PROFIL MOTORKY

Honda CBR 900RR Fireblade (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ghost2000
Vloženo 13.7.2023
Aktualizováno 17.7.2023
Zobrazeno 956x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Žloudek / Šršeň - první supersport (superbike), který jsem měl tu čest vyzkoušet.

Motorka koupena od equir (Dambořice) - aktivní půjčka

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Respekt. Jinými slovy to nejde popsat. Jelikož je to moje první zkušenost s touhle kategorií motorek (měl jsem možnost se projet na staré Aprilii RS125 2T asi nějakých 6 km, což se nedá úplně počítat), nevěděl jsem do čeho jdu - a že se mi to sakra líbí.

Doplňky na motorce - Držák telefonu

Recenze

Oproti CBF600S a GS je to naprosto jinej svět - doslova.

Už od mala jsem zamilovanej do supersportů a superbiků a mým snem je, aby mi jednou v garáži stála Ninja. Ale nejdříve jsem musel zjistit, zda má vůbec cenu, aby tam vůbec stála a nejezdila. A právě proto jsem díky tátovi a téhle žluté potvoře přišel na to, že jednoho dne se mi to splní.

První zkušenost byla docela komická. Dojet na super pohodlným GS a odjet na tomhle. Po 10 m po vyjezí z garáže jsem se chtěl otočit a nechat ji stát dál. Nevěděl jsem, kam dát nohy, nebyl jsem schopnej je dát na stupačky a ten posez bylo úplně něco jiného než na co jsem byl zvyklej. Ale říkal jsem si, že to prubnu - a tehdy jsem si uvědomil, že se to celé změnilo. Chci toho víc.

- Pohodlí

Myslím si, že je docela zbytečný se bavit o pohodlí, protože je prakticky nonexistentní.
Celou jízdu je člověk zamklej v jedný pozici, maximálně si přilehne na nádrž při vyšších rychlostech, a po zastavení je docela ztuhlej.

- Posez

Prostě leháro. Kolena pomalu u brady, váha na rukách, hlava zvedlá nahoru oproti tělu. Jak psáno výše, člověk je zamknutej v jedný poloze a různé další pohyby jsou někdy až nepříjemné. Například při řazení cítím, že drbu do mojí polovičky, takže si musí znovu zpět přesednout.



- Podvozek

Měl jsem z něj strach. Ale po první jízde je měkčí než na CBFku, což mě dosti překvapilo. Plně stavitelný.
Ale není to žádný GS...

- Motor

Brutální. Překoňovaný. Ale zároveň jemný. Je to prostě "hodnej" 4V.
Pokud jsem ale psal o změně CBFka na jinou motorku při 6tis. otáček, tak tohle je trhač rukou při překročení té hranice.
Neskutečnej výkon schovanej pod kapotami... ale ta spotřeba... Člověk to chce hnát, chce aby to řvalo. A pak udeje cca 200 km a tankuje.

Za velmi krátkou dobu zkoušení jsem naznal názoru, že tohle je dobré mít maximálně jako druhou motorku na blbnutí. A taky se toho budu držet.
Tuto sezónu chci nabrat zkušenosti jak na GS, tak i na tomto a chci je střídat. Chci jezdit v těch obou odlišných světech. Z obou mám radost.

Ještě jednou díky, tati!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ghost2000
Ghost2000 napsal 18.07.23 v 09:45

@Prasčenko Děkuju!

@Kali88 Mě to právě jen malinko překvapilo Ale děkuju, je to super!

@equir No právě, byla by ho škoda si myslím Takže ještě jednou děkuju!

Prasčenko
Prasčenko napsal 18.07.23 v 00:29 10b.

Moc hezkej kousek

equir
equir napsal 17.07.23 v 14:07 10b.

Tak hlavně že se Šršňák aspoň občas provětrá Já ho mám spíše jako "dekoraci" do dílny... na pohled je fascinující ale představa že bych ho měl občas vytáhnout a projet je pro mě skoro depresivní ...

Kali88
Kali88 napsal 13.07.23 v 22:16 10b.

Moc hezky napsáno, mám zkušenost s trochu jinačí raketou, na které mi nechybí ani pohodlí či výkon. Spotřeba se u supersportu řešit nesmí ale jinak hezkej progres při cestě ke kapotovaný motorce ať to jezdí. Fároš je supr

Více komentářů



TOPlist