Yuki XTR 125. Mladá cestovní motorka pro mladé
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - První dojem z motorky je úplně stejný jako dojmy potom. Na poměr 125 poměrně "dospělá" motorka. Co tím vlastně myslím ? Motorka má kolem 170 kilo což už je ve své váhové kategorii docela kus motorky a na první pohled to vůbec nebude připomínat hračku nebo prostě 125 motorku. A to je podle mě dobře.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro mladé a nejen mladé dobroduhy kteří mají rádi i trochu praktičnosti. Ale na motorce se svezou s patřičným komfortem.
Recenze
Tak a máme tu nějakou tu recenzi na tento stroj značky Yuki.
Za mě za ty peníze v kategorii 125 je to úžasná motorka. Sílou ani rychlostí nemůže konkurovat všem motorkám v této kategorii ale také nemůžeme srovnávat psa s kočkou.
Tohle je prostě motorka pro někoho jako jsem třeba já a má spíš radši praktičnost a pohodlí. Co si budeme říkat ale obsah 125 není uplně na honění rychlosti a ohromných výkonů.
Motorka za mě potěší kufry s obsahem 65l. Pohodlným posedem na delší trasy třeba za babičkou na prázdniny nebo výlet. Další takový dobrý bod jsou padací rámy, K nim toho moc psát nebudu jen to že tam jsou. Co se týče plastů,svárů a detailů. Tak v tom ohledu je motorka zpracovaná velmi dobře a moc bych toho asi nevytknul. Musíme si vzít v potaz že cena motorky je trochu a někde trochu víc nižší než u jiných konkurencí. Ale nechci tím říct to že by motorka byla na úkor ceny nějak horší to vůbec ne! Motorka svojí kvalitou podle mě dost dohání svojí dražší konkurenci.
Co se týče podvozku je to úplný komfort ve všech směrech použití jak město tak silnice kolem i lehký terén s podvozek na yuki 125 nebude žádný problém.
Brzdy na motorce jsou na váhu a výkon motorky výborně výkonné. Jen bych vytknul jednu věc a to tu že místo ABS je zde ten systém spojený takže při brždění Přední lehce brzdí zadek a obráceně. Což mi u motorky do nějakého lehkého terénu prostě nejde. Ale bohužel to tak musí být. Na druhou stranu při jízdě na silnici to při brždění docela pomáhá. Jen v tom terénu si člověk musí dát majzla na zadní brzdu aby si nezablokoval přední kolo a tím ho nedostal do smyku a pádu. Jinak je to v pořádku a není to důvod proč si motorku nepořídit.
Takže na závěr.¨
Spotřeba je něco kolem 3-3,5 litru což není hrozný. Rychlost motorky se nám pohybuje dost závisle na větru, stoupání a váze jezdce a spolujezdce takže ta rychlost 80km/h tý dosáhneme i v těch horších případech že jedem dva do kopce a trochu nám fouká proti. Jinak 90-95Km/h není problém sám po rovince ale povede se i těch 100-105km/h kde to vidím už jako takový ten limit motorky. Ale za tím bych se u toho to stroje ani nehonil je to cestovní motorka a není to podle mého uplně o rychlosti.Nabíjení Usb na přístrojové desce ocení nejen mladí řidiči ale i starší.
Za mě je motorka prostě skvělá a kvalita yuki je dnes už uplně jinde než bývala kdysi. Servisní místa jsou všude po české republice a dostupnost dílu prostě je.
Myslel jsem, ze uz i Cina umi trochu spotrebu. Moje Honda 125 bere pod dva litry. A to vazim 100 kg. S tvou spotrebou jsem jezdil na NC 750. To je totiz to, co dela rozdil v porizovaci cene od Ciny. Zaplatis to jinde. Ale jinak at hlavne slouzi a dela radost.
Kdyz ja mel 16, tak takove motorky fakt nebyly
Aktualne je Yuki vodnik, 6 stupnova prevodovka, akorat tech 175 kilo na 12,5 hp je ponekud dost.
Ale vis jak, trocha posilovani nikomu neublizi.
Budes aspon dostatecne pripraveny, az zacnes pokukovat po nejake 700vce :D
Kdyz ja mel 16, tak takove motorky fakt nebyly
vodnik, 6 stupnova prevodovka, akorat tech 175 kilo na 12,5 hp je ponekud dost.
Ale vis jak, trocha posilovani nikomu neublizi.
Budes aspon dostatecne pripraveny, az zacnes pokukovat po nejake 700vce :D
Neni nad to kroutit mobilem jako pero, abych zjistil, jak ta motorka vypada. Proc ten obrazek nemas normalne?