Stará dobrá a spolehlivá Bmw bez žádné složité elektroniky.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Motorka, které dal přezdívku Ivošek Vilík mi padla ihned do ruky a hlavně mi zní nebolí záda, jelikož má velké celkem pohodlné sedlo a je v turistické výbavě. Kufry jiné řídítka atd.
Recenze
Tuto motorku jsem vybral z důvodu, že se mi líbila a chtěl jsem něco klidnějšího na dojíždění do práce po městě atd. .Motorku jsem koupil v pěkném stavu a měla najeto neskutečných 27.500 km dle servisní knížky a doložených dokladů z Itálie a po seřízení mi nájezd potvrdil i mechanik v servise, který říkal, že tak pěknou starší BMW 1100 dlouho neviděl. Na motorce jsem najel za letošní rok cca. 1100 km a vše bylo v pohodě až před 14 dny mi motorka špatně startovala /nedržela volnoběh / , tak jsem zvětšil volnoběh na lanku u pravé a levé věci co vypadá jako karburátor a tak jsem rozhodil synchronizaci válců. Tento týden jsem jí dal do servisu a vše seřízeno a hlavně nastaveny ventily, které měly dost velké vůle a klapky . V servisu jsem byl pochválen, že jsem koupil moto v opravdu skvělém stavu a hlavně bez ABS, které se u těchto ročníku občas porouchají. Co se týká podvozku, tak tento není, tak pohodlný jak u mé předchozí motorky GS 1200 , ale zase mi neodejde ESA a jiné elektronické vymoženosti. Jak jsem dříve řekl motorka je určená na cestování a podvozek zvládne dobře i horší cesty. V otáčkách se chová jako tuleň a po seřízení motoru krásně šlape i při větších otáčkách, kdy byl dříve motor ucukaný . Jinak na motorku jsem slyšel samou chválu a dokonce i při nájezdu kolem 300 000 .
Krásnej Vilík, v naprosto luxusním stavu, takových už je málo, ať slouží
Díky všem za komentář.
pekná ať slouží
parádní R ko. ?
Sko je dobra motorka, i kdyz na mou vysku ma trochu nepohodlnej uhel nohou na stupackach.
Jen si prosim te oprav ty karburatory v textu. Bawor ma samozrejme vstrikovani...