PROFIL MOTORKY

ČZ 175/450 (1966)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vena96
Vloženo 3.8.2023
Aktualizováno 3.8.2023
Zobrazeno 500x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 14 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
callowsick
callowsick napsal 10.08.23 v 20:11 10b.

Moc pěkná

Vladounreal
Vladounreal napsal 04.08.23 v 08:55 10b.

není důležité jakej má výkon draku, ale jezdíš a už patříš do rodiny. Hodně spokojených km

vena96
vena96 napsal 03.08.23 v 20:08

Cmíral:
Ano má to komplet až na kryt bošárny... bývalý majitel neměl dlouhý bošák, tak ji sundal a neví, kam jí dal ? jinak vše komplet, levý přepínač jsem musel sehnat jiný, protože bakelit na dálkové se mi po sundání segrovky rozsypal do ruky... To když někdo nakreslí a vytiskne na 3D, tak si vydělá

cmiral
cmiral napsal 03.08.23 v 20:04 10b.

Čz 175/450.05 Deluxe už poměrně málo vídaný stroj. Pokud má kompletní specifickou masku tak gratuluji. Jednu teď z torza taky kompletujeme. Motor 250/455 s ní bude cvičit jinak, lze ho jednoduše legálně vyměnit.

VenaJH
VenaJH napsal 03.08.23 v 19:45 10b.

Máš to moc pěkný

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 03.08.23 v 19:11

Ten hlavní důvod proč se běžně dávala hrazda byl v odstranění panelkového šneku na plynu. Dobrodruzi také ocenili jistější vedení stroje v terénu. Na to prostě panela nebyla stavěná. No a mě vyhovovalo široké držení při pokládání do zatáček. Takže hrazda byla za cenu malého seříznutí okrajů panelu. Nebyl to zase tak velký zásah. Ale je pravda, že originál je originál a kdo to tak chce, za toho se postavím. Každý má vlastní pohled, a to je dobře. Jen na okraj, když jsem na místě položil mašinu, abych viděl velikost náklonu, který snese, měl jsem oči jako šnek. Doporučuji si to zkusit na rovině, třeba v garáži. Ale proti panelu nic nemám.

biosák
biosák napsal 03.08.23 v 18:59 10b.

vena96
vena96 napsal 03.08.23 v 18:34

Targus:
Široké hrazdy mám na fekálu a měl jsem je na 353... Musím dát za pravdu, že se to lépe drží, ale na druhou stranu, proč ničit tu hliníkovou masku... Ten úzký chyt hold k této motorce patří a až zase slozim 353, tam jdou opět hrazdy ?

Targus
Targus napsal 03.08.23 v 15:41

vena96

Nejdřív si ta širší řídítka vyzkoušej, pak vynes soud.
Ovladatelnost jde nahoru docela brutálně. Z toho pak pramení jistější pocit při méně standardních jízdních podmínkách.

Ano, bylo by potřeba sehnat jinou masku, anebo "něco" oříznout, případně lehce poupravit řídítka. Dělaly se z bláta, přeformovat se nechají v obyč svěráku. Stačí na to pořádný francouzák a hadr do čelistí, abys nic neodřel.
Já na motorku s řídítky užšími než 75 cm ani nezkouším vylézt, zbytečná námaha.
Starého psa novým kouskům už prostě nenaučíš.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 03.08.23 v 13:57

Dělal jsem si srandu.

vena96
vena96 napsal 03.08.23 v 13:29

To bych musel splašit jinou masku a deluxka by ztratila své kouzlo :D

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 03.08.23 v 13:28 10b.

Ještě rychlopal s hrazdou.

Targus
Targus napsal 03.08.23 v 11:09 10b.

No, záleží, jestli chceš mít motku v originálu, anebo ji bereš jako strojek k vyblbnutí. Je fakt, že 175 jela docela mizerně a výměna motoru na dvě pade musí být setsakra znát.
Ať ti to jezdí!

Fyro
Fyro napsal 03.08.23 v 10:25 10b.

Pěknou patinovku máš Varianta deluxe ,Motor z čz 250 je velký rozdíl



TOPlist