první motorka, takové těžší koťátko
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - CFko má všechno, co si můžu asi od první motorky přát ve velice příjemné cenové relaci. Jasně, nemá tolik koní jako jiná šestikila, ale na první začátky a seznámení to za mě bohatě stačí.
Motorku bych doporučil pro - začátečníky
Doplňky na motorce - Padáky, rolny, nyní i zrcátka v řídítkách, tankpad, tankvak na magnety, páčky
Recenze
Výběr byl jednoduchý - něco celkem cenově přijatelného, kdyby se nepovedla nějaká ta zatáčka, ať to moje srdíčko tolik nebolí.
Motorku bych označila jako takové koťátko, kterému se při nižších rychlostech moc nechce, trochu se cuká (jasně, je to dvouválec), ale jak přejde do svižnější jízdy, moc hezky přede a umí vytáhnout i drápky při 170. Definice obézního koťátka (200kg +).
Pokud se někdo rozhoduje, jestli dát peníze za čínu (ano, z části čína) rozhodně můžu doporučit. Vybavenost motorky je luxusní, plasty krásně drží, nikde to není fórovka a displej je přehledný a jednoduchý.
Jediné mínusy, které jsem zatím našla - jsou doplňky k motorce, dost naprd se shání. Jak od padáků (momentálně RD moto), tak redukce a jiná zrcátka (Puig only) až po tankvaky a rolny.
Dobrá volba
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
Dobrá volba
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
Pekkná motorka. Ale Vás poopravím, ten motor nemá s KTM nič spoločné. Je to kópia, čiastočne licencovaná, ktorá sa doteraz používa u dvojvalcov Kawasaki, napr. VERSYS 650.