Nová s DCT převodovkou, hezká, pohodlná, červená, prostě taková jakou jsem chtěl.
Motorka koupena od FIRMA:Auto Dukla - Honda Pardubice (Pard
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - První dojmy? Jen ty nejlepší...
Doplňky na motorce - Originál rozšíření blasterů, vyhřívané hefty, hlavní stojan, vyšší plexi. Rozšíření bočního stojanu. mlhovky, USB zásuvka, DVR a tank pady (Aliexpress). Padací rám a brašny (Heed). Snížené a rozšířené stupačky.
Průměrná spotřeba - 4.46143 l/100km
Recenze
Po předešlých motorkách (V-strom 650 (2006) a 1000 (2015), je tenhle stroj o level jinde. DCT převodovka je skvělá, dá se řadit i ručně "pádly" u levého heftu, případně zasahovat automatu do řazení. "papírově má přibližně stejné výkonové parametry jako V-Strom, ale pocitově má větší dynamiku a je živější. A přesto, že má větší přední kolo , lépe se ovládá a je jistější v zatáčkách. Celkově mi vyhovuje mnohem víc než V-Strom. Má i pár drobných nedostatků: Dušové pneu - to budu předělávat na bezdušové při přezouvání. Otravná varovná hláška na displeji, která de musí odkliknout po každém zapnutí klíčku. Poněkud krkolomné zapínání mlhovek a vyhřívaných heftů přes menu displeje.
Měl jsem V-strom 1000 (2015) a byl jsem s ním naprosto spokojen, ale pak jsem si projel afriku a ta byla o mnoho lepší než V-strom. A navíc s DCT je to pro mě ideál (artroza v prstech).
Toto je panečku moooooc pěknéééé
Ahoj,chci se zeptat,vidim,ze mas oochr.ram od HEED.ja jsem je koupil od Polaku,jak tam sly namontovat?Dan
Pěkný stoj, ať slouží
Tak hodně pohodvých km a napiš pak své dojmy