PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-S1000GX (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pulvis
Vloženo 10.4.2024
Aktualizováno 10.4.2024
Zobrazeno 3 409x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Je to krásný ušlechtilý samurajský meč )

Motorka koupena od FIRMA:GlobalMoto (Hradec Králové)

Výška jezdce: 174 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 XR: Špatrné reference na prodejce i servis

První dojmy - První dojmy jsou pozitivní. Co mě ale nejvíce nadchlo je pružnost motoru, elektronické pérování, jednoduché ovládání nastavení elektroniky. Co mě ale neskutečně irituje, je že se blinkry samy nevypínají.

Motorku bych doporučil pro - Pro zkušeného motorkáře, který nebude moc jezdit po městě.

Doplňky na motorce - Vyhřívané gripy, kufry, centrální stojan, objednaný ochraný rám Hepco

Recenze

Po dvouválcích jsem si potřeboval udělat radost něčím čtyřválcovým, takže nebylo moc z čeho vybírat (BMW, Ducati). Na Motocyklu 2024 mě ale nadchnula hlavně svým designem právě GSX-S1000GX.
Protože to byla úplná novinka, v podstatě nebyla dostupná žádná slušná recenze, početl jsem tedy recenze na S1000GT a myslím, že jsem vybral velmi dobře. Opravdu pružnost motoru Suzuki je až neskutečná. Jako třešnička na dortu je pak nové elektronické pérování, které je schopné silnici opravdu žehlit.
Při koupi vše proběhlo v pořádku, prodejce GlobaMoto HK byl velmi ochotný a vstřícný. Škoda jen, že nelze objednat model přímo s nadstandardní výbavou jako jsou vyhřívané gripy a zavazadla - muselo se vše dodělávat v v motosalonu, až vůbec nechápu politiku Suzuki, kdy quick-shifter je v ceně a vyhřívané gripy ne!
Z čeho jsem trošku zklamaný, tak je ochrana proti větru. Štítek ať je v jakékoliv poloze, tak vzduch moc neodklání, takže stále musím čistit helmu od hmyzu .
Po prvních necelých 1000km jsem velmi spokojený s motorem, brzdy také super, quick-shifter jde lehce z tuha, ale to doufám, že si s časem sedne, náklonové ABS je také cítit hlavně při nutnosti brzdění v zatáčce. Velmi intuitivní a jednoduché je i ovládání elektronických funkcí, zde poklona, člověk nemusí stále hledat něco v manuálu na rozdíl od Hondy. Co mě ale opravdu vadí, že se blinkry automaticky nevypínají, takže stále jezdím s ukazatelem směru, nevím jestli si na to zvyknu, kor když přesedám mezi dvěma stroji.
Po výměně oleje v 1000km vyrazím i na nějakou delší vyjížďku, takže pak se uvidí, jak to bude při plné zátěži.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tungi
tungi napsal 04.05.24 v 16:01

dobry den mam este otazku - nikde som sa v recenziach nedozvedel od akych otacok ma GX zatah?
dnes som skusal tracer 9, oproti mojmu vstromu je to ako bicykel. zatah od 3000ot az hore. stvorvalce vacsinou zatahuju od podstatne vyssich otacok a dole su take jalove, ako je to prosim s GX?
dakujem

tungi
tungi napsal 01.05.24 v 16:21 10b.

ja si idem po nu 9.5. tak isto ako ty to bol vystrel tak trochu na slepo. presedlavam v vstrom 1050xt 2 valec. pred tym som mal kawasaku z900RS ale to nebolo velmi na cestovanie, som velmi zvedavy ako mi GX sadne do ruky.

JirkaCL
JirkaCL napsal 17.04.24 v 14:04 10b.

Gratuluju a doufám, že jí letos někde vyzkouším.

Tiboon
Tiboon napsal 15.04.24 v 11:41 9b.

Gratuluji k nové motorce

Míra
Míra napsal 15.04.24 v 08:45

Bezva motorka. Taky jsem po ní koukal a z tohoto úhlu vypadá nejlépe. Z předního pohledu je na mě moc moderní. Je super, že v Japonsku slyší na přání zákazníků dělat motorky o trochu vyšší.
Barevná kombinace se hodně povedla.
Vypínání blinkrů by chtělo doladit.
Ať dobře slouží.

Více komentářů



TOPlist