Žloudek / Šršeň - první supersport (superbike), který jsem měl tu čest vyzkoušet.
Motorka koupena od equir (Dambořice) - aktivní půjčka
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Respekt. Jinými slovy to nejde popsat. Jelikož je to moje první zkušenost s touhle kategorií motorek (měl jsem možnost se projet na staré Aprilii RS125 2T asi nějakých 6 km, což se nedá úplně počítat), nevěděl jsem do čeho jdu - a že se mi to sakra líbí.
Doplňky na motorce - Držák telefonu
Recenze
Oproti CBF600S a GS je to naprosto jinej svět - doslova.
Už od mala jsem zamilovanej do supersportů a superbiků a mým snem je, aby mi jednou v garáži stála Ninja. Ale nejdříve jsem musel zjistit, zda má vůbec cenu, aby tam vůbec stála a nejezdila. A právě proto jsem díky tátovi a téhle žluté potvoře přišel na to, že jednoho dne se mi to splní.
První zkušenost byla docela komická. Dojet na super pohodlným GS a odjet na tomhle. Po 10 m po vyjezí z garáže jsem se chtěl otočit a nechat ji stát dál. Nevěděl jsem, kam dát nohy, nebyl jsem schopnej je dát na stupačky a ten posez bylo úplně něco jiného než na co jsem byl zvyklej. Ale říkal jsem si, že to prubnu - a tehdy jsem si uvědomil, že se to celé změnilo. Chci toho víc.
- Pohodlí
Myslím si, že je docela zbytečný se bavit o pohodlí, protože je prakticky nonexistentní.
Celou jízdu je člověk zamklej v jedný pozici, maximálně si přilehne na nádrž při vyšších rychlostech, a po zastavení je docela ztuhlej.
- Posez
Prostě leháro. Kolena pomalu u brady, váha na rukách, hlava zvedlá nahoru oproti tělu. Jak psáno výše, člověk je zamknutej v jedný poloze a různé další pohyby jsou někdy až nepříjemné. Například při řazení cítím, že drbu do mojí polovičky, takže si musí znovu zpět přesednout.
- Podvozek
Měl jsem z něj strach. Ale po první jízde je měkčí než na CBFku, což mě dosti překvapilo. Plně stavitelný.
Ale není to žádný GS...
- Motor
Brutální. Překoňovaný. Ale zároveň jemný. Je to prostě "hodnej" 4V.
Pokud jsem ale psal o změně CBFka na jinou motorku při 6tis. otáček, tak tohle je trhač rukou při překročení té hranice.
Neskutečnej výkon schovanej pod kapotami... ale ta spotřeba... Člověk to chce hnát, chce aby to řvalo. A pak udeje cca 200 km a tankuje.
Za velmi krátkou dobu zkoušení jsem naznal názoru, že tohle je dobré mít maximálně jako druhou motorku na blbnutí. A taky se toho budu držet.
Tuto sezónu chci nabrat zkušenosti jak na GS, tak i na tomto a chci je střídat. Chci jezdit v těch obou odlišných světech. Z obou mám radost.
Ještě jednou díky, tati!
@Prasčenko Děkuju!
@Kali88 Mě to právě jen malinko překvapilo Ale děkuju, je to super!
@equir No právě, byla by ho škoda si myslím Takže ještě jednou děkuju!
Moc hezkej kousek
Tak hlavně že se Šršňák aspoň občas provětrá Já ho mám spíše jako "dekoraci" do dílny... na pohled je fascinující ale představa že bych ho měl občas vytáhnout a projet je pro mě skoro depresivní ...
Moc hezky napsáno, mám zkušenost s trochu jinačí raketou, na které mi nechybí ani pohodlí či výkon. Spotřeba se u supersportu řešit nesmí ale jinak hezkej progres při cestě ke kapotovaný motorce ať to jezdí. Fároš je supr