Vlastník | Sir_CHerokee | |
---|---|---|
Vloženo | 26.12.2023 | |
Aktualizováno | 30.12.2023 | |
Zobrazeno | 4 197x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
Vlastník | Sir_CHerokee | |
---|---|---|
Vloženo | 26.12.2023 | |
Aktualizováno | 30.12.2023 | |
Zobrazeno | 4 197x |
=>spike-cz Zdar, díky. Budu aspoň jednou ročně doplňovat. Ne, zatím problémy žádné. Byla jen svolávačka, ale u mě problém nebyl.
Nádhera. Mohl by sis psát deník, aby se člověk pobavil častěji než jen popisem stroje. AŤ dělá radost a nezlobí.
Byly od nákupu nějaké problémy?
=> kittiwake přiznám se, že ještě mám v létě najeto na to, abych mohl soudit.
Ahoj, krásný stroj. Můžeš prosím napsat, jak moc to topí do nohou? Mám vzducháče a právě kvůli teplu ji prodávám. Jinak bych jí nedal.
=> maternus Díky. Úplně ti rozumím. GSX-S 1000GT je suprová mašina.
Kráska ,a v té červené jí to moc sluší. Taky jsem ji zvažoval, nakonec jsem šel do Suzuki GSX-S 1000GT, odjakživa mám rád japonské 4 válce, kterých je už nyní jako šafránu.
Ať tedy jezdí a kdyby něco, problémy se řeší vpravo, plynem
=> Yura: Díky. Máš pravdu, je to rozdíl. Ale já jezdím i na cafe raceru, takže mi to tolik nevadí. Ono je to částečně o zvyku. Myslím, že je to pro MG hodně důležitý základ, který budou dále využívat.
Gratuluji k výjimečnému stroji. U mě však V100 není úplně to, co mi vyhovuje. Jel jsem na ní (verze S) a vůbec mi to tělesně nesedlo. Moje poněkud hřmotná postava 190/120 se opravdu cítí o řád lépe na V85. Chápu, že porovnávám dvě zcela odlišné koncepce, nicméně píšu to proto, že úplně nově zrozené Stelvio je teoretickým křížencem V100 a V85, a jsem velmi zvědav, který gen bude převažovat. U Mandella musím ocenit celkový "zuřivě hladký" motor, a velmi kladně překvapily i "prvky aktivní aerodynamiky" nebo jak tomu říkají. To jsem opravdu nečekal, účinnost však byla skvělá.
Přeji spoustu krásných kilometrů
krasna.
=> Vasko969 díky, už aby byla zima za náma. I když předevčírem jsem se projel.
Pútavá recenzia a krasna Talianka... Gratulujem. Veľa radosti a mnoho tisíc príjemných km prajem ...
=>Honzus75 dobré vědět, to zajíždění obecně u MG trvá déle, tady to bude asi trochu extrém. Jinak mašina je to výborná, originální, svoje, specifická, nic nekopíruje a já jsem rád, že se v záplavě cendur vrací i cestovně sportovní mašiny. Ono je s nimi totiž na cestě větší zábava a jsou šikovnější i do města. Jen se na ně skoro pozapomnělo.
Sir_Cherokee: já mám na Mandellu S najeto 10300 km, Öhlins povolil po 5000 km, přechody povrchů řeší nastavení, musí se to naladit, ne to nechat na továrním nastavení. Základní podvozek v určitých situacích na nerovnosti v zatáčce odskáče, Öhlins nikdy, v tom je nejzásadnější rozdíl. Měl jsem před V100 S 17 000 km V85 TT Travel, porovnání tak mám velmi dobré. Co se týče Quickshifteru, taky začal fungovat lépe po 5000 km, teď v 10 000 km už funguje bezvadně, i přechod 1-2 není žádný problém a řazení v nízkých otáčkách taky ne. Mandello potřebuje na zajetí mnohem víc km než všechny motorky co jsem měl před tím, po zajetí je ale ku.va dobré, aktuálně funguje nejlíp. Myslím, že kdo si ode mně V100 koupí, rozhodně nebude zklamaný.
