Konečně pořádná motorka, železo, velkej vzducháč.. není co dodat
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob: cena, pro mě nutnost úpravy zadního blatníku, světla atd.
Triumph Bonneville Bobber: první co sem viděl na živo byl H-D, nešlo jinak..
Harley Davidson XL 1200X Forty-Eight: celkově menší, slabší, i když asi hezčí..
První dojmy - Motor z traktoru, tomu odpovídá i kultivovanost a snadnost ovládání. Síla je brutální ale snadno dávkovatelná, řazení není až tak důležité První svezení na H-D a musel jet semnou domů, nešlo jinak
Recenze
Po dokonalých japoncích a Triumphovi přechod na "původní" koncepci motorky
Žádné plasty, chlazení vzduchem...
První zkušenost super, motoru nedojde dech nikdy, brzdy překvapivě zpomalují a ovladatelnost je díky nízkému těžišti bez problému.
pro spolujezdce není místo, úložný prostor řeší malá kožené brašnička u kyvky.
Spotřeba 5,1l/100km, povinné ručení o 1000,- levnější než na Afriku 750..
Pro delší cesty musím pořídit zadní opěrku pro přidělání bagáže
Dobrá volba skoro-sousede, ať šlape
Přesně, žádný sedla navíc
Pojišťovák tvrdil že nedávno dělal na 3,5l auto levnější pojistku jak na 1,7l stejnému člověku.. asi se s H-D míň bourá
Koukám, nová, pěkná, tak ať slouží.
Pěknej motocykl HD.Mám to podobně.Vždy si kupuji motocykl s tím.že bude pro jednoho.První sundat stupačky pro spolujezdce a pořádný výfuky, pak navěsit ty zbylý píčoviny na okrasu. Přeji ti jen super km a vitám tě v klubu HD.Mimo jiné mám od Triumphu Bobber TFC.
Konecne pekna motorka!
Ako je mozne, ze pzp o liter menej?
Paci sa mi, ze rozumies tomu, ze chopper nieje pre dvoch. Kazdy kupi takuto nadheru a potom zisti, ze zene sa zle vzadu sedi. Dovtedy nevedel, ze ma zenu