Klasický motocykl s krásnou historií anglické značky
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Interceptor: Nenašel jsem pěkný kus za přijatelnou cenu, ale v budoucnu bych chtěl alespoň jednu sezonu zkusit
První dojmy - První dojmy mě velmi zajímaly, protože jsem na Triumphu nikdy ani neseděl, natož jezdil. Z mého profilu je podle mých předchozích motorek zřetelné, že miluji klasické motorky a snažím se postupně většinu z nich zkusit a podělit se o své pocity a zkušennosti. Bonnevill T100 je oproti předchozím motorkám přeci jen o 15 kW výkonější a bylo to hned na první dobrou znát. Motor má sílu a pocitově oproti Kawaski w, trhá asval a brzdy jsou také o stupeň výkonější.
Motorku bych doporučil pro - Samozžejmě pro všechny milovníky této anglické klasiky
Doplňky na motorce - Laděné výfuky zn. Remus
Řidítka z poslední modelové řady
Zrcátka do řidítek
chromované podpěry brašen
samolepky distinguished gentlemans na bočních kastlících
Recenze
Po prodeji své Kawasaki W650 jsem měl v hledáčku dvě motorky. První byl Royal Enfield Interceptor 650 a druhý byl Triupmh Bonneville T100. Jako první se mi naskytla koupě z Německa, od prvního majitele, kdy pan doktor si zakoupil nového Bonny v roce 2008 a za celou dobu najezdil cca 11500km. Servisoval ho pravidelně v autorizovaném servisu a jeho stav byl, jako když sjede z výrobní linky. Takže i přes jeho vyšší cenu jsem neváhal ani minutu a jel pro něj. Takže Interceptor bude asi až příští rok.
Jak jsem již napsal z prvních dojmů, tak padesát kilowat oproti třicetipěti je opravdu znát, ikdyž je Bonny o něco málo těžší. Překvapilo mě, že posed je ještě nížší než bylo u Moto guzzi V7 a obou Kawasaki W a tím pádem i jeho těžiště. Padnul mi do ruky hned po pár kilometrech a celkový projev byl velmi přirozený a vykouzlil mi ihned úsměv na tváři. Nevím zda se více líbí verze s chromovaným motorem a doplňky nebo verze black edice, kterou mám já, protože obě jsou nádhrné. S porovnáním s novými modeli od roku 2016, kdy začali dělat vodou chlazené motory, je k zamyšlení, že osm let se dělal tento model pouze s kosmetickými změnami. jinak je úplně jedno jaký rok si koupíte, protože od roku 2008 už má vstřikování a pouze zaplatíte více peněz, když budete chtít modelový rok 2016.
Asi pro všechny milovníky klasických motorek je důležitý zvuk z výfuků a musím objektivně říci, že miluji tvar a vzhled originálů - doutníků, ale zvuk je opravdu velmi tichý a nevýrazný ( stejně tomu bylo i u Kawasaki W800). Takže první věc, kterou jsem začal studovat, byly alternativy. Jako nejlepší volaba by byly výfuky od značky Norman Hyde, která je dvorním výrobcem a dodavatelem triumphu, ale nemohl jsem nikde tyto doutníky, za dobrou cenu sehnat ( nové jsou cca za 600-700 euro). Pak se naskytl inzerát v Německu, kdy pán nabízel laděné výfuky zn. Remus. Ty vypadají uplně stejně jako originály, akorát jsou o 10cm kratší. Takže celkový výfuk nepřesahuje zadní kolo a celkový vzhled je podle mne hezčí. A ten zvuk je prostě dokonalý. Je hluboký, prská zpět při ubrání plynu a není moc hlasitý, aby to bylo při delší jizdě otravné. Dále se mi více libily řidítka z poslední modelové řady, která jsou nižší a také zrcátka v nich. Takže jsem ještě trochu pěněz zainvestoval, aby celkový vzhled byl podle mých představ. Jako poslední doplněk, byly podpěry brašen, které se mi na moto líbí, ikdyž tam brašny nejsou.
Takže uvidíme, co mi strávený čas v sedle dá a jestli bude výsledek lepší než předchozí motorky.
Ahoj, před nějakým časem jsi psal komentář k recenzi, kterou jsem napsal po nákupu svého Bonnevilla. Děkuji za tvůj komentář a vidím, že jsi dospěl ke stejnému rozhodnutí jako já, a že ti Bonník dělá radost. Je opravdu krásný. Užívej si ho plnými doušky. Přeji ti, aby každý okamžik za jeho řídítky byl pro tebe svátkem.
Prostě klasika!
Ať ti to jezdí!
Moc pěkná
Pěkná motorka, z Interceptora budeš asi zklamán
Triumph moje srdcovka. Moc pěknej stroj.