V podstatě klasická motorka bez LED displeje a pro mě jiných zbytečností. Nic se nenastavuje. Nikde žádné rolovací menu. Nic neodvádí pozornost od jízdy.
Motorka koupena od Armed Bike Warszawa - Nalezeno za dobrou cenu na Mobile.de. Motorku mi přivezli Z Varšavy do místa bydliště - OK.
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Scrambler Desert Sled: Měli už jsme doma 2 Ducati a chtěl jsem vyzkoušet BMW.
Triumph Scrambler 1200 / XE: Věc vkusu, nelíbil se mi tak jako BMW.
První dojmy - Urban GS má síly na rozdávaní, líbí se mi retro design. Máme za sebou i delší cesty do Rumunska, Slovinska a Chorvatska. Není to samozřejmě klasické GS, ale mě se na ní cestuje pohodlně. Hlučné drapáky šly po sjetí dolů a nahradil jsem je univerzálnějšími Pirelli Sorpion Trail.
Motorku bych doporučil pro - Milovníkům retro stylu, klidně i méně zkušeným jezdcům, kteří mají mezi ušima mozek. Není to motorka pro milovníky nejnovějších vychytávek s různými možnostmi nastavení. Ti by zde byli zklamáni. Na motorce jen klasický tachometr.
Doplňky na motorce - Pouze ochranný rám motoru. Letos ale dokoupím brašny a přední plexi od Wunderlich.
Recenze
BMW R Nine T Urban GS už mám třetím rokem a zatím velká spokojenost. Vše funguje tak jak má. Pohodlný vzpřímený posed. Sedlo sice nevypadá, že by bylo OK na dlouhé cesty, ale zadek z něj nebolí. Navíc můžu dát odpočinek nohám a natáhnout si je na ochranný rám motoru. Motor je prostě tahoun k neutahání. Má dostatek síly v celém spektru otáček. Kardan je velkou výhodou. Na čištění a mazání řetězu jsem rád rychle zapomněl. Přední brzdy jsou klasicky super, zadní jako u většiny motorek do počtu. Jedná se v podstatě o klasickou motorku bez různých moderních asistentů a vychytávek. Takže při ostřejší jízdě se třeba při podřazování lehce blokne zadní kolo. Nic hrozného a mě se to celkem líbí . Ovladatelnost je na jedničku s přihlédnutím k tomu, že se jedná o kombinaci několika stylů. Dá se klidně cestovat krajinou nebo si zvednout hladinu adrenalinu. Spotřebu jsem u motorek nikdy neřešil, ale asi normálka. Pro někoho by mohlo být nevýhodou nulový úložný prostor. Řeším ledvinkou nebo malým nepromokavým vakem a pavoukem.
Na dlouhé cesty používám vak o objemu 30l. Na týden jsem s tím vždy vystačil, ale letos pořídím boční brašny.
Motorku jsem koupil s tím, že bych zkusil i nějaký lehčí terén, ale zůstal jsem jen asfaltovým kovbojem. Nechce se mi s ní válet někde na polňačkách. Motorka byla z výroby vybavena drapáky. Vypadá to cool, ale jízdní vlastnosti na asfaltu nic moc. Další nevýhodou byla hlučnost. Nahradil jsem je teda Pirelli Scorpion Trail, které asi snesou lehčí terén a sedí dobře na asfaltu i za deště.
Ať dělá radost a třeba někdy na viděnou na akci BMW
Ať dělá radost a třeba někdy na viděnou na akci BMW
Moc pěkná
Zdarec sousede , je to krásná mašina s velkým potenciálem, líbila se mi hned ještě dřív než si ji koupil a líbí se mi stále Přeji hodně zážitků a spokojenosti