 jemu on na jí najezdil jen cca 200 km načež ji z rodinných důvodů musel prodat mě. Bohužel jak jsem se od něj také dozvěděl ji nezazimoval, nechal ji ladem a na jaře nakopnul a naposledy si na ni zajezdil. Naše první pořádná jízda po mé koupi podle toho také dopadla. Motorka ujela 20 km a zadusila se. Došlo mi, že bude nejspíš problém v karburátoru. Proto jsem ji odvezl do servisu a zjistil jsem, že jsem NAŠTĚSTÍ měl pravdu a stačilo ho vyčistit.

Od té doby jsem s ní najezdil cca 200 km a doufám, že ještě o dost víc najezdím. Motorku si chci nechat jak dlouho to půjde a pokud to finančně zvládnu tak si ji ještě trochu doupravit.

Motorka je svižná (jak jsem již psal výš), pohodlná i pro vyšší osoby a hlavně stylová. Narozdíl od originálu je na ní větší nádrž ze Suzuki, jiné sedlo, světlomet, tachometr a pár dalších drobností. Má na sobě gumy spíše do terénu. Já jsem s nimi zatím jezdil jen po silnici, no, nevím, asi je vyměním za silniční. V terénu téměř nejezdím. Nicméně, díky hodně širokému zadnímu kolu drží naprosto excelentně v zatáčkách.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Franky
Franky napsal 10.05.22 v 21:23

Roadstery / Scramblery mi také už od mlada oslovovaly.
Prvním byla nepochybně Honda XL50 v příloze.
Karion jsem si chtěl pořídit nový, ale cenovka přes 90 se mi za 125 dát nechtěla. A ojetiny byly od teen příliš "ojeté". Ale potkal jsem se s TW 125
A jak šel čas ...Mulhacen 659 ... prostě nešel obejít .

valentinow123
valentinow123 napsal 10.05.22 v 17:42 10b.

4JR
4JR napsal 09.05.22 v 22:39 10b.

Pěkná , to kulatý světlo, nádrž, sedačka a zubatý gumy z toho dělaj optavdu hezkou stylovku.
Ať dobře slouží a dělá jen radost.

callowsick
callowsick napsal 06.05.22 v 10:05 10b.

RT Karion byl pěknej i v sérii, ale tohle není zlý
Proti jinejm 125cc podle Suzuki DR má výhodu ve čtyřventilový hlavě a olejovým chladiči

Více komentářů



TOPlist