=> Honzus75 - S tím předpětím a útlumem máš pravdu. Vzadu je na to kolečko, vepředu mincí. Co se týká podvozku, neměl jsem ani jednu na dráze, abych je hnal na hranu. Ale měl jsem půjčené i zajeté Sko... a to při přechodech mezi dobrým a rozbitým asfaltem bylo vždy chvíli tvrdé, než se "adaptovalo". Když jsem to říkal dealerovi, tak prý nejsem první, kdo si toho všimnul. Jinak nic proti. Obojí dobré, při přechodu z cendura (u mě 85TT Travel) z počátku přijde vše tvrdé .
Stejně tak s quickshifterem...zatím jsem se neodhodlal. Jednak spojka jde krásně, jednak na testovačce to nebyl žádný zázrak při srovnání třeba právě se Suzuki GSX S1000GT. Snad to Italové poladí.
10 b, jen poznámka Öhlins potřebuje tak 5000 km, aby si vše sedlo, pak se stane poddajnější a pohodlím překonává standard ve všech režimech. Co se týče dobrého asfaltu a nastavení Öhlinse na sportovní režim, je verze S mnohem jistější a přesnější než základní. I základní je ale výjimečně přesná a jistá a klobouk dolů, jak se jim mechanický podvozek podařilo nastavit. Jen standardní podvozek není komplet nastavitelný, ale má jen předpětí a útlum a to jak vepředu, tak vzadu
docik: je to přesně, jak píšeš, standardní podvozek je ve všech režimech slabší a Öhlins posouvá motorku mnohem dál, dokáže z jedné motorky udělat tak 4
Moc pěkná Italka i pěkně sepsaná recenze. Příjemné početní. Ať ti dělá radost.
=> yacupp Díky, taky jsem si říkal, když jsem je viděl všechny vedle sebe. Se zlatými koly, znaky a hlavami válců je to tak akorát.
Tato barva jí asi sluší nejvíc, nádhera a ať ti dělá radost
Ta je tak krásná a moc prima popis!
Gratuluji k nádherné mašině a přeji, ať z ní máš stále radost a jenom samé šťastné návraty domů.
krásný stroj
=> Miklasek děkuji, mimo sezónu je čas i něco napsat. Sám rád čtu uživatelské recenze tady.
Vyborný popis nádhernej mašiny!
Gratuluji k volbě
Krásná motorka
=> StB...díky. Za mě je dobře, že tady stále jsou cestovně sportovní stroje.
No nádhera, Guziny jsou nádherný a tahle je navíc neokoukaná, to letmé uložení je opravdu krásný.
Super stroj, ať slouží.
=>elvis78 díky, sám rád ty deníky čtu, tak se snažím, aby i ten můj měl nějakou hodnotu pro ostatní. Není nad zkušenost.
krásná mašina, pěkně sepsané
Nádherný stroj, užij si ho...
Krásná recenze italové to prostě umí .Taky jsem ji zvažoval ale nakonec se mi naskytla MV a bylo rozhodnuto
Pěkná recenze a skvělý výběr
Jen o tom podvozku je to přinejmenším krkolomné tvrzení.
Než jsem pořídil tak jsem pečlivě v Sušici vyzkoušel obě verze a nemůžu souhlasit...Öhlins je oproti standardu na míle daleko ve všech směrech a situacích! V náklonu v rychlosti a především ve 2 se chová diametrálně lépe než std verze. Mám 16tis najeto a můžu zhodnotit. Std je v mnoha situacích nejistější a "uskakanejsi" v zátěži a rychlosti.
Doraz do Annína na jaře a moudře pohovorime
=> Rudirt ...souhlas za mě to byl velký argument pro tuto volbu. Travel má nového páníka a myslím, že budou spolu spokojeni. Moc ho chtěl, padli si do oka. Občas vzpomenu se slzou v oku. U Mandella se sedí malinko směrem dopředu, takže s řídítky problém nemám. A došáhnu lépe...na celé šlapky z V100.
Pěkná užívej
To zadní zlatý letmo uložený kolo je prostě božský.
Gratulace Rostiku,
červená k italkám patří jak k autům, tak ke rtům...
Co s Travelem? Nelituješ?
Přeji mnoho pohodových a nyní asi i rychlejších km!
P.S. Na fotkách vypadá, že je to dost daleko k řidítkům, mám 175 a na V85TT mi
bylo fajn... R.K.
Krásný stroj, at' dělá radost !