PROFIL MOTORKY

Vespa Primavera 50 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Eluška
Vloženo 31.10.2022
Aktualizováno 25.12.2022
Zobrazeno 1 017x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vespa je kultovní Italský stroj, takže nebylo co řešit. Má svůj jedinečný retro dizajn kterého se drží. Ideální motorečka pro začátek a naučení se ježdění v provozu.

Více fotografii

Výška jezdce: 165 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Peugeot Kisbee: Neatraktivní dizajn , spousta plastu
Honda Vision 50: Neatraktivní dizajn , spousta plastu

První dojmy - Jelikož mám celkem odježděno 7 sezon na minibiku a začínala jsem ve svých 3 letech tak okamžitě mi moto padla do ruky. Je lehce ovladatelná, pohodlná jen ji chybí trošku výkonu těch 3,5 KW je pro mě úsměvných jelikož jsem byla zvyklá na 11KW v minibiku, ale bohužel taková je legislativa a nic výkonnějšího do provozu mít nemůžu. Moto jsem si pořídila pro ježdění do školy a jako všestranný dopravní prostředek třeba na nákup, nebo do kina.

Motorku bych doporučil pro - Motocykl bych doporučila začínajicím řidičům, na dojíždění do školy, práce případně kdo se chce kochat pomalou jízdou krajinou.

Doplňky na motorce - Vespa je v základu a nehodlám to měnit, líbí se mi její originální nezničený stav.

Recenze

Vespa je prostě kultovní stroj, který motorizoval Itálii v 50. letech, její dizajn se nijak zásadně neměnil. Okamžitě jde poznat o který stroj jde má své kouzlo a duši , pořád je to MADE IN ITALY a ne Čína jako u většiny značek. Stále má svou ocelovou samonosnou karoserii. Není to jak jinde, rám který tvoří dvě trubky a hromada plastu.

Motor je 2T což mi vyhovuje díky zkušenostem z minibiku. Líbí se mi jeho dvoutaktní projev a úžasná vůně, taková rebelie v dnešní EKO době.

Podvozek je naladěn tak akorát, není ani příliš uskákaný vzhledem k malým kolečkům ani se nijak nehoupe.
Při zasednutí spolujezdcem je pořád použitelná a netáhne stojan po zemi. Hůř jsou řešeny stupačky pro spolujezdce, to mě ale nijak netrápí, vzadu stejně jezdit nebudu.

Úložný prostor je na skútr tak akorát, vejde se mi do něj i integrální přilba, což je super. Fajn je i přední přihrádka na mobil, klíče, peněženku nebo malé pití.

Vespa se nejlépe cítí při pojížďkách mezi vesnicemi na klidnějších silničkách. Do městské džungle to moc není, jelikož maximálka je někde kolem 70 km/h, když se daří a to je tak, aby vás někdo rychlý přejel přes záda.
Na delší vzdálenosti to moc není, nebo to chce nespěchat.

Závěrem, skútr = Vespa

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 25.12.22 v 14:06 10b.

Vespa je propstě nejvíc. Ta oranžová ji fest sekne a hned vlepí člověku facku.
Přesně proto jsem tady. Vypadá parádně.

puffybodie
puffybodie napsal 03.11.22 v 09:18 10b.

Spravna volba, hlavne ohledne toho motoru. Co za hromady dilu na to je je neuveritelne. Vymenou variatoru, vyfuku a trysek se dostanes na nejakych cca 6kW a maximalku realnou 90 - 100 s neznatelnym zvysenim spotreby. A kdyz ti hrabne, tak to bude nekonecny zrout toho co tam jde nacpat z obchodu SIP Scooter shop a pak pro zasmani nejaka raketa

Jinak nejlepsi pro informace asi https://www.youtube.com/c/VespaMotorsport

Civča
Civča napsal 01.11.22 v 09:45 10b.

Je vidět, že se orientuješ a "víš co se sluší a patří". Na pohodu.

Milan1963
Milan1963 napsal 31.10.22 v 22:15 10b.

Pěkný a osvědčený skútr. Přeju radost za řídítky.

Guga
Guga napsal 31.10.22 v 19:53 10b.

Hezky pěkně ty

Více komentářů



TOPlist