PROFIL MOTORKY

Benelli Imperiale 400 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník LLV1
Vloženo 13.9.2023
Aktualizováno 13.9.2023
Zobrazeno 1 850x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohoda pro pohodáře. Klasická motorka za rozumnou cenu.

Motorka koupena od FIRMA:Moto Palace (Klánovice)

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Po 25 letech znovu na dvou kolech. Hledal jsem něco, na čem bych se ihned nesprovodil ze světa a Imperiale 400 mi padlo do oka. Ano, toto je motocykl a né letadlo.

Motorku bych doporučil pro - Pro vyklidněné jedince, motorka je ze staré školy a měla by co dát i nováčkům, ty ale asi nechytne...

Doplňky na motorce - Držák na mobil, zásuvka USB, rolka pod sedlem na povinnou výbavu, zadní nosič.
Pro delší cesty využívám upravené kožené brašny bez bočních držáků (u Imperialu jsou za co chytit) a loďák.

Recenze

Zhoršující se situace s parkováním, časová nezávislost, krize středního věku...
...prostě touha po návratu na dvě kola.
Myšlenka vrátit se k motorkaření u mne zrála asi dva roky a s objevením Benelli Imperiale 400 pevně zakotvila.
Vzhledem k předchozí zkušenosti s Mustangem a Kejvačkou mne moderní motorky odrazovaly, navíc jsem nechtěl pro návrat hned nějakou přehnanou sílu stroje, měl jsem obavu, že by jsem místo užívání si s motorkou zápasil. Dalším důvodem byl nákup nového (zánovního) stroje, jelikož nemám zázemí se pořád vrtat například ve veteránu nebo v nějaký rozsýpce.
Koupeno březen 2022, koupě proběhla v pořádku a motorka z druhé ruky měla najeto pouhých 600 km. Nyní po necelých dvou sezónách má natočeno 14.000.
Imperiale splnila vše, co jsem od ní očekával, pro krátké jízdy bez problémů, delší trasy plánuji spíše mimo dálnice, na ně opravdu není stavěná. Pro moje tělo bych uvítal lepší odpružení, ale to je dáno spíše zoufalým stavem našich silnic než motorkou. Brzdy nejsou žádné kousavky, ale vzhledem ke stylu jízdy mi prozatím plně dostačovaly. Zvládl jsem ustát už i pětkrát krizové brždění a i díky ABS bez ztráty kytičky.
Kdo hledá rychlost, adrenalin či Hi-tech technologie ať jde jinam, toto není motorka pro něho.
Jezdím převážně silnice, ale párkrát - dobrovolně i nedobrovolně -jsem okusil i polňačky, lesní cesty a lehký terén. Vše více méně bez problémů, ale stavěné to na to není
Mimo krátkých jízd (okolo komína) a vejletování jezdím často na víkendy s nájezdem okolo 400 km a letos jsem absolvoval i Slovensko na 4 dny.
Zatím jsem nenašel kuráž vyrazit s kámoši, myslím, že bych je dost brzdil. Jestli se to změní, tak dám vědět výsledek.
Spotřeba 3,1 -3,3 l/100km. Super.
Původní myšlenka, že časem přesedlám na něco silnějšího mne čím dál víc opouští, zkrátka jsem měl šťastnou ruku a hned na poprvé vybral to co mi sedí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
čavok
čavok napsal 01.02.24 v 12:54

Ahoj.
Uvažuju o koupi Imperialky. Mohl by jsi mi napsat jaký jsi použil zadní nošič, stadartní nebo jsi si vyrobil? A jak jsi upravil brašny? Díky.
T.

JA-NE
JA-NE napsal 18.09.23 v 12:04

ja som si ju úplne zamiloval. jazdím na nej denne. dobra voľba

Neeno
Neeno napsal 17.09.23 v 22:33 10b.

A ten zvuk !!! Super výběr pro někoho,komu výkon s rychlost nic neříká a chce prostě jezdit pro radost

BezprstyBill
BezprstyBill napsal 17.09.23 v 11:30 10b.

Tak toto je hodne zaujimava vec

Jojko
Jojko napsal 16.09.23 v 10:56 10b.

Klasika je klasika, ta nikdy nezklame.

Více komentářů



TOPlist