PROFIL MOTORKY

Harley Davidson XLS 1000 Roadster custom (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník divoch54
Vloženo 19.12.2023
Aktualizováno 20.12.2023
Zobrazeno 953x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Staré, poctivé železo bez zbytečných asistentů a elektroniky které bude jezdit věčně.

Více fotografii

Výška jezdce: 165 cm

První dojmy - Harleye Sportstera Ironheada jsem začal hledat v letošním roce, kdy jsem si uvědomil, že tyto motocykly v originálním stavu valem ubývají a většina jich byla přestavěna na choppery.. Proto mě zaujala nabídka na Ironhead od druhého majitele s nájezdem 40 tis.km...

Motorku bych doporučil pro - Sportster Ironhead může být jak součástí sbírky, tak i motocyklem pro každodenní provoz. Výhodou je jeho váha - 235 kg a výkonný motor, který dával až 61 PS.

Doplňky na motorce - Harley má rovná řídítka a předkopy CPO, nádrž je z modelu XLS o objemu 15 l. V TP je uveden model XL 2, který byl ale vyráběn od roku 1986, jako Evo 883. Motor Sportsteru má přídavný olejový chladič a teploměr oleje ve víčku olejové nádrže.

Recenze

Jakmile jsem uviděl jeho fotky v inzerci, tak mě zaujal , byl v původní barvě a na drátěných kolech. Bohužel, ani on nebyl ušetřen drobné úpravě, má předkopy (naštěstí doplňkové CPO) , rovná řídítka s blinkry Hella na koncích. Všechny úpravy jsou zapsány v německém techničáku. Jeho majitel (73 let) Harleye odložil do naštěstí suché garáže v roce 2010 a od této doby jej neprovozoval. Proto byl uveden v inzerci jako Bastellmotorrad...a byl prodáván jako nepojízdný. Spěchal jsem, abych jej co nejdříve dovezl, ale počasí to neumožňovalo . Před týdnem jsem jej konečně přivezl, i když těch 1400 km od Kolína nad Rýnem bylo docela náročných. Následovalo důkladné umytí prosolené motorky a vyleštění lakovaných a chromovaných dílů. Překvapila mě kvalita povrchové úpravy 40 let starého motocyklu, v roce 1982 odkoupila firmu Harley-Davidson rodina od AMF a zaměřila se nejdříve na kvalitu svých výrobků, což je na tomto motocyklu opravdu znát. Stačilo tedy jen vyčistit zadní brzdový třmen , rozhýbat jeho váleček a nalít novou brzdovou kapalinu.
Potom stačilo nalít benzín do suché nádrže, namontovat nový akumulátor a motor po několika otočení startéru zdravě zabublal a z jeho originálních koncovek výfuků vystřelilo několik lískových oříšků...Zbývá tedy sehnat originál mechanický tachometr, který nahradí stávající digitální tachometr Sigma. Na jaře bude Sportstera čekat přihlašovací martirium na úřadech, ale myslím, že si to tento pěkný kousek zaslouží,
má před sebou ještě mnoho úžasných kilometrů...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 20.12.23 v 21:47 10b.

Pěkný, at' dělá radost !

PSanec
PSanec napsal 20.12.23 v 13:17 10b.

Moc pěkný HD, ještě poctivej motocykl.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 20.12.23 v 13:01 10b.

Fajne Haryk, tak štěstí na úřadech.

Více komentářů



TOPlist