Čmelík, jehož tříválec je to, oč tu běží.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - V poměru cena/výkon jsem nenašel tehdy lepší stroj. Silný zátah odspodu, kultivovaný projev motoru v celém spektru otáček, charakteristické třívalcové triumphácké hvízdání motoru.
Motorku bych doporučil pro - Sportovně cestovně orientované piloty ze staré školy.
Doplňky na motorce - Vše v sérii
Recenze
Po zkušenostech s japonskými dvou a čtyřhrnky jsem hledal něco méně tuctového a jiného, tak padla volba na lichý počet válců s vyšším počtem než 1:). Po svezení jsem byl učarovanej z projevu motoru, přesně podle mého gusta, zbytek motoru obstojně sekundoval. Líbí se mi bílý podklad otáčkoměru s nápisem RS a všude přítomné označení Triumph, britská vlaječka, motorcycles of England, atp. Člověk má prostě pocit, že vlastní něco víc.
S odstupem času člověk nějaké ty slabinky objevil - zatáčky se neprojíždí s úplnou lehkostí (delší rozvor?), rám není supertuhý, brzdy spíše průměr a hlavně opravdu tuhá spojka, ze které po vyjížďce už kolem 100 Km chytám křeče do ruky.
Jinak ale opravdu super strojovna se svébytným neokoukaným designem (podoba max se starší SV 650 S) a nádherné žluté lakování, které upoutá nejen zvědavé motorkářské oko, ale i okolní zástupce z řad bezobratlých:).
Doporučuju všem, co chtějí něco" jiného", mají rádi starou školu, chtějí se svést jak cestovně, tak sportovněji a nechtějí za to moc vysácet z prkenice... Jo a málo to žere, nedostal jsem se nikdy nad 5 litrů, ale na okruhu nejezdím...
V létě 22 jsem po 4 letech spokojeného vlastnictví prodal sympatickýmu pánovi do Brna, co se k moto vrátil po letech, prý se ještě nezabil:). Tak ať ti Aleši slouží stejně tak dobře, jako sloužila mně!
Perfektní stroj a super barva, tak ať to jezdí