Motorka se silným charakterem, jejíž pověst je oprávněná.
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: důvod neuveden
Kawasaki Versys 1000: důvod neuveden
Triumph Tiger 1200: důvod neuveden
První dojmy - První dojem po usednutí na motorku je parádní. Jedná se o opravdu univerzální stroj, který baví za jakýchkoliv okolností.
Motorku bych doporučil pro - Kohokoliv
Doplňky na motorce - V základu má motorka celkem slušnou výbavu: ESA, INFO, Vyhřívané rukojeti... mám tam padací rámy, GPS
Recenze
Chtěl jsem naprostou změnu. Přes řadu Supersportů a ostrých endur jsem dospěl k závěru, že je na čase zkusit něco jiného. Je to naprosto jiný styl a přesně to jsem potřeboval.
Podvozek hodnotím velice kladně. Mám verzi s ESA a ten komfort a rychlost přenastavení při různém jízdním stylu je prostě parádní. Na motorce jezdím občas sám a občas ve dvou, takže toto je obrovské plus, i pokud člověk jede lehčí terén.
Stejně tak hodnotím brzdy a motor. Brzdy mají parádní účinek a jsou skvěle dávkovatelné. Motor má specifický charakter, který mě uchvátil. Po někoho může být problém setrvačný moment, který dokáže motocykl mírně rozhodit a větší vibrace, ovšem oproti uhlazeným čtyřválcům s téměř lineárním nástupem výkonu je to příjemná změna.
Cestování je příjemné jak pro samotného jezdce, tak pro dvojici a motorka se chová stabilně na jakémkoliv povrchu.
Na žádné motorce nenabíhaly kilometry tak rychle. Je to, jak již bylo řečeno, univerzální stroj, se kterým si člověk rád zajede jak delší trasu, tak ale třeba pouze na pumpu na kafe, či do obchodu.
Za mě i když je hodně "profláklá", tak reálně si svoji pověst zaslouží, odpružení je skvělé a na to, jak je těžká a vysoká, super zatáčí. Taky myslím, že se za ní lidi otáčejí, i ten vzhled je prostě cool:)
Ať to dobře jezdí