Jeden s posledních vyráběných představitelů původní koncepce cestovního endura.
Motorka koupena od Műgl Jiří , Lhenice - Prodejce v pohodě, pomohl s doručením motorky
Výška jezdce: 169 cm
První dojmy - Není to těžké a dobře se s tím manipuluje
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo ocení koncept jednoduchého dual - sportu.
Recenze
Motorka je dost zubožená - lehce padená, promáčklá nádrž a lehká kosmetika. Zkušební jízda byla krátká a rozpačitá, blbě řadí a bez sytiče nejede, za jízdy vynechává. Ale díky naprostému nedostatku tohoto typu na trhu, jsem po ní sáhl.
Byl jsem si vědom, že bude složité ji naučit jezdit, ale s amerických enduro stránek vím, že jak jednou jede tak je nerozbitná a blbuvzdorná.
Nějaké úpravy budou, doma už je 20l nádrž a pár drobností, které usnadňují život.
Abych mohl dojet na TK, musel jsem dát novou řetězovku,
kotouče a desky
a zrepasovat třmeny.
Taky jsem rychle zkontroloval ventily a jeden lehce seřídil.
Největší hrůza mě čekala při otevření vzduchového filtru, byla tam jen plastová kostra, pěna byla na prach a nalítala všude kam mohla.
Pomalu se s tím strojem zaobírám, a uvidím co na mě ještě vybafne, mám trochu obavy, že se prošroubuju až do převodovky.
Rád bych ale tenhle stroj oživil, líbí se mi a mám dojem, že bude splňovat přesně to, co ve svém věku od cestování chci.
Časem dám lepší fotky, fotil jsem narychlo a pouze informativně.
Odvážná koupě. Snad se ti podaří vychytat všechny mouchy a motorka ti bude dělat radost!
Roky osvědčená klasika. Měl jsem tyhle "starý" endura vždycky rád a sám mám cukání si zas něco takovýho pořídit. Tak si jí co nejvíce užij.
Děkuji za koment. Ano, s tím karburátorem to chápu, není jednoduché jej nastavit, tedy pro mě.
Já chtěl zase co nejméně elektroniky, každý máme své preference, a já už nikam nespěchám .
Přeji hodně štestí na cestách a dobré počasí.
Super motorka
Na mňa trochu stará (aj keď kľudne by som si ju vedel predstaviť v garáži).
Pred časom som vyberal motorku a požiadavky boli: jednoduchá, karburátor... Tak som si vybral Transalpa...
Po čase prišlo na 2. motorku - tu už som vedel (po skúsenostiach) trochu viac čo chcem = vstrekovanie (=žiadny sytič, čistenie karburátora, problémy s benzínom / vstrekovanie = nižšia spotreba) a k tomu bola podmienka ABS. Takže výber padol na malé BMW GS Dakar. Život s ním je trochu "jednoduchší" . Aj keď niektoré veci má trochu "špecifické" - napr zohnať pneumatiky presne podľa TP je zložité = v podstate som našiel iba Michelin Sirac
Pri ďalšej motorke v budúcnosti pribudne ešte 1 požiadavka = bezdušové pneumatiky. Síce som na dušových ešte nemal defekt, ale predsa len - bezdušové s opravia knotom a ide sa ďalej... Možno ešte - čo najmenej plastov...
Človek sa učí postupne - každým autom, motorkou... A postupne sa dopracuje k povedzme "ideálu" pre seba samého.
Hlavne prajem všetky šťastné kilometre a veľa radosti na cestách.